17:45
• Chloe szemszögéből •
- Hogy érted hogy megcsókolt?-tátotta el a száját Katlyn, ami hatására a chips darabka kiesett a szájából.
- Úgy ahogy mondom.-tártam ki a karjaimat.
- Ezt nem hiszem el.-fogta a fejét Sofi.
- Nem csak hercegnő vagy, de még Jack fejét is egy perc alatt elcsavartad.-nevetett fel Jelly.
- De ez amúgy király.-vont vállat, kicsit felkuncogva.
- Micsoda?-néztem rájuk értetlenül.- Csajok ezt nem mondhatjátok komolyan.
- De komolyan mondjuk.-nevetett Jelly.- Jack lesz a jövendőbeli Király.
- Oh istenem.-fogtam a fejemet nevetve.
- Figyelj.-fogta meg a vállam Sofi.- Tudjuk hogy sok teher van a válladon. Ezért se mondtad el nekünk hogy ki vagy valójában. De Jack szeret téged. Azért megpróbálhatnátok.
- De mit mondok neki, ha rájön?-néztem körbe rajtuk kétségbeesetten.
- Nem tudom.-mondták egyszerre.
- Tudjátok mit.-áltam fel, mire izgatottan néztek rám.- Ne foglalkozzunk most ezzel, mert csajos este van. Rendeljünk pizzát, majd üljünk ki a kertbe és mozizzunk. Van valami jó filmetek?-néztem Katlynra.
- Megvan a High School Musical.-vigyorgott.
- Ez az.-ujjongott Jelly.
- Akkor én rendelek pizzát.-jelentette ki Sofi.
- Én előkészítem a kertet.-mondta Katlyn ezzel el is tűnt.
- Én átöltözöm, mert ahogy nézem csak én vagyok rendes ruhába.-nevetett Jelly.
- Akkor én meg pattogtatok kukoricát.-jelentettem ki.- Ez király egy este lesz.* 19:00 óra *
Épp a medence szélén ülök és figyelem ahogy Sofi és Katlyn bele száll a felfújható medencébe amit tele pakoltak plédekkel és párnákkal, majd rárakták az igazi medencére. Ja, és Jelly éppen fényképezni próbálná őket, amikor jön egy újabb üzenetem Jacktől. Már vagy 31 üzenetet küldött amit mégcsak megse néztem mert csak az alap sajnáltató szöveget tudja írni, meg hogy aggódik értem. És ez most egyáltalán nem érdekel.
- Ezt nézd Chloe.-mutatott Jelly a két lányra, kik alig bírtak kiszállni a medencéből.
- De hülyék vagytok.-nevettem.
- De legalább van egy jó kép.-mondta Katlyn nagynehezen kimászva.
- Bemegyek fagyiért.-jelentette ki Sofi, és ezzel el is tűnt.
- Itt mindenki hülye?-kérdezte nevetve Jelly.
- Veled az élen.-mondtuk egyszerre Katlynnal és belelöktük a medencébe. Szerencse hogy a telefont Katlyn kivette a kezéből.
- Jajj istenem.-jött fel prüszkölve a víz alól.-Ezt még visszakapjátok!
- Oh..jobb ha futunk.-néztem Katlynra majd befutottunk a konyhába, ahogy Sofi állt egy fagyitornnyal a kezébe.
- Csajook.-nézett ránk könyörgően.- Nem tudom eldönteni hogy melyiket egyem. Nem akarom mindet megenni mert nem akarok kajakómát.
- Chloe fotózd le, majd segíts neki.-adta ki a feladatot Katlyn.- Te pedig.-kiáltott ki Jellynek.- Gyere adok ruhát!
- Nagyon kedves vagy.-kiáltott vissza, mire felnevettünk.* 21:00 óra *
Jack még mindig írogat és azt kérdi hogy mi a baj, még Katlyn rendelt még 4 db pizzát csak hogy újra találkozhassak a helyes pizzafutárral. Jelly képeket válogat hogy melyik mehet instára és melyik marad szülinapi gáz fotónak, Sofi a fagyi miatt kidőlve a kanapén keres valami jó kis Netflixes filmet, még én a Little mix-től a Hairt hallgatom, mert olyan mintha magunkat látnám.
- Csajok?-néztem rájuk, mire Sofi fájdalmasan felnyögött egyet.- Minden oké?
- Fáj a hasam.-nyöszörgött, majd a fejét a párnába nyomta.- De mond csak.
- Le ne hányd a párnát! Anya megöl.-nevetet Katlyn.
- Ezt le kell fényképeznem.-vette elő a telóját Jelly.
- Csajook.-emeltem fentebb a hangom hogy rám figyeljenek.
- Ja, mondcsak.-nézett rám Katlyn és Jelly, majd egy kis idő után Sofi is.
- Mi lenne ha újra alkotnánk a Little mix Hair című számát?-mutattam oda a klippet.
- Én benne vagyok. Lehetek a szőke?-kérdezte felpattanva Sofi.
- Én is úgy gondoltam.-nevettem.
- Akkor készítsünk elő mindent, és forgassunk filmet.-csapta össze tenyerit Jelly.
- Klippet Jelly, klippet.-hangsúlyozta Katlyn.
- Jó, mindegy az.-nevetett.
- Na gyerünk.-ezzel felálltam a kanapéról, és pakolni kezdtem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álarcos Hercegnő | ✓
Romance--• Gondolkoztál már azon milyen lehet hercegnőnek lenni? Na igen ebben biztos voltam. Na hát én pont az ellenkezőjén gondolkozom. Vajon milyen lehet hétköznapi gyereknek lenni? Olyan jó lenne úgy felkelni hogy csak egy hétköznapi lány vagyok aki az...