12|You Scared Me

1.8K 154 116
                                    

Hermione sonunda ağlamaya son verdiğinde gözlerinin yorgunlukla kapandığını hissetmişti.Soğuk hava bedenine çarparken titremesine engel olamadı.Etrafında olan bitene tepki veremeyecek hale geldiğinde uykunun onu en derin noktalara çektiğini hissetmişti.Tom Riddle başını , saçlarını göğsüne yaslayan kıza çevirirken nefesini seslice dışarı vererek parmaklarını nazikçe kızın elinin üzerinde gezdirmişti.

Soğuktu.

Duyduğu seslerle fazla kıpırdamadan arkasına dönerken onlara doğru yaklaşan üçlünün duraksayarak soluklandığını farketmişti.İşaret parmağını nazikçe dudağına götürürken sessiz olmalarını işaret etmişti.Ancak Harry bunu umursamadan Ron ve Draco'yu arkasında bırakarak Tom'a biraz daha yaklaşırken Hermione'yi ondan uzaklaştırarak dudaklarını aralamıştı.Genç kızı uyandırmalıydı.

"Hermione.Uyan hadi."

Hermione Harry'nin sarsmasıyla yavaşça gözlerini aralarken etrafına bakarak uyku sersemliğini üzerinden atmaya çalışmıştı.

"Harry..."

Sesi yeni uyandırılması nedeniyle boğuk çıkıyordu.Harry onun yerden kalkmasını sağlarken nefesini seslice dışarı verdi.

"Herkes yatakhanelerine gidiyor.Profesörler bizi dışarıda görmese iyi olur."

Hermione başını anladığını belirtircesine sallarken savsak adımlarla önden ilerlemeye başlamıştı.Harry Tom'a onu dinlemedikleri için küçük bir özür de bulunurken elini Tom'un omzuna koyarak Hermione'yi yalnız bırakmadığı için de teşekkür etmeyi ihmal etmemişti.Ron , Harry ve Hermione okula doğru ilerlerken Tom kalkarak üzerini silkelemiş ve Draco'ya dönmüştü.Sarışın çocuk önden ilerleyen üçlüye bakıyordu.Yavaşça dudaklarını araladı.

"Aptal aile kuralları."

Tom istemsizce sağ kaşını kaldırdı.

"Anlamadım?"

Draco nefesini sesli bir şekilde dışarı verirken Tom'a döndü.

"Safkan aileleri kuralları.Safkan biriyle evlen ve safkan soyunun devam etmesini sağla.Kimse muggle ya da muggle doğumlu bir büyücü olmayı kendi isteğiyle seçmiyor.Ya da kalbimiz kimden hoşlanıp hoşlanmayacağımıza karar vermiyor.Birini kendi seçimi olmayan bir konu üzerinden yargılamak doğru mu?"

Tom sertçe yutkunurken kaşlarını çatmamak için kendini zor tutmuştu.Draco konuşmaya devam etti.

"Hala safkan kişiler ile konuşmamızı bile doğru bulmayan aileler var.Bu...Çok saçma."

"Dediklerin bir yönden bakıldığında aslında tutarsız."

Draco yavaşça Tom'a döndü.

"Bir büyücü çocuğunun safkan olup olmayacağına karar verebilir değil mi?Çocuğunun kaderi onun elindedir."

"Evet ama o çocuğun kofti olup olmayacağına karar veremez."

Tom Riddle duraksadı.Ellerini cebine yerleştirirken gözlerini kısmıştı.

Draco Malfoy düşündüğünden daha zekiydi.

"Hermione'den hoşlandığının farkındayım Draco.Ancak sen de ailenin buna izin vermeyeceğinin farkındasın.Hem birinden hoşlanmak bu kadar önemli mi?Onunla birlikte olmadan da hayatına devam edebilirsin değil mi?"

Draco cevap vermeyeceğini belirtircesine başını eğdi.Ailesi ile bu konuyu tatilde konuşacaktı.Ancak olumlu bir sonuç almasının neredeyse imkansız olduğunun farkındaydı.Hermione'ye olan hislerini fark ettiğinde bunun asla gerçekleşemeyeceğini ve ileride bir safkanla tanışarak hayatını birleştirmesi gerektiğini biliyordu.Bir seçim şansı olmayacaktı.Seveceği kişiyi seçme hakkı ona ait değildi.

Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin