TIZENEGYEDIK FEJEZET

46 3 0
                                    

Peter és Sandy a házakon ugrálva segítették egymást, követték a hangokat, a csatára fókuszáltak. Tudták mivel néznek szembe, azonban mindketten tartottak az elbukástól, hiszen legutóbbi alkalommal is alig tudták csak legyőzni őt. Mindenesetre reménykedtek a győzelemben, és azt is remélték, hogy Julesék nem bukkannak fel.

Amióta kettévált a csapat, minden teljesen más. Egymásnak is veszélyt jelentenek, amit Jules generált, azonban egyikük sem meri beismerni, hogy ez így van. Hiába mutatkozik meg.

- Állj meg. - szólt Peter Sandynek. - Hátulról közelítsünk.

- Teljesen mindegy, úgy is lát minket. - rázta fejét a lány. - Emlékszel rá?

- Igen igen. - sóhajtotta Parker.

- Akkor meg? Nyomás. - vetette le magát egy ház tetejéről a Tigris a többiek közé.

Amint mindketten földet értek, szinkronba kerültek a többiekkel. Thor kalapácsát pörgetve próbálta megsebezni az ismeretlen, azonban az hihetetlen rugalmassággal kikerülte a közeledő pörölyt. Bucky motorjával száguldott, Loki a jogarral a kezében manipulált. Mindenkinek megvolt a maga feladata.

- Boldog karácsonyt. - kiabálta oda a villámok istene az érkezőknek. - Jó aji ez, nem?

- Kaptam már jobbat is. - rúgta ki az idegen lábát Sandy.

- Loki hiányolt már. - röhögött fel Thor.

- Üdvözletem, Rhodey. - ignorálta a férfi kijelentését a Tigris.

- Üdvözletem. - mosolygott a Hadigép.

Rhodes érkezése váratlan volt a lány számára. Egyszer találkoztak New Yorkban egy konferencia kapcsán, de különösebben még nem nagyon beszélgettek. Sandy tudta, hogy Bucky jó kapcsolatot ápol vele is és Sammel is, de azt nem gondolta volna, hogy a férfi bele megy a segítségbe, főleg úgy, hogy már lassan egy éve visszavonult.

Ebben a pillanatban azonban az ismeretlen Buckyra vetette magát. A férfi próbált kormányozni, azonban a lány teljes erejével püfölte a férfit, aki a többieket próbálta védeni. Az apró járművön ide-oda vándoroltak, helyüket változtatva lökögették egymást, úgy tűnt a katona vezet. Kisvártatva azonban Bucky ájultan huppant a törmelékes földre, lángoló motorral.

Mindenki nagyon megijedt. Nem tudták mit kezdjenek, hogy hogyan kéne elhárítani a veszélyt, kevesen voltak a csatához, az ismeretlen pedig egyenesen feléjük tört. Julesékkal is jobban jártak volna, azonban ők még jelenlétüket sem adták, pedig szükség volt az erősítésre.

A lány Lokit vette célba, azonban Thor eltalálta a kalapácsával, az ismeretlen több métert is repült, de semmi komolyabb reakciója nem volt a történtekre. Felállt, és a csínytevések istenét védő Rodesra és a Tigrisre támadt, de azok fegyvereikkel képesek voltak távol tartani maguktól. Peter eközben a földön heverő Buckyt vitte biztonságosabb helyre majd mire visszaért, addigra már Thor próbálta pörölyével újra távolabb lökni a jogartól a lányt, azonban az kikerülte a felé repülő fegyvert. Parker lefogta hálójával kezeit, ezzel próbálta lekorlátozni a mozgásterét. Sandy a fejét támadta, de egy gyors mozdulattal elhajolt így a mögötte álló Petert találta el, akinek kilazult a tartása, és az ismeretlen képes volt megütni Thort, miután kiugrott a hősök közül. Figyelme a mellette éppen felrobbanó motorra terelődött. Ebben a pillanatban Sandy nekifutásból minden erejével oldalba rúgta, ezzel belökve őt a lángok közé. A lány azonban a füstből kirohanva megint Lokit támadta, akit megégetett a lány égő ruhaujja, de gyorsan el is aludt. Thor próbálta közelharcban legyőzni, többször el is találta, mintha meg se érezte volna. Peter újra hálóvetőjével lőtt rá, azonban ő azt is ki tudta kerülni egy gyors mozdulattal. Thor egy villámmal próbálta eltalálni, de az szinte közvetlen mellé csapott be, az ismeretlen így is hátrébb esett, de nem lett komolyabb baja. Az eső miatt, amit a villámok istene idézett, a füst ködszerűen terült el a környéken. Egyedül Parker tudott kezdeni bármit is a pókösztönével, azonban egy üvöltésre lettek figyelmesek. Mindannyian a hang irányába rohantak, viszont csak a csínytevések istene volt ott begörnyedve, a gyomrát fogva. Peter a jogar nyomát kereste, de nem talált semmit. Eltűnt a lánnyal együtt.

The Avengers Fanfiction ( szünetel )Where stories live. Discover now