HUSZONÖTÖDIK FEJEZET

56 1 0
                                    

Sandy csapata másnap igen jó hangulatban kelt, ugyanis Jules még az este felvette velük a kapcsolatot. Délelőtt már megbeszélésre kellett sietniük, hiszen az ismereten bármelyik pillanatban lecsaphatott rájuk. Egyszerűen kiszámíthatatlan volt. Nem mellesleg, fel is kellett készülniük, ami leginkább a csapat összekovácsolódását jelentette.

A hősök a hatalmas épület aulájában gyülekeztek, ahova egy kivetítő és egy tábla volt felszerelve megannyi székkel körbehelyezve. Peter mosolyogva pillantott végig az egyesülő felekre, akik még mindig egy kicsit távolságtartóan, de boldogan borultak egymás nyakába. Különösen Sam és Bucky szemében látszódott az ismerős csillogás, de Sandy arcáról sem hiányzott az elégedetlenkedés; sugárzó tekintettel nézett körbe a jelenlévőkön Park kisasszonnyal együtt.

- Ismét köszöntök mindenkit. - mosolygott Jules a Tigrisre pillantva. - Nagyon reméltem, hogy el fog jönni ez a nap, amikor ismét együtt dolgozhatunk békés keretek között. Clint, kérlek ismertesd Avryl anyagát.

- Köszönöm. - fogta meg a kivetítő távirányítóját Barton. - Avryl Hardy, HYDRA kísérlet.

- Tudtam! - emelte fel hangját Peter, mire tekintetek ezrei szegeződtek rá. - Bocsánat.

- 2014-ben csatlakozott az akkoriban bukásra álló szövetségbe, önkéntesen nyújtott segítséget az ügynököknek. Született 1997. szeptember 12. Washington. - folytatta mondandóját Clint. - Szülei Charles Hardy és Emily Hardy, testvére Katharine. Képesség: térhajlítás, telekinézis. A csettintést túlélte.

- Aha. - bólintott Thor az első sorban ülve. - Szóval van még egy varázslónk.

- És ez nem minden. - nyomott le még egy gombot Sólyomszem. - Feltételezhetően az állandó tartózkodási helye Queensben van, nem is akárhol. Negyvenötödik sugárút 22.

- De hisz az ott van közvetlen mellettünk. - jegyezte meg gyorsan Peter kétségbeejtő pillantásokat vetve Sandyre.

- Pontosan ez az. - vánszorgott ki Clint a lányokhoz. - Valahogyan mindig tudta, mikor hova tartunk. Kicsit furcsa, nem?

- Lehallgattak minket. - ráncolta homlokát a Tigris.

- De ez azt jelenti, hogy nektek is valamennyire követni kellett minket. - jelentette ki Bucky. - Ti is ugyanúgy a seggünkben voltatok, akárcsak ő.

- Valahogy tartanunk kellett a lépést, nem veszthettünk titeket nyomon. - adott gyors választ Wanda.

- Szóval mi mindig előttetek jártunk. - vágott bele a nő szavába Thor. - Ez elismerés.

- Erről nem akartatok nekünk szólni? - kérdezte Barnes furcsállóan.

- Ha mondtuk volna se hittétek volna el. - rázta fejét Jules. - MJ-jel akartunk nektek szólni, de végül inkább nem tettük.

A teremben hirtelen csönd lett. Sandyék csapata egyik tagról a másikra pillantottak, szemükkel kínozva a szótlan Petert, ki nem tudta hogyan reagálja le az eseményeket. Csak csendben ült, magába szállva, majd végül a spontánság döntött; egy pillanat alatt a szoba végébe fordította fejét, hogy farkasszemet nézzen saját barátnőjével.

- Te erről mindvégig tudtál? - kérdezte szemrehányóan Parker a lefagyott Michelletől.

- Mi van? - vonogatta vállát a lány. - Gondoltam kettősügynöknek jó vagyok.

Sandy igazából belül már csak mosolyogni tudott. Ahogy egyre többet beszélgettek Julesékkal, kiderült, hogy igazából ők sosem voltak teljesen ellenük. Minden lépésük meg volt tervezve és ki is volt sakkozva, még a háttérből is képesek voltak valamennyire menedzselni a döntéseiket. A Tigris kezdte elismeri Parkot, mint vezetőt, sokkal hamarabb, mint gondolta; a nő ugyanis elég gyorsan bizonyított neki, és ahogy egyre beljebb ástak az ügyben nyilvánvalóvá vált, hogy miért ő lett kiválasztva: a sakkozás miatt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Avengers Fanfiction ( szünetel )Where stories live. Discover now