14.

2K 100 6
                                    


A kémia óra nagyon hamar eltelt. Kivételesen most senkise felelt mert jó kedve volt tanárnőnek, így inkább megnéztünk valami kémiás filmet. Kémia után matek jött szóval gyorsan kipakoltam a cuccom, majd Katlynnel sprinteltünk le a büfébe hogy szerezzünk valami kaját.

- Még mindig nem mondtad el hogy mivan most Jasonal..-néztem rá mosolyogva.
- Az a baj hogy még én se tudom, mert az egész hétvégét átbeszélgettük, meg moziba is voltunk, plusz még 0.-ba is bejött hozzám.-vonta meg a vállát.- De még nem mondtuk ki hogy együtt vagyunk.
- Szerintem teljesen egyértelműek Jason szándékai..-húztam kacér mosolyra a szám.
- Hülye..-lökött oldalba nevetve.- Jó lenne vele lenni...
- Azt elhiszem.-mondtam.

Miután kikaptuk a kajánkat mentünk is vissza az osztályba. Mindenki külön csoportokba ült. Mi nem akartunk egyikhez se csatlakozni így leültünk a pad tetejére és tovább beszélgettünk.

- És neked hogy telt a hétvége?-kérdezte majd egy jó nagyot harapott a hamburgerébe.
- Elmentem a Papám régi tanyájára lovagolni.-mondtam.
- Ohh..papádnak volt tanyája?-csillant fel a szeme.
- Igen, de elég messze van innen.-sóhajtottam.- Sajnos csak most mentem azóta hogy papa meghalt.
- Sajnálom.-ölelt át.

- Minden oké?-jelent meg hirtelen Jason és Jack mellettünk.
- Persze.-villantottam egy halvány mosolyt.
- Nekem nem úgy tűnik.-nézett rám Jack.
- Pedig minden oké, csak beszélgettünk.-nevettem fel.- Tényleg!
- Hát jóó..-mosolygott rám.

Becsöngőig beszélgettünk, majd mikor jött a tanár, mindenki helyet foglalt és kezdődhetett a matek óra. Szerintem most a Matek és a Kémia tanár testet cserélt, mert a kémia tanár szokásos rossz kedve eltűnt, mint a szokásos jó kedve a matek tanárnak. Egész matekon feleltünk. Vagyis mi lányok nem, csak s fiúk, de legalább jót szórakoztunk.

◀️órák után▶️

- Lányok nem jöttök el velem boltba?-kérdezte Sofi.
- De persze.-mondtuk egyszerre.

Gyorsan haza szóltam anyának hogy elmegyünk a lányokkal boltba majd utánna megyek haza. Mondta hogy rendben, de örülne ha sietnék mert még ki kell választani a ruhámat.

- Mehetünk!-kérdezte Katlyn.
- Persze, indulhatunk.-mosolyogtam.

◀️boltban▶️

- Lányok!-szólt Katlyn, majd elénk tolt egy kosarat amibe hirtelen bele pattantam és úgy mentünk tovább a boltba.- Arra gondoltam amúgy, hogy a hétvégén tarthatnánk egy csajos ott alvós bulit.
- Nekem tetszik.-ujjongott Jelly.
- Nekem nem jó sajnos.-sóhajtottam.- A húgommal elutazunk a hétvégén.
- Akkor jövő héten. A lényeg hogy muszáj ott lenned.-mosolygott Sofi.
- Tarthatnánk majd nálam. Épp most alakulítottunk ki a kertben egy ilyen kertmozit.-vetette fel az ötletet Katlyn.
- Ohh..az tök jó.-mosolyogtam.-akkor mostmár tényleg muszáj ott lennem.
- Nah de mostmár induljunk a pénztárhoz, majd haza mert tanulni kell.-mondta Sofi, majd hirtelen olyan erővel tolta meg a kocsit hogy majdnem kiestem, de szerencsére valaki megfogott....

⏩ma még jön a folytatás....🔜

Álarcos Hercegnő | ✓ Onde histórias criam vida. Descubra agora