{prolog}

8.4K 266 79
                                    

Gözleri karanlığa alışana kadar yeşil irislerini tedirginlikle kıstı Tom Riddle.Vücudu dipsiz koyu bir karanlıktaydı.Havada asılı kalan bir kukla gibi süzülüyordu bedeni boşlukta.Dudaklarını araladı ve konuşmaya çalıştı.Ancak kelimeler dilinin ucunda kalmış gibiydi.Derin bir nefes aldı.Neler olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.

Rüya mı görüyorum yoksa?

Elini koluna götürerek küçük bir çimdik attı.Ah,kesinlikle rüyada değildi.

''Tom."

Arkasına dönmeye çalıştı ama bu sadece boşuna efor sarfetmesine neden olmuştu.Bedeninin başka bir güç tarafından çevrildiğini hissetti.Yüzünü istemsizce buruşturmuştu.Ne iğrenç bir yüzdü bu böyle.Beyaz tuhaf bir ten ve burnunun olması gereken yerde iki ince uzun boşluk vardı karşısındaki adamın.Tıpkı bir yılan gibiydi.

Voldemort karşısındaki bedene bakarken derin bir nefes almıştı.Eski bedenine...

Uzun parmaklarını ona uzatırken beyaz bir ışık yayıldı etrafa.

Tom'un zihninde fısıltı gibi bir ses baş göstermişti şimdi.Keskin bir acı hissetti.

"Bizi hayatta tutacaksın Tom."

Bilincinin kaybolduğunu hissetti genç Voldemort.Ardından gözlerini araladı.Slytherin yatakhanesindeydi.Hızla etrafına baktı.

Bir şeyler farklıydı.

Ardından kesik kesik parçalar zihninde belirmeye başladı.

Voldemort.

Ben.

Dudaklarını araladı.

"Harry Potter."

Elini istemsizce sıktı.Bu esnada asasının elinde olduğunu fark etmişti.

Eğer bu zamandaysam Voldemort asla olmamış demektir.

Derin bir nefes aldı.Tam olarak ne yapması gerektiğini düşünüyordu.Zihnini biraz daha zorladı.Başı feci şekilde ağrıyordu.Sakince gözlerini kapattı.

Buldum.

Onu yakından tanımalıydı.Geri döndüğünde gelecekte düşmanı olacak kişiyi yakından görmeliydi.Harry Potter onun kim olduğunu bilmiyordu.Bu zamandaki bedeninin anıları teker teker zihnine yerleşirken dudağını sertçe ısırdı.Potter ailesini öldürmemişti.Etrafına korku salmamıştı.O sadece öylesine bir Hogwarts öğrencisiydi şimdi.Kendisi için görevini tamamlamalı ve zamanına geri dönmeliydi.

Peki ya bu esnada o aptal çocuğun karakterinde bir takım değişiklikler olursa?

Başını hızla sağa ve sola salladı.Bu çok düşük bir ihtimaldi.O aynı Harry Potter'dı.

Sadece kafasında aptal şimşek işareti yoktu o kadar.

  Burada kısıtlı bir zamanının olduğunu biliyordu.Eğer en ufak bir aksaklık meydana gelirse bu zamandaki kendine büyük bir zarar verebilirdi.

Büyük bir risk almıştı.

Ancak buna değecekti.









Yazar Notu

Oldukça kafa karıştırıcı bir kurgu ile karşınızdayım.

Özetlemek gerekirse Voldemort zamanda geriye giderek eski kendini buldu ve düşmanını yakından tanıması için onu kullanmaya karar verdi.Çok büyük bir risk alarak tabii.
Tom Riddle geleceğe gittiği için asla Voldemort olmadı.
Harry'nin ailesi ölmedi.
Harry büyücü dünyasında ünlü olmadı.
Yani Tom Riddle herkes için sıradan bir Hogwarts öğrencisi.
Şimdilik:)

Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin