19.

1.8K 95 9
                                    


• Chloe szemszögéből •

- Én nyertem!-nevettem.
- De csak mert későn szóltál!-emelte fel a mutatóujját.
- Pontosan.-érkezett mellénk Jacob.
- Ezt szokták mondani a vesztesek.-nevettem.

- Nah, jó..-szólalt meg Emily.- Én elfáradtam és éhes is vagyok, szóval én megyek vissza.
- Rendben. Menj csak. Ha valami segítség kell szólj Sebastiannak.-mosolygott rá Jacob.
- Rendben.-mosolygott, majd elváktázott.

- Akkor..-kezdtem bele.- Megyünk tovább?
- Persze!-jött mellém.- Az utolsó a záptojás!-kiabálta, majd a szöllős felé vette az irányt.
- Héé..-kiabáltam utánna, majd elindultam.

Egy jó 2 órát még lovagoltunk, majd mentünk vissza a boxokhoz ahol épp Sebastian mosta Csillámot és ahogy meglátott minket engem is és Jacobot is lelocsolta vízzel.

- Oké, oké, elég lesz.-nevettem.

Leszálltam a lóról, majd épp le akartam nyergelni Borostyánt mikor Jacob megfogta a kezem.

-Mi az?-néztem rá.
- Menj átöltözni. Ezt én elintézem.-nézett mélyen a szemembe.
- Öhm..oké.-nevettem fel kínomban, majd elsétáltam.

• Jacob szemszögéből •

- Mi az öcsi? Szerelmes vagy?-kérdezte Sebastian.
- Barátja van.-feleltem.
- Ezt honnan veszed. Hercegnő.-nézett rám a bátyám.
- Az lehet, de rendes suliba jár, méghozzá az ellenséges gimibe, és biztos hogy van barátja. Neki ne lenne...-sóhajtottam.
- Kérdezd meg.-vont vállat.
- Te mennyit fogtál fel abból amit mondtam?-nevettem, mire a bátyám rám emelte a tekintetét.- Ellenséges Gimibe jár, és nem szoktak a mai fiatalok csak úgy oda menni a lányokhoz hogy 'Szia van barátod?'-játszottam el.
- Tesó, 20 éves vagyok! Nem vagyok még öreg.-nevetett.
- Jó bocs..de akkor se fogom megkérdezni.-feleltem.
- Te tudod.-veregetett vállon a bátyám, és tovább ment.

Le nyergeltem a lovakat, majd mentem átöltözni. Elővettem a telefonomat, majd felmentem instára. Láttam hogy van egy új kérelmem. Egy bizonyos Valentína nevű lány írt. Filozofáltam hogy visszaírjak-e vagy ne, mert tudom hogy az ellenséges gimibe jár mert már láttam egy párszor, viszont nagyon szép lány, szóval végül visszaírtam.

 Filozofáltam hogy visszaírjak-e vagy ne, mert tudom hogy az ellenséges gimibe jár mert már láttam egy párszor, viszont nagyon szép lány, szóval végül visszaírtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Álarcos Hercegnő | ✓ Where stories live. Discover now