45.

1.5K 71 0
                                    


- Jack, én ezt így nem bírom!-állítottam le a zenét, a fiú meg kérdőn nézett utánnam.- Látszik rajtad hogy fáradt vagy! Miért nem pihensz?
- Mert próbálnunk kell!-ült le.- Nem hagylak cserben.
- Jack, menjünk haza!-simítottam meg az arcát.- Fáradt vagy!
- De próbálnunk kell!-nézett rám.
- Nem, nem kell!-szögeztem le.- Neked pihenned kell! Én meg szólok a tanárnőnek hogy nem lépünk fel.
- Hogy mi?-döbbent le.- Miért?
- Katlyn és Jason már lemondták, mert Jason rosszul volt!-néztem a srácra.- Nem kell hogy te is rosszul legyél!
- Rendben, ahogy gondolod!-állt fel, és a cuccához indult.
- Haragszol rám?-néztem kérdőn utánna.
- Nem, nem haragszom!-nyomott egy puszit az arcomra.- Te csak a legjobbat akarod! És ha szerinted ez lesz a legjobb, akkor ez lesz!
- Ez lesz!-szögeztem le.

Ennek a beszélgetésnek, már egy hete! Azóta itt állunk a reptéren, vagyis a WC-ben Paulával, a gép indulása előtt. Éppen fényképet csináltunk instára, mikor elkapott minket a sírhatnék. Ha most valaki látott volna minket, biztos azt gondolta volna szerelmi bánatunk van, viszont ez minket egyáltalán nem érdekelt csak egymást ölelve sétáltunk ki a többiekhez. Személyszerint, Emma, Sofi, Noah, Jack és Zac, ki elakart búcsúzni Paulától. Hát nem édes?

- Hiányozni fogtok srácok!-szipodta mind a két lány.
- Várlak titeket nyáron!-ölelt meg mindenkit Paula, majd egy pillanatra megállt előttem és letörölt egy kósza könnycseppet.- Ne sírj, mert nem meghalni megyek!-nevetett fel.- Hamarosan úgyis látjuk egymást!
- Már most hiányzol!-öleltem meg újra.
- Te is nekem!-szorított magához.
- Lányok, Indulnunk kell!-szólalt meg hirtelen Noah, majd mégegyszer le kezelt a fiúkkal, majd minket átölelve búcsúzott el.

Őt követte Emma, ki pont ugyanúgy nézett ki mint Paula. El volt folyva a sminkje, és egyáltalán nem volt kedve haza menni. Búcsúzás után a lányok unottan húzták maguk után a bőröndöket, Noah meg vígasztalni próbálta őket sikertelenül. Néha-néha még hátra pillantottak hogy itt vagyunk-e még, mi meg csak egy halvány mosoly kisértében integettünk nekik.

Jack vállamat átkarolva kísért el a kocsiig, majd egy puszit nyomva a homlokomra engedte el a kezem, én meg beültem a kocsiba. Nem is értem miért vagyok most ennyire szomorú..Hisz Paula tényleg nem meghalni megy! Nyáron úgyis látni fogjuk egymást, és bármikor tudunk majd beszélgetni, csak rá kell írnom instán. Apropó insta! A telefonom egyfolytában villogott, hogy Paula, Sofi, és Emma új képet tettek közzé, így miután az ő képeiket megnéztem – Pauláén egyszerre sírtam és nevettem – én is kiraktam egy képet!

———————————————
_Paula_ megjelölt egy új bejegyzésben...

———————————————_Paula_ megjelölt egy új bejegyzésben

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: JellyMartinez, Zac_Carter és további 12,000 személy...

_Paula_: Nagyon fogsz hiányozni!!🥺💘
📍London, AirPort.
[megjelölve.: @Chloe.10]

Hozzászólási lehetőségek le vannak tíltva...

—————————————
Sofia_Greene most tett közzé egy új bejegyzést...

—————————————Sofia_Greene most tett közzé egy új bejegyzést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: Chloe.10, Katlyn.05 és további 5,600 személy...

Sofia_Greene: Később látjuk egymást!💕
📍 London, AirPort.
[megjelölve.: @Emibens_]

Hozzászólási lehetőségek le vannak tíltva..

———————————————
Emibens_ most tett közzé egy új bejegyzést...

———————————————Emibens_ most tett közzé egy új bejegyzést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: Sofia_Greene, Jason_Ross és további 13,000 személy...

Emibens_: Örülök hogy megismertelek!🥺
📍London, AirPort.
[megjelölve.: @Sofia_Greene]

Hozzászólási lehetőségek le vannak tíltva...

——————————————
Chloe.10

Kedveli

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kedveli.: _Paula_, Jack.official és további 7,500 személy...

Chloe.10: Szeretlek!!❤️
📍 London, AirPort.
[megjelölve.: @_Paula_]

Hozzászólási lehetőségek le vannak tíltva...

———————————————

Hazaérve, anya egy hatalmas öleléssel fogadott, amit viszonoztam is! Emily meg a kedvenc filmünket kapcsolta be, és hozott popcornt amit nem nagyon tudtam visszautasítani, így a napom hátra lévő részét, nem sírással hanem nevetéssel töltöttem. Meg persze, jó sokat ettem is....De az már lényegtelen!

----------------------------
Sziasztok!
Nem biztos hogy nálatok látszik, de egy idő után a betűimnek a színe átváltott feketére!(mármint nálam fekete a háttér és fehér a betű, viszont most fekete a háttér és fekete a betű) szóval nem tudom hogy nálatok látszik-e, viszont ha igen szeretnék bocsánatot kérni, nem az én hibám! Ha meg nem, akkor minden esetre szóltam!❤️

Álarcos Hercegnő | ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang