"Sanırım döndüğünde en çok özleyeceğim şeylerden biri bu olacak."
Tom Riddle genç kızın üzüntü dolu ses tonu ile yavaşça gözlerini aralarken başını Hermione Granger'ın dizlerinden kaldırmadı.Yeşil irisleri Hermione'nin kahverengi irisleri ile kesişirken yüz ifadesini sabit tutmaya özen göstermişti.Onun aksine genç kızın yüzü acı ile kavruluyor gibiydi.Elini sakince genç kızın ona doğru eğilmesi nedeniyle yanağına değen saç tutamına götürürken derin bir nefes aldı.Saç tutamını kavrayan parmakları doğru yön buymuşcasına Tom Riddle'ın dudaklarına doğru ilerlerken genç adam Gryffindor'lu kızın saçına nazik bir öpücük bıraktı.Bu Hermione Granger'ın derin bir nefes almasını sağlarken Tom Riddle yeşil irislerini ondan çekmemişti.
Genç kızın kalbi birisinin parmakları arasında eziliyormuşcasına acıyordu.
Tom saç tutamını bırakırken dudaklarını araladı.
"Döndüğümde bu ağacın altına gelmeni istiyorum.Şu an bulunduğumuz yere dikkatlice bak.Bedenim geri dönse de ben seninle kalacağım.Bu yüzden o zaman geldiğinde çimlerin hemen altındaki küçük dünyaya bakmanı istiyorum.İşte beni o zaman tekrar bulacaksın."
Hermione Tom'un neyden bahsettiği hakkında bir fikri olmadığını belirtircesine kaşlarını çatarken Tom kendini tebessüm etmekten alıkoyamadı.Tekrar gözlerini yumarken kollarını göğsünde birleştirerek derin bir nefes almıştı.
"Sana daha fazla ipucu vermeyeceğim Granger.Üzerinde biraz düşündüğünde bahsettiğim şeyin ne olduğunu anlayacaksın.Ancak bunu şu anda yapma.Şimdi çözmeni istemiyorum."
Hermione nefesini seslice dışarı vererek elini Tom'un yanağına götürürken beyaz tene küçük bir çimdik attı.Bu genç adamın şaşkınlıkla yanağını tutarak doğrulmasını sağlamıştı.Hermione hiç bir şey yapmamışcasına gülümseyerek ayağa kalktı.
"Birazdan ders başlayacak.Kalk hadi.Geç kalacağız."
Tom onun cevabını beklemeden önden ilerleyen kıza bakmayı sürdürürken derin bir nefes alarak ayağa kalktı.Hermione Granger gerçekten tahmin edilmesi zor biriydi ve itiraf etmek isterse yanağı kesinlikle acımıştı.Yavaşça genç kızın arkasından ilerlemeye başladı.
Derslere katılmasının bir manası yoktu.Sonuçta o buraya ait değildi.Ancak kalan kısıtlı zamanında bir şekilde Hermione'ye ayak uydurması gerektiğinin farkındaydı.Sonuçta genç kızın ait olduğu yer burasıydı ve hayatını burada öğrendiklerine göre şekillendirecekti.
Nefesini seslice dışarı verdi Tom.
İnkar edemezdi.Döndüğünde genç kızın burada neler yapacağını çok merak ediyordu.Ya da ilerleyen yaşlarda nasıl görüneceğini,nasıl bir yol çizeceğini,başka biri ile ortak bir hayata adım atıp atmayacağını...Başını hızla sağa ve sola salladı.Kalmayı istiyordu.Ancak burada kaldığı her saniye zamana zarar veriyor olabilirdi ve bu riske giremezdi.Adımlarını hızlandırarak parmaklarını genç kızın parmaklarına doladı.Bu Hermione Granger'ın şaşkınlıkla ona dönmesine neden olurken Tom bunu umursamadan genç kızın yanağına küçük bir öpücük bırakmıştı.Koridordaki öğrencilerin Hermione'ye rakip olabilecek bir şekilde şaşkın yüz ifadelerinin arasından Tom hiçbir şey olmamışcasına yürümeye devam etti.El ele tutuşuyor olmaları nedeniyle Hermione'de onunla birlikte ilerliyordu.
Bir kaç saatin ardından derslerin bitmesi ve akşam yemeğinin sona ermesiyle çoğu öğrenci yatakhanelerine doğru ilerlerken Hermione yanındaki sarışın kız ile birlikte çoktan kütüphaneye doğru ilerlemeye başlamıştı.Tom suyundan son bir yudum alarak Büyük Salon'dan ayrılan ikiliye bakarken ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √
FanficVoldemort Tom Riddle'ı kullanarak oldukça tehlikeli olan bir oyuna girmişti. #1 Voldemort