Elini ensesine götürürken yavaşça başını kaldırdı Tom.Pek iyi uyuyamamıştı.Ancak yüzüne bakılırsa bunu pek dert ettiği söylenemezdi.Dudaklarını birbirine bastırarak suyundan bir yudum daha aldı.Gözleri Gryffindor masasındaydı.Harry Potter'da.Kızıl saçlı bir kızla konuşuyordu kahverengi saçların sahibi.Kızın gülümsediğini ve Harry'nin yanaklarının hafif pembeleştiğini fark etti Tom.Yüzünü buruşturmamak için her ne kadar uğraşsa da bunu pek engelleyememişti.Hala baş düşmanının bu çocuk olduğuna inanamıyordu.
Draco yanındaki siyah saçlı çocuğun bakışlarını takip ederken yavaşça Tom Riddle'ın kulağına doğru eğildi.
''Ginny Weasley.Ron'un kız kardeşi.''
İstemsizce sağ kaşını kaldırdı Tom.
Yakın arkadaşının kardeşiyle mi flörtleşiyor?
Ardından başını hızla sağa ve sola salladı.Bu konuya kesinlikle değinecekti.Ancak doğru zaman şimdi değildi.Başını Draco'ya çevirdi.
''Dersimiz ne?''
Draco bir kaç saniye düşündükten sonra ''Sihir Tarihi.'' diyerek tekrar önüne döndü ve kahvaltısını bitirmek amacıyla tabağındaki son parçaları da ağzına attı.Bir kaç dakika sonra bir kaç kişi ayaklanırken Draco da ayağa kalkmıştı.
''Hadi gidelim.''
Tom sarı saçlı çocuğun uyarısı ile ayağa kalkarken Draco'nun yanında beliren kızı son anda farketmişti.Kız Draco'ya ''Günaydın.'' diyerek gülümserken ardından Tom'a döndü.Saçları omuzlarına dökülüyordu ancak sevimli biri olduğu söylenemezdi doğrusu.
''Ben Pansy Parkinson.Tanıştığıma memnun oldum Tom.''
Tom kızın ona uzattığı eline bakarken hızlıca elini sıkmış ve bakışlarını Draco'ya odaklamıştı.Yeni öğrenci ismi ile anılması nedeniyle kısa sürede diğer öğrencilerin arasında onun hakkında konuşulmuş ve ismi kulaktan kulağa hızla yayılmıştı.İsmini bilmeyen tek bir öğrenci bile olduğunu sanmıyordu.Sakin kalmaya çalıştı.Buraya arkadaş edinmek için değil Harry Potter'ı yakından tanımak için gelmişti.Ufak bir muhabbetin ardından Pansy ''Sınıfta görüşürüz.'' diyerek önden ilerlerken Draco Tom'a ilerlemesini işaret ederek dudaklarını aralamıştı.
''Pansy iyi anlaşabileceğin biridir.Ancak hala kan statüsüne takık olan grubun içinden.Diğer binalar ile pek iyi geçinemez.''
Başını anladım dercesine salladı Tom.Onun için umut vaat eden kişiler vardı hala.Sayılarının az olmamasını temenni etti.Tüm bu iyi dünya havası onu ciddi anlamda rahatsız ediyordu.
Gerçek dünya bu değildi.
Sihir Tarihi sınıfına girdiklerinde Draco hızla her zaman oturduğu sıraya yönelirken içeriye giren Gryffindor öğrencileriyle Tom ayakta kalmayı tercih etmişti.Gözlerinin kimi aradığını tahmin etmek pek de zor değildi.Harry gülümseyerek içeri girerken Hermione ve Ron'da ona katılmıştı.Bu sabah gördüğü kızıl saçlı kız da hemen arkalarındaydı.Ginny Weasley kısa bir gülüşmenin ardından kendi dersine yetişmek amacıyla Sihir Tarihi sınıfından çıktı.Tom ise bu esnada dikkatle onları izliyordu.Ne hakkında konuştuklarını duyamıyordu.Nefesini seslice dışarı verdi.Bu esnada Pansy hızla Draco'nun yanına oturmuştu.Tom'a kısa bir bakış atarak tekrar önüne döndü.Yeni gelmiş olması nedeniyle ona sırasını verecek değildi.
Draco diğerlerine kısaca başı ile selam vererek tebessüm ederken diğerleri de aynı şekilde karşılık vermiş ve Tom'a bakmışlardı.Ron sırasına otururken Harry'de onun yanına yerleşmiş ve Hermione bir arka sıralarına oturmuştu.Harry Tom'a gülümsedi.Bu esnada Hermione konuşmuştu.
''Yanıma oturabilirsin Tom.''
Bu bulanığa katlanmak zorunda olduğuma inanamıyorum.
İstemeden de olsa yavaşça kahverengi saçlı kızın yanına oturdu.Aralarında mesafe bırakmaya dikkat etmişti.Ron Weasley hızla arkasına döndü.
''Pansy Draco'nun yanına oturmana izin vermedi değil mi?'' Bu esnada gözlerini Pansy'ye çevirmişti.Pansy ona sinir bozucu olduğunu düşündüğü bir gülümseme gönderdi.Hırsla dişlerini gıcırdattı Ron.Bu kızı gördüğünde bile içindeki sinir hücrelerinin harekete geçtiğini hissedebiliyordu.Sakince omzunu silkti Tom.Pek umrunda olduğu söylenemezdi.Dudaklarını aralayacağı sırada içeri giren Profesör Binns ile konuşmamayı tercih etti.Ron ise bu esnada önüne dönmüş ve Harry ile kısaca bakışmıştı.Dersi kesinlikle dinlemeyeceklerdi.
Profesör kısa bir okulumuza hoş geldin konuşmasının ardından hızla dersine geçerken Harry ve Ron başlarını yumuşakça sıraya koydu.Bir kaç dakika içerisinde uykuya dalacaklardı yüksek ihtimal.Neler olduğunu anlamazcasına onlara bakan Tom'a yaklaştı Hermione.Kulağına eğilmişti.
''Hiçbir Sihir Tarihi dersini dinlemezler.''
Kaşlarını kaldırararak ona döndü Tom.Bu sırada siyah saçındaki bazı bukleler alnına dökülmüştü.
''Notları nasıl tutuyorlar?''
Profesör Binns'e kısa bir bakış attı Hermione.
''Benden alıyorlar.''
Hırsla elini sertçe sıktı Tom.Onu yok edecek kehanetteki çocuk bu olamazdı.
O sadece tembel bir ahmak.
Bu esnada Hermione konuşmalarının sonlandığını düşünecek olmuş ki geri çekilecekken Tom sol eli ile onu yakasından tutarak engelledi.Aralarındaki mesafeyi fark etmemişti ancak kesinlikle olması gerekenden çok daha yakındılar.Hermione şaşkınlıkla gözlerini olabildiğince açtı.Tom bu sırada konuşmaya devam ediyordu.
''Acaba bugün Slytherin binasının Kehanet dersi olup olmadığını biliyor musun?''
Hızla başını salladı Hermione.
''Sihir Tarihi dersinden sonra ortak Kehanet dersimiz var.'' Ortak dersleri olmasa dahi yine buna cevap verebileceğini fark etti Hermione.Draco dolayısıyla neredeyse Slytherin binasının tüm ders programını ezberlemişti.Yeşil irislerin üzerinden çekilmesini umut etti içinden.Karşısındaki çocuğun yakınlıklarının bilincinde olmadığını fark etmişti kahverengi gözleri.Bu esnada Tom elini yavaşça geri çekti.Hermione hızla ondan uzaklaşırken derin bir nefes almaya çalışmıştı.Etrafına kısaca göz gezdirdi.Profesör Binns onları fark etmemişti ancak bir kaç öğrencinin onlara şaşkınlıkla baktığını fark ettiğinde içinden sayamadığı kadar lanet okudu.
Ardından mavi irislere takıldı gözleri.
Bir kaç saniye süren bakışmalarının ardından sarı saçlı çocuk hızla önüne döndü.Her ne kadar yapamayacağını bilse de derse odaklanmaya çalışıyordu.
Neden o kadar yakınlardı?
Alt dudağını dişlerinin arasına aldı istemsizce.
Ne konuşuyorlardı?
İçinde bir şeylerin kıpırdadığını fark etti.Bu esnada aynı şekilde Genç Voldemort'da içinde bir şeylerin kıpırdadığını hissetmişti.Sol elini cüppesine sildi.Sarı saçlı çocuğun aksine içinde kıpırdayan şey güçlü bir tiksinti duygusuydu.Elini sertçe sildikten sonra sağ elini çenesine yasladı.
Kehanet dersinde bazı şeylerin cevabını alabileceğini umuyordu.
Yazar Notu
Evet yeni bölüm ile karşınızdayım. Aslında bu bölümü dün gece yayınlayacaktım ancak Wattpad hesabıma erişimime izin vermedi.
Dürüst olmak gerekirse baya korktum çünkü daha önce iki hesabımda elimden tabiri caizse kayıp gitmişti.
İlki yaklaşık 3 yıl önce 40.000 okuyucusu olan kitabımın silinmesi ile gerçekleşti.Nedenini hala bilmiyorum.Ardından bu yıl 74.000 okuyucusu olan kitabımın bulunduğu hesabın şifresini unuttum ve hesabıma hiçbir şekilde erişemedim.
Yani dün gece baya korktum jsncnjsjdjajdjw
Ama bir arkadaşımın da yardımıyla şimdi tekrar buradayım.
Yakında tekrar görüşmek dileğiyle.
Lütfen bölüm ile ilgili düşüncelerinizi belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √
FanficVoldemort Tom Riddle'ı kullanarak oldukça tehlikeli olan bir oyuna girmişti. #1 Voldemort