Merhaba begonvillerim!
Her şey güzel olsun hayatınızda.
Bölüm şarkısı: Ayna, Ölünce sevemezsem seni.
**
Tanem yaklaşık iki buçuk saattir ameliyattaydı, çok kan kaybetmişti. Andaç ise ameliyathanenin kapısında öylece oturuyordu, Nur gelmiş ağlama krizlerine girmiş sakinleştirici verilerek yatıştırılmıştı.Toprağından dönsün yüzüm,
ölünce sevemezsem seni."Ben onsuz ne yaparım?" dedi Andaç başını elleri arasına alarak, Yağmur abisinin yanına gidip elini omzuna koydu: "İyileşecek, Tanem abla çok inatçı," dedi gülümseye çalışarak. "Öğrenemedin mi, hem bırakmaz o seni."
"Bırakmaz değil mi?" dedi Andaç çocuksu bir umutla.
"Bırakmasın, daha onu sevemedim, ellerini tutamadım, gözlerine sonsuzluk kadar uzun sürede bakamadım, biz birbirimize çok geç kaldık." dedi sesi kısılmıştı.
Kan ağlasın, iki gözüm
Ölünce sevemezsem seniAmeliyathanenin kapısı açıldığında herkes ayaklandı: "Tanem hanımın yakınları." dedi doktor.
"Ben sevgilisiyim." dedi Andaç öne çıkarak, doktor ne diyeceğini bilemiyordu.
"Elimizden geleni yaptık, çok üzgünüm." dediğinde hastanede çığlıklar koptu.
Hak rahmetin görmeyim
Gonca gülün, dermeyim
Muradıma, ermeyim
Ölünce sevemezsem seniAndaç doktora doğru atıldığında, Giray onu çekti.
"Onu göreceğim." dedi sadece, koşarak doktorun çıktığı yere girdi. Sevgilisinin yüzünü kapatıyorlardı.
"Tanem'im." dedi hıçkırarak. "Canımın içi, yüreğimin gülen yüzü. Yüzünü mü kapatıyorlar senin?" dedi kapatılan yüzünü açarak, yüzünü avuçladı: "Uyuyor musun gülen gözlüm? Uyan ne olur?"
"Tanem yalvarırım." dedi acıyla.
"Beyefendi, götürmemiz lazım." dedi hemşire.
"Almayın onu benden, gitme güzelim." dedi iç çekerek, "Sende bırakma beni." Alnını öptü, "Çok soğumuşsun sen." dedi acı içinde.
"Şimdi ben seni ısıtmadan nasıl bırakayım?" dedi küçük bir çocuk gibi.
Yaşamak yıldızlarda, seninle olmak istiyorum
Sevişmek hüner değil, yanında kalmak istiyorum
Yaşamak hüner değil, seninle ölmek istiyorum"Neden o lanet kurşunun önüne geçtin ki?" dedi hıçkırarak. "Ölen ben olmalıydım!" diye bağırdı kafasını göğsüne gömerek.
Ben bu yerde ölsemde
Ay yüzlüm yine elde
Muhtaç olayım namerde
Ölünce sevemezsem seni"Seni nasıl sevdiğimi bir ben bir Allah biliyor iki gözüm," dedikten sonra gözleri öfkeyle kısıldı: "Senin üzerine yemin ederim ki, seni benden alanların elinde hiçbir şey bırakmayacağım."
"Sana yanığım." dedi söz verir gibi.
Yaşamak hüner değil, seninle ölmek istiyorum
Yaşamak hüner değil, seninle ölmek istiyorum
**
Bölüm sonu.Öyle üzgünüm ki, Tanem canım kızım özür dilerim.
Bir sonraki bölüm Andaç'ın acısını, ondan sonraki bölüm ise Tanem'in intikamını okuyacağız.
Sizleri çok seviyorum, begonvillerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEGONVİL|| YARI TEXTİNG
Teen FictionT A M A M L A N D I ! Yarım kalanların kitabı. İllegal işlerle uğraşan bir gece klübü işletmecisine her gün begonvil çiçeklerinden yolladığınızı düşünün. Begonvil: Bugün ki çiçeklerini aldın mı can içim? Begonvil: Seni çok seviyorum. Andaç: Ne çiçe...