46.

1.5K 82 6
                                    

Péntek
Délután 18:00!

- Remélem nyernek!-harapdáltam idegesen körmeimet.
- Ők a legjobbak!-vont vállat Katlyn.- Még sose vesztettek meccset az ellenfél suli ellen.
- Jók lesznek!-mosolygott rám Sofi.- Ne idegeskedj!
- Nem idegeskedem!-förmedtem rá, mire mind unottan néztek rám.- Mi az?
- Ne rágd a körmöd!-nevetett Katlyn, mire a kezemre néztem és inkább ökölbe szorítva hajtottam magam mellé.

Egy kis idő után a fiúk is megérkeztek. Jack a szemével engem keresett így integettem neki, mire ő egy szívet mutatva ment a többiek után.

- De édes!-sóhajtott egyet Jelly.- Olyan magányos vagyok!

Erre már nem mondtunk semmit, csak egy kicsit felkuncogtunk és átöleltük.

Félidő van! A mi sulink vezet. Nem igazán értek a focihoz, így nem tudom hogy mennyivel, de vezetnek. Jack éppen hozzám kocogott, majd egy csókot nyomva ajkaimra, adott át egy nyakláncot.

- Vigyázz rá!-futott vissza többiekhez.
- Ezt is megörökítettem!-vigyorgott Jelly, majd a telefonom felvillant.
- Köszönöm!-nevettem, majd megnézve a képet osztottam meg instán.

————————————————
Chloe.10

Kedveli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedveli.: JellyMartinez, Katlyn.05 és további 7,800 személy...

Chloe.10: ❤️
[megjelölve.: @Jack.official]

A hozzászólási lehetőség le van tiltva...

—————————————————

Kép posztolása után, újra kezdődött az idegesség. Katlyn megbökte a vállam, minek hatására oldalra fordultam viszont nem Katlynt hanem Valentínát és Jacobot figyeltem. Jacob néha néha felém fordult, én meg egy mosollyal próbáltam bíztatni de ő csak megrázta a fejét, és minden figyelmét próbálta Valentínára szentelni.

- Jellemző!-mormogtam az orrom alatt.
- Zárd ki őket!-szólt rám Katlyn, mire csak bólintottam egyet.

Jacob néha, még a pályán is rám nézett, amit még Jack is észre vett. Végül a mi sulink nyert, és éppen pacsiztak el, Mikor Jack mondott valamit Jacobnak, Jacob meg meglökte. Itt kezdődött a veszekedés meg a verekedés, amit még a tanárok se tudtak megakadályozni. Én csak álltam a lelátón, és kapkodtam a fejem, mikor egy hirtelen döntés miatt lefutottam a pályára.

- Fejezzétek be!-kiabáltam rájuk.
- Miért ki lennél te hogy megmond?-horkantott fel Jacob egyik csapattársa.- Adj neki Jacob.
- Hogy ki lennék én?-kérdeztem.- Én vagyok a hercegnő! Erzsébet Királynő trónörököse, Chloe hercegnő és ha nem fejezitek be most...-akadtam meg, mert csak most esett le hogy mit kiabáltam, de legalább befejezték.
- Hercegnőm!-hajolt meg mindenki, a két fiún kívül.
- Hogy mi?-nézett ingerülten Jack.
- Annyira sajnálom!-próbáltam felé közeledni, de ő az öltözőbe vette az irányt.- Jack!-mentem volna utánna, de a fiúk visszarántottak.
- Ez komoly?-kérdezte hitetlenül Zac.
- Ezt nem hiszem le!-röhögött fel David.
- A csajok tudták igaz?-rázta a fejét Jason, Katlynra nézve, majd Jack után sietett.
- Gyere menjünk!-kapta el a kezem Jelly, és hiába próbáltam Jack után menni, nem hagyták így kénytelen voltam kimenni velük.

- Tönkre tettem mindent!-sírtam el magam.
- Hé! Nyugi!-ölelt át Katlyn.
- Ne mond hogy nyugi!-töröltem meg a szemem.- Nem tudok megnyugodni! Mindent el rontottam! Miért kiabáltam azt hogy hercegnő vagyok?
- Ez volt a helyes megoldás!-simította meg a vállam Sofi.
- Itt vannak a szüleid!-szólt Alexis, én meg mindenkinek egy szoros ölelést adva, szálltam be szó nélkül a kocsiba.

- Kislányom te normális vagy?-kérdezte apa egy kis idő után.
- Apa, csak ne most!-próbáltam nyugtatni magam.- Csak ne most!

--------------------------
Sziasztok!
Ez most egy komolyabb rész lett. Remélem tetszett. Ha igen, Vote és Kommentbe véleményt!❤️
Mi lesz tovább?
Ui.; köszönöm a 10K olvasót, nagyon szeretlek titeket!😍💕

Álarcos Hercegnő | ✓ Where stories live. Discover now