Az étterem helységét hideg, friss levegő járta át. A lámpák fénye a piros szőnyegen csillogott, varázslatos hangulatot keltett. A csillár kristálycseppjei finoman zörögtek az enyhe fuvallattól, az apró koccanások dallamosan csilingeltek.
Sandy szokásosan a bárpult mögötti poharakat törölgette, mint azokat este nyolc óra után szokta, ha nem érkeznek a vendégek. Az üveg tiszta felületén saját arcképét figyelhette meg, azonban sosem foglalkozott vele, nem érdekelte milyen fáradtan is néz ki a napközben ért stressz miatt.
- Csukd be az ablakokat, mert kivisz a huzat. - lépett be a helyiségbe egy rendezett, vörös hajú, alacsony, szeplős lány.
- Bocsánat. - rakta is le poharát a Tigris, majd sietett bezárni minden nyílást. - Csak szeretem a hideget.
- Egyszer olyan tüdőgyulladást fogsz kapni, hogy majd belehalsz. - igazította meg frizuráját Ava. - Egyébként van egy nagyon szuper hírem.
- Na, ki vele. - csukogatta az ablakokat Sandy.
- Tippelj kik jönnek ma.
- Megint az a szőke színésznő a pasijával?
- Nem, ez annál sokkal nagyobb durranás.
- Húha, akkor tényleg nagyon szuper lehet. - forgatta szemeit a barna hajú lány.
- Ma este csak a bosszúállóké és az exbosszúállóké a terem. - közölte vidáman a hírt Ava.
A Tigris hirtelen köpni-nyelni nem tudott, hiszen előző nap már szóltak neki egy vacsorát illetően, azonban ő lemondta azt munkája miatt. Kényelmetlenül érezte magát, amiért majd Juleséknak így kell őt látniuk munkaidőben, ráadásul New York egyik legdrágább éttermében.
- Mi van, elvitte a cica a nyelvedet? - incselkedett a vörös hajú. - Bármelyik percben itt lehetnek, úgyhogy készülj fel és vonszold magad oda a pulthoz.
Sandy úgy csoszogott oda az említett helyre, mint marha a vágóhídra. Ha tehette volna, szabadságot vett volna ki, azonban a sok küldetés és betegeskedés miatt már minden ilyen lehetőségét eljátszotta. Ava mindig segítőkész volt ezzel a témával kapcsolatban, azonban most már nem is tudott volna neki segíteni.
Miután minden vendég összegyűlt az ajtó előtt, egyszerre szálingóztak be a terembe. Az egyik hosszabb asztalnál Jules csapata kapott helyet, a másiknál pedig Thor és a többiek. Sandy kapkodta a levegőt, legszívesebben ablakot is nyitott volna, de akkor már tényleg elég hűvös lett volna.
Minden nő elegáns szoknyát viselt, a férfiak pedig fekete öltönyben jelentek meg. Különös hangulata volt az egésznek, mintha valami komoly megbeszélés ügyében gyülekeztek volna az emberek, külső szemlélőként ez jöhetett le legtöbbjüknek.
- Te mész ahhoz az asztalhoz. - zökkentette ki gondolatmenetéből a lányt Ava.
- Nem mehetnék inkább Pókemberékhez? - kérdezte Sandy bizakodóan a fiatal nőt.
- Tudod, hogy imádom Thort.
- Tudom, de mi lenne, ha én venném fel a rendelésüket és együtt vinnénk ki a kajájukat?
- Oké, rábeszéltél.
Hatalmas kő esett le a Tigris szívéről, hogy nem Jules asztalához kell mennie. Le merte volna fogadni, hogy vicc tárgyává válik, hogy felismerik őt, és onnantól nincs visszaút.
Sandy zsebéből egy kisebb noteszt húzott elő, amelybe leírhatta mit szeretnének fogyasztani a vendégek. Egy egyszerű kék toll volt nála, azt használta íróeszköznek.
YOU ARE READING
The Avengers Fanfiction ( szünetel )
FanfictionHalk morajlás verte fel a szoba lakóit. Az eddig békésen alvók szeme felpattant, s kíváncsian tekintettek körbe a helységben. Kellemes hűvös járt át mindent, csak a ki nem kapcsolt laptop fénye világította meg az alakot, ki betért hozzájuk. Szeme vö...