21. Bölüm

25.4K 1.4K 99
                                    

Herkese merhaba begonvillerim!

Nasıl gidiyor!

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

Bölüm sonunda az laf yapacağım..

Bölüm şarkısı: Nf, how could you leave us.
*

Bilgisayarlarında biraz oyalandıktan sonra halletmiştim, sonrasında ise telefonum çalmıştı:

"Algoritma hazır mı?" diyen Adem ile gözlerimi devirdim. "Henüz değil." dedim sıkkın bir sesle.

"Bizi çok boşluyorsun" dedikten sonra ekledi: "Patronum bundan hoşlanmayacak." dediğinde dişlerimi sıktım, Andaç yüzüme ne oldu der gibi baktığında kafamı iki yana salladım.

"Tamam bugün halledeceğim." dedim göz devirerek.

"Bu seferde sallamıyorsundur umarım Kapan." dediğinde alayla sırıttım.

"Dikkat ette ağıma düşme." dediğimde tısladığını hissettim. "Yarın gelirsin alırsın, şimdi beni meşgul etme." dedikten sonra telefonu kapattım ve ayağa kalktım.

"Gitmem gerek." dedim sıkıntılı bir sesle.

"Ne için?" dediğinde omuz silktim.

"Bir işim var?" dedim sorgular gibi. Oturduğu yerden kalkıp yavaşça yanıma geldi, karşımda durdu.

"Ne gibi?" dedi sorgular tonda.

"Algoritma yazacağım, yarın teslim etmem gerek. Yoksa patronu gelip hayatımı teslim alacak." dedim alayla.

"Ne?" dedi şaşkınlıkla karışık öfkeyle. "Senin hayatını alacak adam annesinin karnından doğmadı henüz." dediğinde gülümseyip ona yaklaşarak kollarımı boynuna doladım.

"Öyle mi?" dediğimde kızgınlıkla başını salladı.

"Bir yere gitmiyorsun, burada hallet." dedi sinirle. Yanağını öptüğümde gevşediğini hissettim.

"Bilgisayarım lazım." dedim ona üzülerek bakarak.

"Tamam alsın çocuklar." dedi kafasıyla Giray'a işaret vererek.

"Peki." dedim ona öylece bakarak. Arkamızda hareketlenme olduğunda Giray gitmişti. Onun gitmesiyle Andaç ellerini belime dolayıp beni kendine çekti. "Korumalarından utanıyor musun?" dediğimde kaşlarını çattı.

"Ne alakası var?" dediğinde kaşlarımı çattım.

"Giray gidince kollarını belime doladığının farkındasındır umarım?" dedim sinirle.

"Yo hiç farkında değilim." dedi çocuksu bir ifadeyle.

"Kahve içelim mi?" dedim kahve aşermiştim resmen.

"Konu değiştirme hızına hayranım." dedi yüzüme aşık aşık bakıyordu.

"Öyle mi?" dedim kıkırdayarak.

"E hadi gel madem." dedi ve söylenmeden geçmedi: "Koskoca adamı maskaran yaptın."

"Koskoca adam beni kendine aşık etmeden önce düşünseymiş." dedim omuz silkerek.

"Tülin hanım, bize iki sade kahve." demesiyle hızla araya girdim: "Ben orta içiyorum Tülin abla." dedim sıcak sesle. Telefonumun sesiyle hızla açtım:

"Kızım Giray'ın gelip laptopu alacağını niye haber vermiyorsun ya!" diye bağırdığında göz devirdim.

"Unuttum birtanem, ne oldu ki?" dediğimde ofladı.

"Çocuk laptopu almak isteyince sende hayatım laptopda deyince ben dövmeye çalıştım çocuğu." dediğinde kahkaha atmaya başladım: "Ne." deyip gülmeye devam ediyordum Andaç ise sakin bir şekilde yerinde oturuyor ve kahvesini yudumluyordu.

"Çocuğu dövemediğine eminim ama, tırnaklarını yüzüne geçirmişsindir." dedim gülmeye devam ederken Andaç'ında yüzünde ufak bir kıvrılma oldu.

"Ya kes ya, seni koruyanda kabahat. Sen gelecek misin eve?" diye sorduğunda Andaç'a baktım başını iki yana sallamasıyla: "Yok kraliçem, eve Hamza'yı atabilirsin." dememle, "Ya sen bir gerizekalısın ya!" diyerek telefonu yüzüme kapatmasıyla kahkaha attım.

"Nur böyle sürekli arayacak mı?" diyen Andaç'a sert bir şekilde baktım: "Arkadaşım? Sencede araması kadar normal bir şey var mı?" dediğimde ellerini teslim olur gibi kaldırdı.

"Sakin ol." dediğinde göz devirip kahvemden içtim.
Bugün oldukça yoğundu ve yorulmuştum.

***
Bölüm Sonu.

Eveet, bugün gelen ikinci bölüm ama bu her gün iki bölüm olayınında sonu... artık her gün tek bölüm olacak sanırım, yani çokta şey etmeyin benim sağım solum pek belli değildir...

Her gün bir bölüm gelecek bunun sebebi taslak bölümlerim otuza kadar, kitabı elli bölüm elli beş falan yapmayı düşünüyorum.. Tanem ve Andaç arasında olan her gerilimi beraber yaşayacağız, vallahi ben yazarken ağladığım bile oldu. Textingten çıktı artık kitap ona üzülüyorum biraz ama konu akışına göre böyle olmalıydı, belki text eklerim ama zor gibi.

Bu ara bölüm yazamıyorum, bu gece üç dört bölüm daha taslak edersem hala iki bölüm olarak atarım.

Sizleri çok seviyorum!

Bu arada YKS çok yakın Allah hepinizin kalemine güç versin, Allah zihninizi açsın inşallah. Bu virüs günlerinde çok dikkat edin.

Görüşmek dileğimle.

BEGONVİL|| YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin