- Khm..-köszörültem meg a torkom, mire Jacob és a lány is megfodultak.- Sziasztok!
- Öhm..akkor én most megyek!-sétált el mellettem Valentína.
- Szia Chloe!-mosdatta tovább a lovat Jacob.
- Ugye most csak képzelődtem?-sétáltam a fiú mellé, hogy elzárhassam a locsolót.
- Nem, nem képzelődtél!-sóhajtott, majd visszavitte a lovat a boxba, és leült egy padra én meg mellé.
- Te és Valentína?-fordultam a srác felè mire bólintott.
- Valami olyasmi!-vont vállat.
- De miért? Vagy miért nem szóltál?-tettem fel a kérdéseket.
- Feladtam.-fordult felém.
- Mit?-értetlenkedtem.
- Azt hogy utánnad fussak, mikor nem kellek neked!-sóhajtott.
- Hogy micsoda?-döbbentem le.
- Szerelemes voltam beléd!-sóhajtott.
- Miért nem mondtad?-értetlenkedtem tovább.
- Változott volna valami? Velem lettél volna?-nevetett fel hitetlenül.- Te Jacket szereted!
- De...-néztem értetlenül.
– Chloe, tovább léptem!-nevetett fel hitetlenül.- Szeretem Valentínát és ezt el kell hogy fogadd!
- Értem!-álltam fel a padról, és már indulni készültem mikor utánnam szólt.
- Valentína egy nagyon kedves lány!-sóhajtott én meg hirtelen megtorpantam majd megfordultam.- Tudom, hogy mit gondolsz róla, meg hogy hogy bánt veled! De én szeretem. Nagyon sokat járt ide a két hét alatt, és nagyon sokat beszélgettünk.
- Ugye ő nem tudja?-céloztam magamra. Remélem nem mondta el neki a titkomat.
- Nem.-rázta a fejét.- Lehet hogy szerelmes voltam beléd, de azért nem vagyok tuskó! Rám mindig számíthatsz és a legjobb barátod maradok!
- Szia Jacob!-sóhajtottam egy nagyot, és mielőtt folytatta volna inkább elköszöntem.Kifelé tartottam a kapun, mikor Valentína utánnam kiabált, így egy nagy sóhaj kiséretében megfordultam hogy láthassam az arcát.
- Mi az?-kérdeztem.
- Jacob nagyon rendes srác.-kezdett el hevesen bólogatni.- És tudom hogy mi soha...
- Valentína!-szakítottam félbe.- Csak annyit kérek hogy ne bántsd meg. Ne törd össze a szívét! Jacob tényleg egy rendes srác! És ő szeret téged! Csak annyit kérek hogy szeresd!-erre már nem mondott semmit, csak bólintott egyet én meg inkább beszálltam a kocsiba.Hazafelé egész úton azon agyaltam, hogy Jacob miért nem mondott semmit. Nem is Valentínáról, hanem inkább az irántam érzett szerelméről.. De hogyha már Valentína..
Míért pont ő? Hogyha én Jackkal, akkor ő Valentínával? Vagy most mi van?----------------------------
Sziasztok!
Bocsánat hogy nem voltam itt sokáig, és hogy most ilyen rövid lett, de itt van és remélem tetszik!❤️
Mi a véleményetek a Valentína & Jacob párosról? Tartós lesz a kapcsolat?
Írjátok meg nekem kommentbe, plusz a részről a véleményt!
Sziasztok!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álarcos Hercegnő | ✓
Romance--• Gondolkoztál már azon milyen lehet hercegnőnek lenni? Na igen ebben biztos voltam. Na hát én pont az ellenkezőjén gondolkozom. Vajon milyen lehet hétköznapi gyereknek lenni? Olyan jó lenne úgy felkelni hogy csak egy hétköznapi lány vagyok aki az...