Yoongi pov.~Jimina som zabalil asi do ôsmich vrstiev prikrývok.
Chudáčik maličký. Síce si vspomenul, ale ak sa musí vystaviť smrteľnému nebezpečenstvu aby si vspomenul aj na zvyšok tak ať si radšej nevspomenie.
Tak či tak urobíme nové spomienky.
Zacítil som ako mi vo vrecku zavibroval telefón. Pozrel som sa naň a zistil, že mi volá Tae.
Keďže Minie už spinkal išiel som do kuchyne.
,,No Tae?"
,,No ako, spravil si to?"
,,Nie."
,,Ako to? Veď ste boli sami a pri tom jazere."
,,No práve. Minie povedal, že v tom jazere bude prvý, plával do stredu a odrazu sa niečo stalo a začal sa ponárať. Len tak tak som ho odtiaľ dostal. Teraz spí ale má to jednu pozitívnu vec."
,,Vážne a akú?"
,,Vspomenul si. Síce nie na všetko, ale pamätá si na jazero a že sa pod ním prelomil ľad. To je pokrok."
,,To som rád ale snáď to urobíš čo najskôr. Už sa teším a to si to ešte v podstate ani nezačal plánovať."
,,Veď aj ja sa teším. Čakám na to už dlho. Pravdou je, že som to chcel urobiť už pred tou nehodou ale nejako to nevyšlo. Len mám teraz strach, že je to moc narýchlo."
,,Však ty to zvládneš. A možno mu to pomôže."
,,Dúfam, ale teraz idem spať. Ahoj Tae."
Zložil som a išiel sa prezliecť do pyžama. Ľahol som si k Miniemu a objal ho. Okrem jednej deky na ňom nebola žiadna iná prikrývka. Všetky boli na zemi.
Len som sa nad tým pousmial a vydal sa do ríše snov prenasledovaný otázkami ktoré mi ostali po hovore s Taem.
Je to správne rozhodnutie?
Je možnosť že to všetko pokazí?
Čo ak si ma znenávidí?
______________
Troch kratšia kapitola.
Myslím ale že je všetkým jasné čo mal a má Yoongi v pláne.
Budúca kapitola bude s najväčšou pravdepodobnosťou trochu špeciálna.
Minimálna pre mňa. Bude totižto trochu narodeninová. V sobotu mám narodeniny(◕ᴗ◕✿)
Chims 😘
YOU ARE READING
Memories: Lost
FanfictionJimin je obyčajný chlapec ktorého v škole šikanoval Min Yoongi. A ako už býva zvykom, zamilovali sa do seba a žili spolu šťastní život. Všetko sa ale zmenilo jedným dňom keď... Hlavný ship: Yoonmin Vedľajšie: Namjin, Jikook Chims 😘