" Oy ve yorumlarınızı unutmayın. ❤ "
Yaşananların ardından bir saat geçmişti. Bana beni istediğini söylemişti, söylediğiyle neyi kast ettiğini anlamamıştım ama anında yüzüne sert bir tokat atmıştım. Böyle bir tepkiyi beklemiyordu ki kalakalmıştı, ki bende kendimden böyle bir şey beklemiyordum.
Hiçbir şey söylemeden ayağa kalkıp sert ve hızlı adımlarla dışarı çıkmıştı. Bende onun odadan çıkmasıyla ayağıma dikkat ederek odanın içindeki tuvalete gidip kesici, kırıcı şeyler aramaya başladım ama yoktu bir tek başımdaki gece lambası vardı. Onu da koydukları komidine yapıştırmışlardı, eğer bulabilseydim kendimi onunla koruyabilirdim. Son çare tekrar kapıya yöneldim bir de ne olsun kapı kilitliydi ne ara kilitlemişlerdi yahu. Sonra hafiften hissettiğim esinti ile başımı sağıma çevirdim yarım açık bir cam vardı.
Sonunda kaçacaktım buradan camın önüne gelip camı tam açarak aşağı baktım. Bulunduğum oda birinci kattaydı. Kaçabileceğimi düşünmüşlerdi büyük ihtimalle bu yüzden camımın tam aşağısında beş tane koruma vardı.
Uykumun da ağır bastırmasıyla bu günlük pes edip uyumaya karar verdim. Odanın ışığını kapatıp başımdaki lambayı açtım yavaşça yatağa girdim ayağımın acısı ara ara kendini hatırlatıyordu. Kafamı yastığa koymamla gözlerim kapandı. Ahh! ne ekşınlı gündü ama...
& & & & & & &
Odanın kilit sesiyle gözlerimi açtım gözlerimi bir iki kez kırpıştırarak yavaşça yatak'da doğruldum. Gelen tonton teyzeydi elinde bir iki parça kıyafet vardı.
Emine Hanım: " günaydın kızım. "
Tan: " Günaydın " dedim.
Emine Hanım: " Bunları Pars Bey oğlum yolladı. İstersen sıcak bir duş al sonra giyin öyle inelim aşağı sana pansuman yapmak için ve ayağına bakmak için doktor geldi seni bekliyor . "
Dedi ve elindeki kıyafetleri yatağa bıraktı. Bende kafamı sallayıp kıyafetleri alıp tuvalete girip kapıyı kilitledim.
Ayağımdaki sargı bezini ve çenemde'ki gazlı bezi çıkarttım. Kıyafetlerimi de çıkarıp duşa girdim ilk başlarda çenemde'ki açık yara acımıştı ama sonrasında suya alışıp sızlamakla yetinmişti.
Duştan sonra kurulanıp tonton teyzenin getirdiği kıyafetleri giymeye başlamıştım. Bu arada kadının adı da " Tonton " teyze kaldı diye düşünüp hafifçe gülümsedim.
Getirdiği kıyafetler üstüme tam olmuştu üstümde siyah dar bir pantolon beyaz bir gömlek ve üstüne giydiğim siyah ince bir kazak vardı. Eğilip yavaşça temiz çorapları giydim ve saçlarımı taramaya başladım.
Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra kilitlediğim kapıyı açıp odaya girdim. Tonton teyze yoktu gitmişti sanırım. Yatağa oturup getirdiği siyah botları giydim ve yavaş adımlarla ayağıma dikkat ederek kapıya doğru ilerledim bu arada ensemdeki ağrı yok denilecek kadar azalmıştı. Kapıyı açmamla tonton teyzeyi gördüm hemen yanıma gelip koluma girdi ve merdivenlere doğru yürümeye başladık. Merakıma yenik düşerek tonton teyzenin isim 'ini sordum.
Tan: " Teyzecim ismin ne? " diye sordum.
Emine Hanım: " Emine, kızım. "
Gülümseyip yavaş adımlarla merdivenlerden inmeye başladık. Merdivenlerden inmeye başladıkça salondaki kişiler netleşiyordu.
Pars tekli koltukla oturmuş elindeki beyaz fincandaki kahveyi yudumluyordu. Salonun diğer tarafında ise doktor olduğunu düşündüğüm elinde büyük siyah bir çantası olan bir adam vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araf
General FictionPars: " Nasıl hissediyorsun kendini? " Tan: " Ne istiyorsunuz benden? Bırakın beni evime gideceğim. " Cevap vermesine izin vermeden tekrar konuşmaya başladım. Tan: " Babamı öldürdüğün yetmedi mi? Ne istiyorsun benden? " Yavaşça ayağa kalktı küçük a...