Alternative Final Three
(Bu final diğer finallerden farklı olmakla birlikte farklı bir son üzerine kurgulanmıştır.'I Want To See It' bölümünün devamı olan farklı bir sondur.)
Tom Riddle elindeki Zaman Döndürücü'ye bakarak derin bir nefes alırken başını tekrar yastığına gömerek gözlerini yummuştu.İki haftadır neredeyse kütüphaneden çıktığı tek bir an bile olmamıştı ancak sonunda araştırmalarının bir sonuç verdiğini bilmek onu biraz da olsa yatıştırıyordu.
Zaman,Büyücülük Dünya'sında dahi oldukça karmaşık bir kavramdı.Daha önce zamanlar arası seyahatlerde zaman sapmalarına yol açan,zamanda kaybolan büyücülerin varlığını biliyordu genç adam.Belki bunun sonunda o da bu kavram arasında kaybolup giden biri olacaktı ama risk almak istiyordu.Yarı yarıya şansı olan bu ihtimaller de kumar oynamaktan başka bir şansı yoktu.
Dudaklarını aralayarak kütüphanede okuduğu kitaptaki kelimeleri fısıldarken elindeki Zaman Döndürücü'yü sıkıca tuttu.Zihni bir anda onu kendine doğru çekerken vücudunun hafiflediğini hissettiğinde gözlerini aralamıştı.Vücudu beyaz bir boşlukta asılı kalırken yeşil irislerini etrafında dolaştırdı.
"Zaman?"
Sesi bir şeyleri çözmeye çalıştığını belirtircesine yankılanırken cevabını çok geçmeden almıştı.
"Bir anlaşma için buradasın."
Tom derin bir nefes alarak başını olumlu anlamda sallarken vakit kaybetmeden dudaklarını araladı.Sesi artık kendinden daha emin çıkıyordu.
"Anlaşmanın sonunda bir bedel ödemem gerektiğini biliyorum ve kabul ediyorum.Dileğimi ne olursa olsun gerçekleştirmeni istiyorum."
Zaman anladığını belirtircesine mırıldanırken Tom nefes alıp vermekte zorlanmaya başladığını hissediyordu.
"Pekala.Sana yardım edeceğim.Ancak bu yardımımın karşılığını vermek zorundasın.O zaman geldiğinde kendini hazırla."
Tom kendini daha fazla tutamayacağını hissettiğinde istemsizce gözlerini yumarken zaman onun dileğini yerine getirmiş ve genç adamın bedenini Hogwarts koridorlarına geri yollamıştı.Tom Riddle duyduğu sesler ve yüzündeki başka bir el ile gözlerini aralarken Hermione Granger'ın yaşlarla dolu olan gözleri hızla doğrulmasına ve kollarını genç kızın beline dolamasına neden olmuştu.Genç kız dudaklarını araladı vakit kaybetmeden.
"Sen...Nasıl?"
Tom genç kıza daha sıkı sarılarak başını boynuna gömerken Hermione parmaklarını genç adamın siyah saçlarına doladı.Tom açıklamak istemediğini belirtircesine başını olumsuz anlamda sallarken Hermione onu anladığını belirtircesine genç adamın siyah buklelerini okşamaya devam etti.
Zaman'ın gözleri onların üzerindeydi.
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √
FanfictionVoldemort Tom Riddle'ı kullanarak oldukça tehlikeli olan bir oyuna girmişti. #1 Voldemort