34|Good Morning Honey{Alternative Final One}

1.5K 121 143
                                    

Alternative Final One

Hermione Granger masanın üzerindeki kurabiyelerden birini daha ağzına atarak diğerlerine bakarken derin bir nefes aldı.Amelia elindeki küçük şekerlemeyi Pancy'nin ağzına sıkıştırmaya çalışıyor,Astoria ise kalçasını mutfak tezgahına yaslamış elindeki balkabağı suyunu yudumlamaya devam ediyordu.Pancy Amelia'nın elini son bir kez daha iterek ondan uzaklaşırken derin bir nefes aldı.

"Sana şekerleme sevmediğimi söyledim.Şunu yapmayı kes."

Amelia sinir bozucu olduğunu düşündüğü bir şekilde gülümserken omzunu silkti umursamazca.

"Bunu yapmamın nedeni zaten bu.Hadi ama Pans.Sadece bir tane."

Pansy nefesini seslice dışarı vererek ağzını açarken Amelia sevinçle elindeki şekerlemeyi vakit kaybetmeden genç kızın ağzına koydu.Pansy dudaklarını birbirine bastırarak şekerlemeyi dili yardımıyla ağzında döndürürken Amelia'ya ters bir bakış atarak yavaşça mutfaktan ayrılmıştı.Bir kaç saniyenin ardından kapı tekrar aralanırken Ronald Weasley başını hafifçe kapıdan sarkıttı.Turuncu saçlı adam nefesini seslice dışarı vererek içeri girerken kapıyı yavaşça kapatmıştı.

"Pansy'ye şekerleme yedirdiniz değil mi?"

Amelia başını yavaşça aşağı ve yukarı sallayarak Ronald Weasley'ye yaklaşırken elindeki diğer şekerlemeyi genç adama doğru uzattı.

"Al."

Ron dudaklarını aralayarak Amelia'nın parmaklarının ucundaki şekerlemeyi ağzına atarken sevgilisinin yanağına küçük bir öpücük bıraktı.Bu Astoria'nın yüzünü buruşturmasını sağlarken elindeki bardağı yavaşça tezgahın üzerine bırakmıştı genç kız.

"Şunu önümüzde yapmayı kesin."

Amelia omzunu silkerek yavaşça Ron'dan ayrılırken Astoria'ya gülümsemeyi ihmal etmemişti.Hermione derin bir nefes alarak eline başka bir kurabiye aldı.Harry hariç hepsi Pansy ve Ron'un birbirinden hoşlandığını düşünmüştü.Ancak ilerleyen zamanlarda aslında ikisinin oldukça yakın dostlar olduklarını öğrenmiş ve Pansy'nin Harry'den hoşlandığını söylemesi üzerine küçük çaplı bir şaşkınlık geçirmişlerdi.Genç kız Tom'a bunu söyleyebilmeyi ne kadar çok istediğini tarif edemezdi.Genç adama bir konuda olsa dahi yanıldığını söylemeyi ve onun yüzünü incelemeyi her şeyden çok istiyordu.

Gözlerinin dolacağını hissettiğinde derin bir nefes alarak alt dudağını ısırdı.

Tom Riddle'ın gidişinin üzerinden beş yıl geçmişti.Bu beş yılın içerisinde Astoria ve Draco evlenmişti.Aynı şekilde Pansy ve Harry'de evlenmiş ve James Sirius adında bir çocuğa sahip olmuşlardı.Harry'nin bu isimleri oğluna verebilmek için Pansy'ye ne kadar dil döktüğünü hatırlayabiliyordu.Amelia ve Ron ise  yaklaşık üç yıldır sevgiliydiler.Bakıldığında Bellatrix ve Rodolphus Lestrange'in Ron'u kabul edecek olmaları çok zor görünüyordu.

Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin