Herkese merhaba begonvillerim.
Son bölümden sonra iyi kalabilen var mı?
Gelen ikinci bölüm önceki bölümü atlamayın..
Oy ve yorum gali!
Yarın ki sınavda Allah herkese yardım etsin, zihnini açsın, başarılar dilerim. Sizleri seviyorum.
Bölüm şarkısı: Öykü Gürman, kül oldum.
Sezen Aksu, iki gözüm.
*
Gözümden akan yaşla hızla merdivenlerden indim,"Tanem!" diye seslenen Andaç'ı dinlemedim bile, bu kapı neden iki taneydi? Koşarak kapıdan çıktım, dışarıda Giray yolumu kestiğinde durdum: "Yenge çıkamazsın." dediğinde ne yaptığımı anlamadan çocuğa tokatı geçirip koştum.
Ümidim tükendi, bitiyor. Ardına bakmadan gidiyor.
"Tanem dur!" diye bağıran Andaç'la durdum.
"Ne var ne!" diye ona döndüğümde aramızda rahat elli metre vardı. Bana doğru adımladı, elimi kaldırıp onu durdurdum.
Söylemeye dilim varmıyor, söylediler yandım kül oldum.
"Sakın!" diye bağırdım, Andaç iki taneydi.
"Yanlış anladın." dediğinde kahkaha attım.
"Öyle mi?" dedim kahkahalarımın arasından. Arkamı dönmeden önce ona baktım, nasıl baktım emin değildim. Ama o bana sarsılmış gibi bakıyordu.
"Ben sana aşıktım ya, buraya sana şans vermeye gelmiştim. Buraya bize bir şans vermeye gelmiştim! Sen ne yaptın Allah'ın cezası! Lan ben sana inandım!" demiş ve arkamı dönüp koşmaya devam etmiştim.
Bir görünüp bir kaybolup beni düşürdün derde
Bakışların gözlerime bilmem yüreğin nerede
Anladığım duyduğuma göre sevdiğin varmış
Haritalardan bildiğim o şehirde bir yerde
*
"Hamza'yla barıştınız mı?" dedim nutellaya çatalımı batırarak. Eve geldiğim gibi duşa girmiş iki buçuk saat ağlamış sonrasında ise yüzüme maske yapmıştım. Şimdi ise çikolata yiyordum. Katiyen depresyonda değildim."Hayır ama bilmiyorum." dedi bu sefer o başını omzuma yaslamıştı. "Siz Andaç'la ne oldu? Pek iyi sonuçlanmamış." dedim elimdeki nutella kavanozuna bakarak.
"Bir kızla bastım." dedim hıçkırık tutmuştu. Nur hızla doğruldu: "Ne!"
Omuz silktim: "Beni ilgilendirmiyor." dedim ve nutella yedim, iki saniye kadar sonra: "Şerefsiz." diye tısladığımda Nur kahkaha atmıştı.
"Gülme lan!" dedikten sonra hoparlöre bağlandım ve Kül oldumu açtım.
"Anladığım duyduğuma göre bir sevdiğin varmış!"
"Haritalardan bildiğim o şehirde bir yerde!"
Şarkının değişmesiyle gözlerim doldu, "bu şarkı da açılmaz ama."
"Yok mu, senin insafın yok mu?
Bir güler yüzün çok mu?
Dağ mısın taş mısın?" Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Nur değiştirmek için ayaklandığında: "Değiştirme!"
Nur bana sıkıca sarıldı.Uzak mı, bu eda bu hal tuzak mı?
Hak mısın bana yasak mı?
Dost musun düşman mısın?İçim içimden çıkıyordu canımı söküyorlardı, canım yanıyordu. Ben hiçbir şey yapamıyordum.
İki gözüm seneler geçiyor, gönül ektiğini biçiyor
Bi selam lütfet, bu ne çok hasret, gel barışalım artık
Can özüm bahar geldi, dalları kiraz bastı
Yedi kat eller, yakınım oldu, gel kavuşalım artık"Gel barışalım artık."
**
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEGONVİL|| YARI TEXTİNG
Teen FictionT A M A M L A N D I ! Yarım kalanların kitabı. İllegal işlerle uğraşan bir gece klübü işletmecisine her gün begonvil çiçeklerinden yolladığınızı düşünün. Begonvil: Bugün ki çiçeklerini aldın mı can içim? Begonvil: Seni çok seviyorum. Andaç: Ne çiçe...