Merhaba begonvillerim!
Nasılsınız?
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu, Seni kimler aldı.
Sezen Aksu, Begonvil.
Başladığımız gibi bitirelim.
**
Yürüyorum hasretin, acının üstüne
Sığmıyorum dünyaya, dar geliyor.Andaç Haznedaroğlu herkesin korktuğu, ismiyle yürekleri titreten bir adamdı. Tanem Deniz'in hayatına girmesiyle değişen, insanlara ılımlı yaklaşan bir adam olmuştu. Dikkatinin sadece Tanem'in üzerine olması düşmanlarının ekmeğine yağ sürmüştü. Andaç ve Tanem küçükken aynı mahallede yaşayan çocuklardı, Andaç Tanem'i o zamanlarda korur kollardı. Ta ki iki ailenin de evlerinde çıkan yangına kadar, sonrasında Tanem ve Andaç yetimhaneye bırakılan iki kişi olmuştu. Andaç babasının yerine geçtiğinden beri Tanem'i arıyordu ve bulmuştu, sonrasında sadece onu koruyordu.
Onu kendinden uzak tutmak ve korumak istemişti, keşke bunu yapmaya devam etseydi, o zaman şimdi ki gibi mezarının başında mezar taşına sayısız öpücükler kondurmazdı.
"Sevgilim.." dedi titreyen sesiyle, "Ben sana çok geç kaldım." diye fısıldadı, yıllardır ağlamayan adam üç gündür canı sökülmüş gibi ağlıyordu.
Geceler mi uzadı, bu karanlık ne
Gönlümün bayramları, şenliği söndü."Keşke seni hayatıma almamakta diretmeye devam etseydim sevgilim." dedi hıçkırarak, nefesi kesiliyormuş gibiydi, gibisi fazlaydı.
"Daha ben kokuna doyamamıştım ki," dedi ve toprağını avuçladı, "bak söz verdiğim gibi," deyip ona aldığı begonvil çiçeklerini toprağına ekiyordu. "beraber ekecektik sözde," dedi gülerek, "E sen gittin be güzelim, vaktinden çok erken gittin." dedi tekrar göz yaşlarına gömülerek.
Deli gözlerin, gelir aklıma
Gülüşün, öpüşün, iç çekişin gelir"Ben senin her saç telini öpemedim bile, ben seni sevemedim ki. Ben sana hiç doyamadım ki." dedi hıçkırarak, çektiği acıyla bir mahalle yıkılabilirdi.
"Sevgilim, ben sana muhtacım." dedi sesinden bile muhtaç olduğu anlaşılıyordu.
Seni kimler aldı? kimler öpüyor seni?
Dudağında dilinde
Ellerin izi var"Keşke zamanı geri alabilseydim." dedi iç çekerek, "Keşke seni yanıma almasaydım diyorum," dedi kafasına vurarak, "Sonrada keşke daha erken alsaydım diyorum."
"Bilmiyorum sevgilim kafam o kadar karmaşık ki, hiçbir şey bilmiyorum artık." dedi başını iki yana sallayarak.
"Seni çok özlemem dışında hiçbir şey bilmeyen bir adama döndüm ben." dedi, "Ne olur dönsen, sımsıkı sarılsan." dedi hıçkırarak.
"Sanki sen zamandın sen gittiğinde zaman durdu."
"Sen gittin gideli, ben hiç iyi değilim sevgilim."
"Allah beni de alsın senin yanına, yalvarırım."
- 3 yıl sonra-
"Merhaba sevgilim," dedi Andaç mezar taşını öperek, her gün gelip bunu yapıyordu, ama artık içi daha rahattı. "İntikamını aldım sevgilim." dedi tekrar öperek, "Artık yalvarırım rahat uyu."
Begonvil boy vermiştir şimdi
Yasemen basmıştır Bodrum'u
Kokusu geldi rüzgarın
Bi kelebek öptü boynumu"Bugün son begonvilini ekiyorum sevgilim." dedim begonvili toprağına ekerek, "Öyle çok vardı ki biliyorsun bazılarını bahçeme ekmiştik, büyüdüler. Sarmaşık halinde evimizi sarıyorlar." dedi iç çekerek. Ağlamamak için zor duruyordu. "Bu sefer ağlamayacağım sevgilim, üzülme."
Sen şimdi gerdanını maviye
Göğsünü bir yelkenliye
Gönlünü ilk önüne, çıkan yaz seferine
Bağlamışsındır, aaah
Vurunca dibine, sakız rakısının
Biraz da ağlamışsındır"Ha bu arada, Nur ve Hamza nişanlanıyorlar. Gerçi o çatlak gelip söylemiştir sana. Yağmur ve Giray ilişkiye başladı. Yağmur avukat oldu." dedi iç çekerek, "Ha sen beni soruyorsun." dedi gülerek.
Benim yerime de sev, bekletme hayatı
Bu kadarına razıysan, yaşa gitsin
Kaç kişiyiz savunan sevdayı?"Ben nasıl bıraktıysan öyleyim birtanem, artık elimi eteğimi çektim kirli işlerden. Senin istediğin gibi. İntikamını aldım ve bitti sevgilim." dedi gözleri dolmuştu. "Seni çok özlüyorum."
Gözüme ilk damlası düştü
Gelecek sonbaharın
Yeni bir sayfanın öncüsü
Bakalım ne hediyesi zamanın?"Üç yıl geçti, 1095 gündür sensizim. Bunun ne demek olduğunu bilsen... beni asla bırakmazdın. Sahi beni neden bıraktın ki?" dedi yeniden çocuklaşarak.
Sen şimdi gerdanını maviye
Göğsünü bir yelkenliye
Gönlünü ilk önüne, çıkan yaz seferine
Bağlamışsındır, aaah
Vurunca dibine, sakız rakısının
Biraz da ağlamışsındır"Biliyorum bana hayatıma birini almam gerektiğini söyledin, biliyorum ama sende biliyorsun öyle bir şey hiçbir zaman olmayacak." dedi keskin bir sesle.
Benim yerime de sev, bekletme hayatı
Bu kadarına razıysan, yaşa gitsin
Kaç kişiyiz savunan sevdayı?"Neden biliyor musun? Ben tüm kalbimle seni seviyorum, tüm beynimle. Şimdi hayatıma birini alırsam, ona haksızlık olmaz mı?" dedi iç çekerek.
"Olur sevgilim. Ben seni unutmak istemiyorum, ben seni yaşamak istiyorum. Bak bahçemizdeyiz, seni benden kimse alamaz." dedi yemin eder gibi.
"Sadece çok özlüyorum, gülüşünü, sesini, kokunu ve seni."
Yarın yokmuş gibi sevdiği kadını, yarınları aldı. Şimdi bu adamı nereye koyarsan koy, acısı sönmez.
***
Son.
Begonvil, öyle güzel bir serüvendi ki... Nasıl anlatırım bilmiyorum, bir gece yazmaya başladım ve kalemimden pıtır pıtır döküldüler. Tanem'i çok seviyorum, Tanem öyle güzel sevdi ki, sevdiği adam için öldü. Tanem çok mutluydu, son nefesini sevdiği adamın kolları arasında verdi.Aslında altmış yetmiş bölüm düşünüyordum, uzun olsun istemiştim. Ama birden aklıma böyle bir şey geldi, o an o olması gerekiyordu öyle oldu.
Hepinizi çok seviyorum, yeni kurgularımda yeni hikayelerimde görüşene kadar hoşça kalın.
Merve Mat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEGONVİL|| YARI TEXTİNG
Teen FictionT A M A M L A N D I ! Yarım kalanların kitabı. İllegal işlerle uğraşan bir gece klübü işletmecisine her gün begonvil çiçeklerinden yolladığınızı düşünün. Begonvil: Bugün ki çiçeklerini aldın mı can içim? Begonvil: Seni çok seviyorum. Andaç: Ne çiçe...