41.

1.5K 70 1
                                    

Visszaérve a villába Paula már futott is le a lépcsőn hogy indulhatunk. Viszont én ma még nem is ettem, és nem is ittam. Plusz még büdös is voltam.

Még elmentem fürdeni Helen megterített így gyorsan megebédeltem, átöltöztem – igen, köntösben ettem vizes hajjal – és indulhattunk is a lányokhoz.

xxx

- Halikaaa!!-kiabált Jelly a pláza egyik végéből a másikba.
- Sziaaa!-kiabáltuk vissza.
- Többiek?-kérdezte Pau.
- Sofi és Emi elmentek megnézni a mozit, Katlyn meg még nincs itt.-vont vállat.
- Ő is próbált ma Jasonnal?-kérdeztem.
- Aha.-bólintott.

Miután megérkeztek a többiek is és még nem kezdődött a film, mind megbeszéltük hogy elmegyünk vásárolni. Bementünk a H&M-be, majd ittunk egy kávét a Starbuksba. Most éppen itt vagyunk az utóbbiba.

- Lányok..-néztem a telefonom, amin Alexis új képe virított. Kicsit szomorúnak tűnt.- Alexis és Valentína jóba vannak még?
- Nem tudom, miért?-kérdezte Katlyn majd beleszürcsölt a kávéba.
- Velünk olyan jól el volt az elmúlt két kétben.-vontam vállat.- Most meg olyan szomorúnak tűnik.-fordítottam feléjük a telefont.
- Én is nagyon szomorú vagyok.-mondta Sofi, mire rákaptuk a tekintetünket.- Keserű a kávé.-fintorgott, mire felnevettünk.- Viccet félre téve.-komolyodott meg.- Tőlem elhívhatnánk, de ő nem tudja hogy ki vagy valójában és...
- Jó, hát azért nem mondtam hogy hívjuk el.-emeltem fel védekezően kezeim.- De holnap beszélhetnénk vele.
- Benne vagyok!-öklözött le velem Paula.
- Mi is.-nevettek a lányok.
- De most menjünk vásárolni.-mondta Sofi és felpattant.

Nevetve álltunk fel az asztaltól és siettünk Sofi után, ki már rég eltűnt az egyik ruha boltban.

- Nézzétek milyen jól néz kii!-mutatott egy ruhát.
- Nem rossz, de nem az én ízlésem!-vont vállam Emma.
- Uhh..-fordult felém Katlyn.- Milyen ruha kell a bulidra?
- Estélyi! Sajnos ki kell öltözni.-forgattam a szemem.- De ezt ne itt beszéljük meg!
- Na?-vett fel Paula egy szalma kalapot.- Jól nézek ki?
- Zac megőrülne érted!-nevettem, mire hozzám vágta.
- Gyertek ide!-szólt Katlyn, majd Paula kezét megrántva csináltunk egy fényképet.
- Ez nagyon király!-nevettem.
- Megy instára!-nyújtotta ki a nyelvét.
- Akkor szerintem én eláshatom magam a föld alá.-nevetett Paula.
- Jajj Miss Celeb!-nevettem.
- Nem vagyok celeb!-emelte fel fenyegetően az ujját.
- Kint van!-vigyorgott elégedetten Katlyn.

———————————————
Katlyn.05 megjelölt egy új bejegyzésben...

05 megjelölt egy új bejegyzésben

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: Jason_Ross, _Paula_ és további 6,800 személy...

Katlyn.05: 🤠💓
[megjelölve.: @Chloe.10, @_Paula_]

Kommentek...

Jason_Ross: ❤️

Chloe.10: Gettósba😎🤠😂

_Paula_: Nem is olyan rossz mint gondoltam😂❤️

További 16+ hozzászólás...

—————————————

Mozi után még egy kicsit vásároltunk, majd indultunk is haza. Viszont mielőtt elindultunk volna, hülyéskedtünk egy kicsit a parkolóba, amit nagy szerencsénkre Sofi meg is örkölített, így amikor haza értem egyből az ő instaposztjával találtam szembe magam...
Mindenesetre nagyon jó nap volt, úgy ez lesz az első és az utolsó hogy ezt kijelentem, de várom holnap a sulit.

————————————
Sofia_Greene most tett közzé egy bejegyzést..

————————————Sofia_Greene most tett közzé egy bejegyzést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: DavidLockhart, JellyMartinez és további 5,600 személy...

Sofia_Greene: Mi olyan hülyék vagyunk😂🤪
[megjelölve.: @JellyMartinez, @Emibens_]

Kommentek le vannak tíltva..

—————————————

Álarcos Hercegnő | ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang