6|Someone Reliable

2.2K 167 128
                                    

"Merlin'in sakalı.Bugün hiç bitmeyecek sandım."

Ron kendini sertçe Gryffindor ortak salonundaki koltuğa atarken söylenmeye devam etti.Turuncu saçları alnına dökülüyor, gözleri yorgunlukla etrafını süzüyordu.Harry de aynı şekilde bedenini Ron'un yanına atarken Hermione onlara bakarak gözlerini devirmekten kendini alıkoyamadı.Çoğu dersi dinlemedikleri ve bütün gün oturdukları halde nasıl yorgun olduklarını hala anlayamıyordu.Sırtını koltuğa yaslayarak yavaşça yere oturdu ve kitabını eline aldı.Ancak Ron buna fırsat vermeden hızla kitabı almış ve işaret parmağını kaldırarak Hermione'nin konuşmasına izin vermemişti.

"Biraz olsun kitaplardan başını kaldırsan Hermione?"

Genç kız tam reddetmek için dudaklarını araladığında Harry hızla lafa girdi.

"Ron doğru söylüyor Hermione.Son günlerde kitaplarına daha da ağırlık vermeye başladın.Bunu görebiliyoruz."

Alt dudağını dişlerinin arasına alarak yavaşça ayağa kalktı genç kız.İki arkadaşının arasına girerek oturduğunda başını hafif sarkıtarak Harry'nin göğsüne yaslamıştı yumuşak saçlarını.

"Üzgünüm.Sınavlar ile ilgili endişeliyim sadece."

Ron gülümsedi.

"Sen gördüğüm en zeki cadısın Hermione.Güven bana."

Hermione küçük bir teşekkürde bulunduktan sonra gözlerini yumdu yorgunlukla.Harry nazik hareketlerle saçını okşuyordu.Uykusunun geldiğini hissedebiliyordu.Ancak içini huzursuz eden konuyu başından savmak için verdiği çaba uykunun kollarına atılmasını zorlaştırıyordu.Sesini ifadesiz tutmaya çabalayarak konuştu.

"Tom...Sizce de çok hızlı bir şekilde aramıza katılmadı mı?"

Genç kız yaşadıkları olayın üzerinden bir hafta geçmesine rağmen hala bunu sindirememiş ve içinde bir yerlerde olayın kurgusunu tekrar kurarak farklı şekillerde o günü analiz etmişti.Belki bu konu o kadar da umursamasını gerektirecek bir şey değildi.Ancak Gryffindor merakı onu bir türlü rahat bırakmıyordu.

  Harry kaşlarını çattı istemsizce..Aklına Tom'un onu Ginny ile görmesi ve ağzını bu konuda kapalı tutması gelirken yavaşça başını olumsuz anlamda salladı.

"Güvenilir biri."

Hermione sessizce"Tabii." derken Ron önlerindeki masaya gözlerini dikti.Dalmış gibiydi.

"Aramıza almaktan kastının ne olduğunu anlamadım ama sadece bizimle arkadaşlık kuruyor.Tıpkı diğerleriyle olduğu gibi."

Hermione derin bir nefes aldı.

Kuruntu yaptığımı düşünüyorlar.

Bu esnada Ron konuşmaya devam etmişti.Gözlerinde beliren ışıltı onun duygusal bir yönden olaya baktığını oldukça bariz belli ediyordu.

"Ancak yine de asla bizim aramıza giremeyeceğini biliyorsun değil mi?"

Hermione başını yavaşça Ron'a çevirdi.

"Biz birbirimiz için farklıyız.O sadece... Arkadaşımız."

Hermione nefesini seslice dışarı verdi.Ron haklıydı.Onlar birbirleri için farklıydılar.Altı yıldır ayrıldıkları hiçbir zaman dilimi yoktu.Tatillerde birbirleri ile mektuplaşıyorlar birbirlerini ziyaret ediyorlardı.

Tom asla aralarına giremezdi.

Titrek bir nefes verdi dışarıya.Tom'a bu denli karşı bir şekilde yaklaşması doğru olmayabilirdi ancak bu elinde değildi.Hislerine göre hareket ediyordu sadece.Tom'un onlara yakınlaşması istemsizce Hermione'yi diken üzerinde tutuyordu.Biliyordu.

Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin