Uzun güzel bir bölüm bırakıyorum size
İyi okumalar ❤
Kapıda bir kız ve Pars konuşuyorlardı. Sanırım Parsın kardeşiydi.
Yaklaşık 10 dakika sonra kapı açıldı. Gözlerimi içeri giren kıza çevirdim. Kumral saçlı, kahverengi gözlü benim yaşlarımda bir kızdı. Elindeki bardak ile bana acımış, üzülmüş bir şekilde bakıyordu.
O kadar kötü bir izlenim yaratıyordum. Derin bir iç çekerek elinde ki bardağı kenarda duran makyaj masasına bırakarak yatağın ucuna oturdu. Sevecen çıkan sesi ile konuştu.
Larin: " Merhaba Tan " deyince çekingen bir tavırla
Tan: " Sen kimsin? " diyerek ona baktım. Hafifçe gülümseyip
Larin: " Ben Larin Parsın kız kardeşiyim. "
Larin gerçekten iyi bir kıza benziyordu. Belki ondan bir şeyler öğrenebilirdim. Ben sesimi çıkarmayınca tekrar konuştu.
Larin: " Gerçekten çok güzelmişsin "diye beğenisini öne sürdü. Başka bir zaman olsa bende ona iltifat ederdim. Ama şuan bileğimin ağrısından duramıyordum.
Merdivenleri çıkarken çok zorlamıştım bileğimi.
Tan: " ahh " diyerek hafiften inledim hemen ayağa kalktı.
Larin: " İyi misin, neyin var? " deyince kafamla bileğimi gösterdim.
Larin: " Ahh unutmuşum bende sana doktorun verdiği kremi getirmiştim hemen sürelim . " diyerek eğilip ayağımdaki bandajı açıp kremi sürdü ve bandajı tekrar sardı,
Tekrar yatağın ucuna oturdu. Eğilip bileğimi ovalarken ona minnet dolu bakışlarımı yolladım. Sanırım o olmazsa birazdan birini çağırıp yardım isteyecektim.
Tan: " Teşekkür ederim " deyince o üzgün bakışlarla
Larin: " Önemli değil abim yüzünden düştün bu durumlara zaten. " diyerek kafasını eğdi.
Tan: " Larin abin benden ne istiyor? Beni neden kaçırdı? Babamı öldürdüğü yetmedi mi? " dedim gözlerim dolu dolu.
Larin: " Bunu sana söylemem doğru olmaz. " deyince dikleşip ellerini tuttum.
Onunda Pars denen kişilikten korktuğu belliydi.
Tan: " Abin beni öldürecek mi? " dedim. Gözleri şaşkınlıkla bana döndü. Benden bu tepkiyi beklemiyordu.
Larin: " Saçmalama Tan! abim asla bir kadına zarar vermez, ki o seni kendinden fazla önemsiyor."
Tan: " Ne saçmalıyorsun sen!? ne önemsemesinden bahsediyorsun? söz konusu olan adam benim babamı öldürdü!. " bi anda gelen sinirle patladım.
Larin: " Biliyorum "
Tan: " Lütfen bana yardım et! Konuş abinle bıraksın beni "
Larin: " O beni dinlemez! Seni bırakmaya da hiç niyeti yok. Sakin ol çok kötü gözüküyorsun al şu suyu iç. " dedi ve masaya koyduğu bardağı alıp bana verdi. Suyu içip bardağı ona verdim. Sonra yemek için birlikte aşağı indik. Gerçekten çok acıkmıştım tam 1 gündür bir şey yememiştim.
Büyük bir masa ve 1 tane servis yapan genç kız ve Emine teyze karşıladı bizi. Baş köşeye oturan Parsı görmemle kafamı çevirdim. Gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.
Larin: " Sen şuraya otur Larin. Emine Hanım Larine bir servis açar mısınız? " deyince Emine teyze harekete geçince
Tan: " Gerek yok karnım aç değil! yemek istemiyorum. " diyerek yalan söyledim onunla aynı masada oturmak istemiyordum. Masaya konan sert bıçak sesi salonda yankılandı. Gözlerimi ona çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araf
General FictionPars: " Nasıl hissediyorsun kendini? " Tan: " Ne istiyorsunuz benden? Bırakın beni evime gideceğim. " Cevap vermesine izin vermeden tekrar konuşmaya başladım. Tan: " Babamı öldürdüğün yetmedi mi? Ne istiyorsun benden? " Yavaşça ayağa kalktı küçük a...