- Anya ez nagyon szoros!-próbáltam levegőt venni még anya meghúzta a ruha fűzőit.
- A szépség fájdalmas kicsim!-nevetett fel.- A szépség fájdalmas!
- Te már csak tudod, igaz?-fújtam ki a bent tartott levegőt.
- Igen!-vont vállat, majd a ruhát kezdte nézni.- Nagyon szép vagy!
- Levehetem?-ültem le a székre.
- Nem tetszik?-kérdezte.
- De, de nagyon csak..-akadtam meg.- Nem tudom mi lesz a bálon.
- Ha jönnek, jönnek! Ha nem, nem!-vont vállat, majd kezdte kiengedni a ruhát.
- Hajj...-sóhajtottam.- Furcsa itthon lenni. Most suliba kéne lennem..
- Nem lennél most eleve se suliba!-nevetett.
- Jaj, tényleg!-esett le a tantusz. Erre a hétre így is-úgy is elkértek volna.A délelőttöt, ezzel az egész ruha és Álarc próbának töltöttük, viszont most nagyihoz kell menni. Nem mintha nem szeretnék a palotába járni, de most sokkal furcsább lesz.
- Akkor..-fújta ki a levegőt Emily.- Indulás.
- Én nem akarok itt élni!-fintorogtam.
- Mi?-értetlenkedett.
- Ha királynő leszek, itt kell élnem.-sóhajtottam.- De én nem akarok!
- Királynőnek se kell lenned, ha nem akarsz.-vont vállat.- Majd átveszem én!-ütött a mellkasára nevetve.
- De az örökösödési sorrend!-forgattam a szemem.
- Az örökösödési sorrend szerint, nem te jössz!-szólalt meg mama.- Szia kincsem!
- Szia mama!-köszöntünk.
- Van számodra egy nagyon jó születésnapi ajándékom!-mosolygott.
- És mi az?-kérdeztem.
- Csak gyere!-intett, mire értetlenül néztem Emilyre, ki bólintott egyet én meg mamát követtem.Felmentünk az egyik irodába – pontosabban az ő irodájába – és leültetett egy székre. Az asztalon volt egy papír. Én csak ültem ott és értetlenül néztem a nagymamámra, ki egy tollat adott nekem.
- Ez mi?-kérdeztem.
- Csak írd alá!-parancsolt.
- Elolvashatom?-néztem a papírt.
- Nem!-vágta rá.- Meglepetés!
- Nagyi!-hisztiztem.
- Írd alá!-nevetett.
- Addig nem, még el nem mondod hogy mit írok alá!-raktam le a tollat.
- Hát adócsalásod már nem lesz az biztos!-nevette el újra magát.- Ez az örökösödési!
- Szóval..-kíváncsiskodtam.
- Ha aláírod, kilépsz az örökösödési sorrendből, és rendes életed lehet.-mosolygott.- Látom hogy szereted azt a fiút.
- Tényleg?-kérdeztem bizonytalanul.
- Írd csak alá!-fogta meg a kezem.- Majd Emily átveszi a trónt.
- Ne akarj diktátumot!-nevettem a fejemet rázva.- Aláírom!Ezzel a nevemet a lap aljára firkantottam, majd mama elé tolltam és felálltam az asztaltól. Amint mama elrakta a fiókba, felállt és szorosan magához ölelt.
- Köszönöm!-suttogtam.
- Boldog születésnapot!-tolt el magától.
- Menjünk le!-sóhajtottam.Lesétálva a lépcsőn mosolyogtam a hugimra, majd a szüleimre.
- Mitörtént?-kérdezte apa mosolyogva.
- Majd megtudod!-válaszolt helyettem is Mama.----------------------------------
Sziasztok!
Itt lenne a következő rész, remélem hogy tetszett💕
Ha igen, Vote és Kommentbe véleményt!😊
YOU ARE READING
Álarcos Hercegnő | ✓
Romance--• Gondolkoztál már azon milyen lehet hercegnőnek lenni? Na igen ebben biztos voltam. Na hát én pont az ellenkezőjén gondolkozom. Vajon milyen lehet hétköznapi gyereknek lenni? Olyan jó lenne úgy felkelni hogy csak egy hétköznapi lány vagyok aki az...