İyi Aile Çocuğu

619 23 1
                                    

"Baran'ın kafasına tuğla düşmüş olabilir mi?"

Şu an kızlarla oturup bu gecenin kritiğini yapıyorduk.

Ece'nin sorusuyla kafamı ona çevirdim.

"Bilmiyorum ki yaa.. Bir garipti bugün. Abimle arkadaşlar inanabiliyor musunuz?"

Zehra "Abin gibi olgun, iyi aile çocuğu, iyi kalpli, dürüst birinin -" derken lafını kestim.

"Kanka abime mi yürüyon?"

Sorduğum soru ile Zehra'nın rengi gitti.

"Ne saçmalıyorsun be! Ben mi senin abine yürüyorum. Saçmalama!"

Neden bu kadar kızmıştı ki yaa.. Şaka yaptım altı üstü.

Ece "Yaa tamam sakin ol. Şaka yaptı kız sadece. Sen devam et." diye komut verince Zehra konuşmasına devam etti.

"Yani demek istiyorum ki abin gibi biri nasıl olur da Baran gibi biriyle arkadaşlık yapar.? Acaba bu psikopatlığını bilmiyor mu?"

Düşündüm. Abim Baran'ın gerçek yüzünü bilseydi herhalde onunla hayatta konuşmazdı. Abim gayet nazik ve iyi bir insandı.

Kafamı salladım.

" Hayır. Haberi kesinlikle olamaz. Abim böyle bir insanla arkadaşlık yapmaz! Haberi yoktur. "

Onlarda mırıltılarla beni onayladılar.

Bu konuyu bir yere varamayacağımızı anlayınca kapattık.

Ece "Hani ayağımın kırıldığı gün var ya." dedi.

Ben kafamı salladım. Zehra da onu onaylamak amacıyla "Evet, hatta Sancar sana çarpmıştı." dedi.

Ece onaylamamızı duyduktan sonra devam etti.

"Kızlar, eğer siz zamanında gelmeseydiniz ben galiba.." dedi ve sustu.

Sabırsızca "Ne susuyorsun kızım,ne oldu sen galiba?" dedim.

Ece "Ben galiba Sancar'ı öpecektim." dedi ve masanın ortasına bombayı patlattı.

Zehra ve ben şoka girmiştik.

Sancar'ı mı öpecektim dedi o?
Sancar'ı, Sancar Erdoğan'ı..
Psikopat Sancar Erdoğan'ı!!

"Kızım sen manyak mısın? O çocuğu öpseydin sana ne yapardı biliyor musun?" diye çıkıltım Ece'ye.

Ece, ani çıkışımla bir an konuşamadı fakat sonra "Niye bu kadar kızıyorsun ki? Öpmedim sonuçta." dedi.

Zehra "Ama biz gelmeseydik öpecektin! Bazen çok salak oluyorsun Ece!" dedi.

Konunun kavgaya dönmesini istemediğim için "Tamam, konuyu kapatalım yoksa birbirimizin kalbini kıracağız. Ay tatlı bi şeyler yiyelim." dedim ve konuyu kapatıp kendimizi tatlıya bıraktık.

BÜCÜRÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin