yeni kitap||ünlü texting

5.7K 174 19
                                    

Herkese merhaba begonvillerim... Uzun zaman sonra müthiş bir sürprizle karşınızdayım. Dün zaten duyurdum ama anlamayanlar için burada da paylaşmak istedim. Profilimde bulunan dün yayınlanmış kitabımın Ünlü'deki Elis karakteri Tanem'in yakın arkadaşı. Bu kitapta yok, o yüzden onun hayatı için o kitabı okumalısınız. Ayrıca bol bol Andaç bizimle olacak, geçmişe dönerek Tanem ile anılarını yazacağım. Kitap Tanem öldükten iki sene sonrasını anlatıyor. Elis'i neden tanımıyoruz derseniz, Elis Tanem ve Andaç'ın ilişki yaşadığı süre zarfında İngiltere'de eğitimini tamamlıyordu. Tanem ile tanışmaları kitaba kalsın ama biraz bahsedeyim. O gün o barda Andaç Tanem'i kurtarırken yanındaydı. Çocukluktan beri arkadaşlar aslında. İkiside Bodrumlu ve aileleri tanışıyor. Tanem'in ailesi öldüğünde Elis ve annesi ona bakmıştı. Onlarla kalmıştı Tanem. Dostlukları kardeşlikti, Elis okumaya gittiği İngiltere'den döndüğünde Tanem'in kaybı gerçekleşiyor.

Buraya ufak bir alıntı bırakıyorum hikayeye profilden ulaşabilirsiniz...

ÜNLÜ TEXTİNG ALINTI

"Erguvanları severim, beyaz gülleri, şakayıklara bayılırım." dedim etrafı göstererek. Sonra hafif hüzünlenip ekledim: "Bir de begonviller," deyip duraksadım. "Begonvilleri çok severim." dediğimde kaşları merakla çatıldı.

"Begonvilleri çok özel bir şekilde, özlemle söyledin." deyip tepkimi ölçmek ister gibi duraksadı. "Neden?" diye sordu sonrasında. Kahvemi alıp odanın sol köşesinde olan solmuş begonvil çiçeği boyunca eğildim.

"Bana çok sevdiğim birini hatırlatıyor."
**
HEPİNİZİ BEKLİYORUM!

BEGONVİL|| YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin