Hermione Granger göz ucuyla Profesör Sprout'u takip ederken yavaşça Tom Riddle'a doğru yaklaştı ve kulağına eğildi.Ders başlayalı bir kaç dakika olmalıydı.Sesini alçak tutmaya özen göstererek dudaklarını araladı.Habeşistan Büzümüşinciri üzerinde çalışıyorlardı.
"Asamı geri ver."
Tom Riddle tıpkı Hermione gibi Profesör Sprout'a bakarken omzunu silkti yavaşça.Draco Malfoy'un gözü ikisinin üzerindeydi.Bakışlarını Hermione'nin üzerine dikti genç Voldemort.Hermione kahverengi irislerini Tom Riddle'ın gözlerine dikerken bakışlarını ondan çekmemeye çalıştı.Tom Riddle'ın gözleri duygusuz bir şekilde üzerinde dolaşıyordu.Genç kız gözlerine baktığında daha önce sadece bir kez duygu tohumları gördüğünü fark etti bu gözlerde.Dün akşam.İlk kez o zaman Tom Riddle'ın gözlerinde duygu kırıntılarına rastlamıştı.
Nefret kırıtılarına.
Gözleri ile cüppesinin cebini gösterirken nefesini seslice dışarı verdi Tom.
"Cebimde."
Hermione vakit kaybetmeden elini hızla Tom Riddle'ın cebine uzatırken Tom ani bir refleksle geri çekildi.Sağ kaşını kaldırırken dudaklarını aralamıştı.
"Sana cebimde olduğunu söyledim.Alabileceğini söylemedim."
Hermione derin bir nefes aldı.Yanakları sinirlenmesi nedeniyle kızarmaya başlamıştı.Dişlerinin arasından tıslarcasına konuştu.
"Asamı ver Riddle."
"Vereceğim Granger." diyerek geri karşılık verdi Tom.Ardından ekledi.
"Dersin sonunu bekleyebileceğini umut ediyorum."
Hermione pes edercesine sesini sesli bir şekilde dışarı verirken Ron ve Harry'nin yanına dönmek amacıyla arkasını döndü.İçinde köpüren sinirini göz ardı etmeye çalıştı.Bu esnada Draco Malfoy bakışlarını genç kızın üzerinde tutarken yavaşça Tom Riddle'a dönmüştü.Ne hakkında konuşuyorlardı?
Tom Draco'nun bakışlarını üzerinde hissetmiş olacak ki yavaşça sarışın çocuğa döndü.Draco bir kaç saniye boyunca çocuğun bakışlarına karşılık verirken ardından sakince önüne dönmüştü.Dudakları düz bir çizgi halini almıştı istemsizce.Tom onu umursamadan elindeki Habeşistan Büzümüşinciri'ne döndü.Arada sırada bir takım notlar alan öğrenciler Profesör Sprout'un dersin sona erdiğini söylemesiyle derin bir nefes alırken hızla Bitkibilim dersinin serasını terk etmişlerdi.Draco ve Tom'da bu kalabalığa karışacakken Hermione hızla Tom'un kolundan tutarak ilerlemesini engelledi.Harry ve Ron'da arkalarından geliyordu.Tom kızın koluna dolanan eline bakarken gözlerini devirerek elini cebine attı ve kızın asasını ona uzattı.
"Asan Granger."
Hermione hızla asasını Tom'un parmaklarından kurtarırken başını olumsuz anlamda sallayarak Draco'ya döndü.
"Draco."
Draco mavi irislerini kızın gözlerine dikti.Hermione'nin dudaklarını aralamasına izin vermeden konuşmaya başlamıştı.Ne söyleyeceğini az çok tahmin edebiliyordu.Genç kızın hala Tom'un kolunda olan parmaklarına baktı gözünün ucuyla.Hermione hızla elini geri çekmişti.
"Ron'un bu durumu kabullendiğini biliyorum.Aynı şekilde senin de.Benim istediğim sadece kısa bir özür." Bakışlarını Harry'nin üzerinde yoğunlaştırdı.Harry bu esnada elini ona uzatarak dudaklarını aralamıştı.
"Ben...Özür dilerim Draco.Aslında sadece senden değil hepinizden özür dilerim.Sizden saklamamam gerekirdi.Oldukça-"
Draco Malfoy hızla dostuna sarıldı.Harry'nin sesindeki pişmanlık fark edilemeyecek gibi değildi.Bu kadardı işte.Onlar dosttular.Aralarındaki küçük bir kırgınlık kısa bir özürle göz ardı edilebilirdi.Bu esnada kahverengi saçlı çocuğun kulağına fısıldamayı da ihmal etmemişti mavi irislerin sahibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Time {Tom Riddle/Tomione} √
FanfictionVoldemort Tom Riddle'ı kullanarak oldukça tehlikeli olan bir oyuna girmişti. #1 Voldemort