42.

1.5K 70 9
                                    

Hétfő van. És amit tegnap kijelentettem, azt inkább visszaszívnám. Egész éjjel forgolódtam, meg a semmin gondolkodtam a sötét plafont bámulva. Most meg úgy nézek ki, mint egy élő halott. Ráadásul ma még Jacobbal is találkozni akartam, hogy megkérdezzem hogy van...

Lassan elbotorkálva a fürdőbe vettem egy forró zuhanyt, majd mentem vissza öltözni. Olyan lassú, és olyan kómás voltam hogy még talán egy csiga is gyorsabb lett volna nálam. De ha ez még nem lett volna rossz, reggelizni se volt időm mert késésben voltunk a 0. tesiről. Szegény Paula. Ez az első napja a sulinkban, de már késést írnak be neki miattam.

- Boccs, hogy miattam késünk!-léptünk be az ajtón.
- Semmi baj.-legyintett.
- De tényleg bocs!-fordultam felé már a tesi öltöző ajtaját kinyitva.
- Tényleg semmi baj.-nevetett fel.

Csak ketten voltunk az öltözőbe. A többiek már rég melegítettek, mi meg még csak most öltözünk át.

Nagy nehezen – és persze félénken – futottunk be a többiekhez órára.

- Miss Chloe, késett!-köszörülte a torkát a tanár.
- Sajnálom!-kiabáltam oda a hajamat kontyolva.
- Már az első nap?-nevetett Katlyn.
- Még ha az első lenne!-nevettem hitetlenül.

Tesi után történelem óránk jött, mit majdnem végig aludtam volna, ha Sofi nem dob meg egyfolytában egy ceruzával. Ennek hatására, nem csak hogy nem aludtam el, de Sofi is kifogyott a ceruzából így most én dobáltam neki vissza. Mekkora szerencsénk volt hogy a tanár egyfolytában a táblára írt.

*Szünetben*

- Nem aludtál?-ült le mellém Jack.
- Semmit.-ásítottam.
- De miért nem?-értetlenkedett Jelly.
- Nem tudom. Egyszerűen csak nem sikerült!-hajtottam le a fejem, mire Jack megölelt, majd egy fényképező kattanást hallottam.- Akárki is volt, megölöm!
- Nem, majd ha meglátod a képet!-nevetett Paula.- Menj fel instára.

Suli után a lányok kérdezték, hogy nem megyünk-e boltba, viszont én inkább mentem haza, hisz szeretnék átöltözni, kajálni és megtanulni, mielőtt találkoznék Jacobbal. Mindenesetre ők elmentek, így Paula nem jött velem haza.

Belépve a házba, síri csend uralkodott mindenhol. Mikor köszöntem is, csak a saját vízhangomat hallottam. Nem hazudok, egy kicsit megíjedtem. Abban a pillanatban inkább mentem volna vásárolni mint hogy haza jöttem volna. A nagy gondolkodásomat, és íjedségemet Helen zavarta meg.

- Szia!-köszönt óvatosan, hisz látta hogy nagyon agyalok.
- Szia!-fújtam ki a bent tartott levegőt.- Azt hittem nincs itthon senki. Egy kicsit már megíjedtem.
- Tudod hogy én ilyenkor mindig itthon vagyok!-ölelt meg, amit viszonoztam is.
- Tudom, csak hogy köszöntem és senki nem válaszolt..-vontam vállat.
- Gyere egyél!-vezetett az étkezőbe, hol az asztalhoz leülve már ettem is.
- Anyáék?
- Ügyeket intéznek, mint ilyenkor általában.-nevetett fel.
- Emily?
- Még suliban.-mosolygott.- Furcsa vagy!
- Nem sokat aludtam az éjjel.-dörzsöltem a szemem.- Kicsit kómás vagyok!
- Veszem észre.-ült le mellém.- Mit csinálsz ma?
- Hát..-gondolkodtam.- Átöltözök, megtanulok és gondoltam elmennék a lovardába Jacobhoz.
- Rendben.-mosolygott.
- Valami baj van?-kérdeztem.- Hova kell menni? Elmegyek veled!
- Nem, nem, csak kérdeztem!-paskolta meg a kezem, majd felállt és elment.

Figyeltem a távolodó alakját, és csak azon járt az agyam hogy valami nincs rendben. De lehet hogy most is csak túl gondolom az egészet, mint minden mást...

Felállva az asztaltól, indultam a szobámba öltözni, majd szólva Thomasnak, indultunk el a lovardába. De persze előtt meg is tanultam...

*Lovarda*

Odaérve, szóltam Thomasnak hogy várjon meg itt, és meg indultam befelé. Már épp bent voltam, láttam hogy valaki éppen az egyik lovat mossa. Két választásom volt, hogy ki lehetett. Jacob vagy Sebastian. Viszont mikor az illető felnevetett már egyből tudtam Jacob az. Nagy mosollyal indultam meg felé, ám a következő nevetés már nem az övé volt hanem egy lányé..befordultam feléjük és nem hittem a szememnek hogy kivel volt...

----------------------
Sziasztok!
Tudom hogy tegnap nem volt rész, és sajnálom csak nem értem rá, viszont most itt vagyok! Remélem tetszik❤️
Ha igen, Vote és Kommentbe véleményt!
Hamarosan hozom a folytatást, de addigis:
Ki lehetett a lány, akivel Jacob olyan jóízűen nevetgélt?
Ti kire tippeltek?👆🏻

Álarcos Hercegnő | ✓ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang