7.

2.6K 127 3
                                    


- Milyen óránk lesz?-kérdeztem.
- Tánc!-mondta Katlyn.
- Ugye tudsz táncolni?-kérdezte nevetve Zac.
- Attól függ hogy mi!-vontam meg a vállam.- Argentín Tangózni sose tudtam.-nevettem.
- Nyugi, azt én se!-nevetett Katlyn.
- Tudsz Breakelni?-kérdezte Jason.
- Hát persze!-nevettem.- De tényleg! Bár ezt nem sokan tudják rólam, szóval cssss....
A fiúk csak egymásra néztek és nevettek.
- Nem hisztek nekem?-fordultam feléjük.
- Hát...tudod ez elég lehetetlenül hangzik!-vonta meg a vállát Ray.- Tudod a suliban Jack a legjobb Breaktáncos!
- Már nem sokáig!-néztem Jackre.
- Huu...azt hiszed megverhetsz?-jött közelebb hozzám.
- Nem hiszem, hanem tudom!-nevettem.- Bárhol, bármikor!
- Ez kihívásnak hangzik!-kiabált Katlyn.
- Párbajozni akarsz?-kérdezte Jack.
- És ha igen?-kérdeztem vissza.
- Táncterem! 5 perc múlva!-mondta, majd eltűnt.

- Szerintem beléd szeretett!-ámult el Zac.
- Ch...-nevettem.

* Öltözőben *

- Letelt az 5 perc!-kiabált be Jack az ajtón.
- 1 perc!-kiabáltam vissza.
- Mit csináltok?-kérdezte Valentína.
- Táncpárbaj lesz!-nevett Katlyn.
- Valami olyasmi!-nevettem.- Indulhatunk?-néztem a lányokra.
- Verd meg!-mondta Jelly.

Emelt fővel távoztunk az öltözőből. Márcsak a lassított felvétel hiányzott. Jack elindította a zenét. Mégegyszer utóljára megkérdezte biztos vagyok-e benne. Én csak nevetve bólintottam. Nem féltem, nem érdekelt hogy ki nyer! Én csak táncolni akartam. Zac bejött a körközepére meg forgatott egy üveget. Na nézzük kielőtt áll meg.

- Jack kezdi!-mondta Zac.
- Állj arrébb!-mosolygott.

Én arrébb áltam, ő meg táncolni kezdett. Bocsássatok meg, Breakelni! Jól nyomta, de nekem ez kevés volt! Tud ő ennél jobbat is. Mikor fel állt, tudtam hogy én következtem! Hát beálltam a kőrközepébe.

- Most én jövök!-mondtam mosolyogva.
- Na mutasd mit tudsz!-kiabálta Jason.

Egy másodperc se telt el, hogy ezt kimondta, én már táncoltam. Mikor felálltam, a fiúk tátott szájjal néztek rám. Ezek tényleg azt hitték nem tudok táncolni?

- Van barátod?-kérdezte egy hatásszünet után Ray.
Én csak nevettem.
- A győztes Chloe!-mondta Zac.
Jack közelebb sétált hozzám és tapsolt.
- Gratulálok!-hajolt meg.- Megtiszteltetés volt ellened táncolni! Remélem elfogadsz engem táncpárodnak az órán!-mosolygott.
- Lehet róla szó!-nevettem, majd megöleltem.

Elég furán adhatta ki magát a jelenet, mert mikor Valentína megjelent az ajtóban, elég furán nézett rám.

Én úgy tudom szakítottak! És egy ölelés még nem azt jelenti hogy járunk!

***

- Jó napot, jó napot!-lépett be mosolyogva a tanár.
- Jó napot kívánok!-mondtuk kórusban. Úr isten, mintha az óvodában lennénk.
- És te ki vagy édesem?-nézett rám mosolyogva.
- Chloe Henderson vagyok! Örvendek!-mosolyogtam.
- Én is nagyon örvendek! A nevem Miss Taylor! Én fogom neked a táncot tanítani!-mosolygott.-Mondták hogy táncolsz! Milyen táncot űzöl?-kérdezte. Mielőtt még válaszolni tudtam, válaszoltak helyettem.
- Az Argentín Tangón kívül, minden megy neki!-nézett rám Katlyn.
- Köszönöm! De ezt az ő szájából akartam hallani!-nevetett a tanár.- Hallottam a zenét! Gondolom már bemelegítettetek!
- Igen, tanárnő!-nevetett Jason.
- És Miss Chloe..-nézte a füzetét. Úristen már megint ott van az a Miss.- Van-e már táncpárja?
- Igen, én!-emelte fel a kezét Jack.
- Mii??-akadt ki Valentína.- Te az én párom vagy!
- Csak voltam!-sétált közelebb hozzám.
- Nem, az nem lehet!-emelte fel az ujját.- Tanárnő!
- Jack akkor választ partnert amikor akar! És örülök hogy a szárnyai alá veszi Chloe-t.-vonta meg a vállát, mire Valentína hiszti rohamot kapva, vissza ment a helyére.
- A szárnyai alá mi?-nevettem.
- Kezdjük az órát!-tapsolt egyet a tanár.- A mai napon, csak Katlyn és Chloe kedvéért, Argentín Tangót fogunk venni!-mosolygott.
- Jajj..de jó!-mondtuk egyszerre Katlynel.
- Ne aggódj vigyázok rád!-mosolygott Jack.
- Nem kell rám vigyázni!-jelentettem ki.
- Hát jó...-sóhajtott.
- Mindenki forduljon a párjával szembe!-mondta a tanár.- Ebben a tánc stílusban, a nő és a férfi nem veszi fel a szemkontaktust! Végig ellentétes irányba néznek! Amikor a férfi jobbra néz, a nő balra! És ez így váltakozik.-járkált körbe.- Chloe, Jack bemutatnátok az osztálynak?
- Persze tanárnő!-mosolygott Jack.- Készen állsz?-kérdezte majd az egyikkezével a derekamat, a másik kezével a kezemet fogta.
- Készen!-mondtam, majd megfogtam a vállát és a kezét.
- És 1..2..3 , 1..2..3!-mondta a tanár.

Bár nem tartottunk szemkotaktust, mégis úgy éreztem nagy köztünk az összhang. Ez tetszett! Nagyon jó, de közben fura érzéssel is töltött el...

Álarcos Hercegnő | ✓ Onde histórias criam vida. Descubra agora