9|Good Morning Tom

1.9K 155 82
                                    

"Voldemort kim?"

Kaşlarını istemsizce kaldırarak doğruldu Tom Riddle.Göğsü hızla inip kalkıyordu.Draco Malfoy'un şüphe ile kısılan gözlerine bakmayı sürdürürken alt dudağını yavaşça dişlerinin arasına aldı.Terlemesi nedeniyle ensesine yapışan saçlarını umursamamaya çalışıyordu.

"Voldemort mu?"

Sesine şaşkın bir ton vermeye çalışmış ve bunu kesinlikle başarmıştı. O kesinlikle iyi bir oyuncuydu.Draco başını yavaşça aşağı ve yukarı salladı.

"Evet Voldemort."

Tom Riddle hiçbir fikri olmadığını belirtircesine omzunu silkti.

"Bilmiyorum.Arada sırada uykumda konuştuğumu önce ki okulumda ki oda arkadaşım da söylerdi."

Kaşları hızla çatıldı Draco Malfoy'un.Şüpheli gözlerle yeşil irislere bakmaya devam ediyordu.

"Bilinçaltına yerleşmesi gerek.Bilmediğine emin misin?"

Tom sakince başını aşağı ve yukarıya salladı.

"Evet.Daha önce bu isimde biri ile tanıştığımı hatırlamıyorum."

Tuhaf diye düşünerek arkasını döndü Draco Malfoy.Uyku sersemliği üzerindeyken bu konuya pek de odaklandığı söylenemezdi doğrusu.Tom'a anladığını söyleyerek gözlerini kapattı ve asasını ona doğrultan oda arkadaşını fark etmeden derin bir nefes aldı.Sarı saçları nazikçe yastığının üzerinde dağılmıştı.

Tom Riddle dudaklarını aralayarak başını yastığına koyarken sesini alçak tutmaya özen göstererek dudaklarını araladı.Dikkatle Draco Malfoy'a bakıyordu.

"Obliviate."


********


Hermione elindeki kitaplarla koridorda ilerlemeye devam ederken başı ile koridorda gördüğü kişilere selam vermeye devam ediyordu.Harry ve Ron çoktan Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi için sınıfta olmalıydılar.

"Hermione."

Genişçe gülümsedi genç kız.Slytherin'li çocuğun sesi nefes nefeseydi.Koşmuş olmalıydı.

"Bana seslensen durup seni beklerdim Draco."

Draco başını olumsuz anlamda salladı.

"Seslendim ama duymadın."

"Ah üzgünüm."

Draco önemli olmadığını söyleyerek mavi gözlerini Hermione'nin üzerinde yoğunlaştırdı.Hermione'nin saçları omuzlarına dökülüyor,kahverengi gözleri ileri bakmaya devam ediyor ve çilleri hafif hafif kendini belli ediyordu.Dürüst olmak gerekirse tezat bir güzelliği vardı.

Ve bu tezatlığın Draco Malfoy'u etkilediği su götürmez bir gerçekti.

Hermione Draco'nun bakışlarının üzerinde kenetlendiğini hissettiğinde yavaşça ona döndü.Bu sarışın çocuğun yutkunmasına neden olmuştu.

"Bir şey mi oldu?"

Draco başını hızla olumsuz anlamda salladı.

"Ah hayır.Sadece dalmışım."

Hermione Draco'nun yanaklarının hafifçe pembeleştiğini gördüğünde önüne dönerek yavaşça öksürdü.O da yanaklarının pembeleşmesine engel olamamıştı.Derin bir sessizlik hakim sürüyordu aralarında.Draco'nun yanakları hızla eski rengini kazanırken önemsiz bir şeyden bahsedermişcesine dudaklarını araladı.

Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin