- Hogy mennek a dolgok? - kérdezte Thor az italpultnál ácsorogva. - Finom a puncs?
- Aha. - bólogatott megilletődve Sandy. - Figyelj, mindenképpen beszélnünk kell.
- Gáz van? - kerekedett el az isten szeme.
- Nem egészen. - rázta fejét a lány intve, hogy kövesse őt.
A Tigris gyors léptekkel rótta a folyosókat, mögötte a szőkés hajú férfi fürgén szedte lábait. A zöldes ajtajú, százhatos üres öltözőbe tömörültek be, ahol Sandy egyből villanyt kapcsolt. A zárra ráfordította a kulcsot, a függönyöket elhúzva Thor mellé lépett.
- Nem tudom, hogy ez mennyire jó hír, de nem lenne jó ha lehallgatnának minket, vagy hasonlók, bár nekünk már úgy is mindegy. - suttogta a Tigris.
- Mi az? - értetlenkedett az isten.
- Lokit megkoronázták és valami erőről papolt nekem. - kezdte a mesélést a lány. - Te tudsz erről valamit?
- Nem, semmit sem tudok. - rázta fejét a férfi. - Ezt ő mondta neked?
- Igen.
- És egészen biztos, hogy így értette?
- Száz százalék.
Thor teljesen lesápadva lépdelt ide-oda a szoba két fala között. Gondolatait arca tükrözte, minden érzelme kiült vonásaira, idegesen és aggódva kapkodta tekintetét egyik pontról a másikra, mintha tartana valamitől.
Sandy kellemetlenül érezte magát, amiért neki kellett továbbítani az információt. Lehet, Loki nem is akarta, hogy testvére ezt megtudja, akkor viszont a lány ellene cselekedett, ami talán a legjobban neki fájt volna. Félt, hogy elindított valami olyat, amit jobb lett volna elkerülni, utólag bölcsebbnek látta volna a hallgatást, azonban nehezen tudta feldolgozni a rengeteg új dolgot, amit az utóbbi negyven percben kapott.
- Mi mindent mondott neked? - törte meg végül a csendet Thor.
- Azt, hogy el kellett mennie Jotunheimbe egy koronázásra. Azt is említette, hogy egyszer el akarta pusztítani azt a helyet, azonban megbocsátottak neki, így lehetősége nyílt a trón felé. - kezdte Sandy
- És? - sóhajtotta az isten.
- Hatalmas erőt kapott, ami miatt átalakult, van egy kastélya, egy királysága. - ingatta fejét a lány. - A szemem előtt rázta ki a hideg és változott át.
- Előtted lett jégóriás? - kérdezett vissza hitetlenkedve a férfi.
- Pontosan. - vágta rá a Tigris.
Thor teljesen kikészült a hír hallatán. Látszott rajta, hogy nem ért egyet öccsével, hogy nem kellett volna elfogadnia a trónt. Azt gondolta, Loki kezébe nagy hatalom nem való, nem elég megfontolt egy királyság irányításához, főleg nem egy meghatározóénak.
- Te voltál az első? - kérdezte az isten egy székre huppanva.
- Én voltam az első. - bólintott Sandy.
- Remek, benned jobban megbízik, mint bennem. - mosolyodott el ironikusan a férfi. - Ez csodálatos. Imádom.
- Azt azért vedd figyelembe, hogy hasonló múltunk van. - jegyezte meg a Tigris keresztbefont karokkal.
- És azt is, hogy beléd van zúgva. - forgatta szemeit Thor. - Szóval. Az öcsém, aki be akarta hódoltatni a Földet, aki elfoglalta apám elől az asgardi trónt, aki számtalanszor csapott be és számtalanszor próbált megölni, most egy erős királyság uralkodója? Ennél még csak akkor lehetne rosszabb, ha meleg is lenne, amivel természetesen nem lenne semmi baj, hiszen Valkűr sem a világ legheterobb embere, csak na. Érted. Akkor már sok lenne.
YOU ARE READING
The Avengers Fanfiction ( szünetel )
FanfictionHalk morajlás verte fel a szoba lakóit. Az eddig békésen alvók szeme felpattant, s kíváncsian tekintettek körbe a helységben. Kellemes hűvös járt át mindent, csak a ki nem kapcsolt laptop fénye világította meg az alakot, ki betért hozzájuk. Szeme vö...