37.

1.6K 83 11
                                    


Buszról leszállva sétáltam volna vissza a szobámba, ha Noah nem állít meg.

- Csak bocsánatot akartam kérni!-fogta meg a kezem a bejárat előtt.
- Mégis miért?-kérdeztem értetlenül.
- Ami a hegyeknél történt. Köztem és Jack között.-sóhajtott.- Nem akarok bekavarni. Tudom hogy mennyire szeretitek egymást!

És ekkor épp az említett személy sétált el mellettünk. Jack rámpillantott, majd vissza előre és indult is befelé az épületbe.

- És egyébként se akarok vele rosszba lenni.-mosolyodott el.- Hisz nála fogok laki a kirándulás után még egy hétig.
- Öhm..nem igazán tudom hogy most mit is kéne mondanom..-húztam el a számat.
- Nem kell mondanod semmit!-engedte el a kezem.- Csak beszélj Jackkal! Mert ő szeret téged! És nagyon féltékeny!-nevetett fel.
- Rendben van!-ezzel megöleltem, majd együtt indultunk be az aulába.

Tanárnő éppen arról beszélt hogy este akkor Karaokezunk és szeretné ha nem félnénk. Zenei osztály vagyunk, tudunk énekelni, nem kell szégyenlősködni. Tekintetem végig Jackkan tartva hallgattam a tanárt. Jack vagy a plafont vagy a földet nézte unalmába. Néha rám is rám pillantott viszont akkor mindig elkaptam a tekintetem.

- Akkor most mindenki pihenjen, és egy bő fél óra múlva az ebédlőben találkozunk!-tapsolt egyet a tanár, mire mind meg indultunk a saját emeletünkre.

xxx

Még Katlyn átöltözött – mert szegény lányt Jason lefröcskölte hidegvizzel – addig én anyával telefonáltam. Mikor láttam hogy Katlyn készen van elköszöntem anyától, és mentünk is az ebédlőbe ahol már mindenki ott volt.

Kezdődhetett a karaoke est....

- Éneklünk majd?-kérdezte Emma.
- Kéne!-nevettem fel.

Még egy jó ideig beszélgettünk, meg nevetgéltünk mikor is egy olyan ember hangját hallottam meg akitől kirázott a hideg. Jack. Mikor megfordultam a székben hogy lássam, épp nekem énekelt. De tényleg egyfolytában engem nézett. Lassan elindultam a színpad felé, fogva egy mikorfont indultam közelebb a sráchoz, ki kezemet megfogva énekelt tovább.

Jack.: Tudod, hogy akarlak! Ez nem egy titok, amit rejtegetek! Tudom, hogy akarsz..Szóval ne mond tovább hogy a kezed megvan kötve! Azt állítod hogy ez nincs rajta a kártyákon. De a sors mérföldekkel arrébb sodor. És távol vagy tőlem..De itt vagy a szívemben, szóval ki tudna megállítani, ha így döntök. Talán te vagy a sorsom?

Mi van ha újraírjuk a csillagokat? Mond, hogy már az enyém vagy! Semmi sem tud elválasztani, te lennél az egyetlen, akit kerestem. Legfeljebb te meg én, senki más nem tudnák megmondani minek kellene lennünk.
Szóval miért nem írjuk újra a csillagokat? Talán a világ a miénk lehetne..Ma este!

Chloe.: Azt gondolod egyszerű! Azt gondolod nem akarok feléd futni? De itt hegyek vannak, és ajtók amiken nem lehet átsétálni! Tudom, hogy azon gondolkozol miért..Mert együtt képesek lehetünk, csak te meg én ezekkel a falakkal, de mikor kimegyünk te fel fogsz ébredni és rájössz, ez mind reménytelen.

Senki sem bírja újraírni a csillagokat. Hogy mondhatod, hogy mégis az enyém maradsz? Minden elválaszt egymástól, és nem te vagy az egyetlen, akit kerestem! Legfeljebb te! Legfeljebb én! Senki más nem tudja megmondani minek kellene lennünk.
Hogyan tudjuk újraírni a csillagokat? Mond, hogy miénk lehet a világ..Ma este!

Ketten.: Minden amit akartam, csak veled repülni! Minden amit akartam, csak veled zuhanni! Szóval add nekem mindenem!

Hogyan tudjuk újraírni a csillagokat? Mond, hogy már az enyém vagy! Semmi sem tud elválasztani minket! Te vagy az egyetlen, akit kerestem! Legfeljebb te, és legfeljebb én. Senki más nem tudja megmondani minek kéne lennünk. És miért nem írjuk újra a csillagokat? Megváltanánk a világot, hogy miénk legyen!

Chloe.: Tudod, hogy akarlak!-ölelt át hátulról.- Ez nem titok, amit rejtegetek! De nem kaphatlak meg...A kezem meg van kötve!

——————————

A dal végén feléfordultam, mire ő szorosan magához ölelt engem. Nem tudtam mit csinálni, átöleltem és beszívtam az illatát.

Nem tudom elhinni, hogy akárhogy is akarom nem lehet az enyém...miért kellett hercegnőnek születnem?

----------------------------
Sziasztok! Elősször is.
1. Tudom, nem volt még ilyen rész, vagyis nem emlékszem hogy lett volna.
2. Imádom ezt a dalt és olyan mintha kettejükről szólna...
3. Szeretném ha elolvasnátok a szöveget, akár a történetben, akár a fenti videóban.❤️

Álarcos Hercegnő | ✓ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora