Derin Sezgin..
Yine - yaklaşık bir haftadır - odamda müzik dinleyip Baran'ı düşünüyorum.
Bana söylediği ve arkadaşlarımın canının acıtmasına rağmen çocuğa bitiyorum resmen.
Bir haftadır Baran'ı okulda göremiyorum. Aslında Sancar'a sorabilirim. Sonuçta artık eniştem yani.
Bir hafta önce Ece aradığında koşarak evine gitmiştik. Bu çok zeki arkadaşımız gidip Sancar'a açılmış. Sancar bunu sevmediğini ama ondan hoşlandığını söylemiş.
Sonra bunlar gün boyu berabermiş.
Sonunda Meltem teyze Ece'yi eve çağırmış ve Sancar da onu eve bırakmış.Gün sonunda Sancar Ece'ye artık onun sevgilisi olduğunu söylemiş.
Kısaca Ece ve Sancar bir haftadır çıkıyorlar.
Neyse ben ne diyordum.
Baran'ı göremeyince tuhaf bir özlem oluşuyor içimde.
Neredesin lan Baran!
Hem hoşlaştığım hem de nefret ettiğim çocuk!Müziğin sesini daha da açtım.
Bugün istisna olarak Joséciğimi değil Türkçe şarkılar dinliyordum.Nakaratı söylemeye başladı Tuna Kiremitçi kulağıma..
"Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları
Hayret ettim kalbime bazen mutluluktan
Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları
Hayret ettim kalbime bazen mutluluktan
Birden geldin aklıma yakıverdin ışıkları
Hayret ettim kalbime bazen mutluluktan"Ah Baran, ah!
Sen gelip o ışıkları yakıyorsun ama ardından aniden söndürmeyi de başarıyorsun!
Kulağımdaki şarkının kesilmesiyle daha doğrusu birinin kulaklıklarımı çıkarmasıyla kendime geldim.
"Abi ne yapıyorsun yaa!"
Ben abime hayıflanırken abim yanıma oturdu.
"Yine mi o gevuru dinliyorsun?" dedi onaylamazken.
Olumsuz anlamda salladım kafamı.
"Hayır bu sefer Türk dinliyorum canım." dedim. "Ayrıca odamın kapısını çalmadan neden giriyorsun."
"Abicim,ben kapıyı tıklattım ama sen o kadar yüksek sesle ve kulaklıkla müzik dinlerken beni duymadın. Hayır o dağil kulaklarının sağlığı bozulacak."
Omuz silktim.
Abim sustu ve sırıtarak bana bakmaya başladı.
Bir karın ağrısı vardı ama neydi onun anlayamadım.
" Anlat abi. Ne oldu da böylesin. "
Derin bir nefes alması uzun bri konuşma yapacağını hissettirdi bana ama o sadece bir cümle söyledi.
"Derin, Cansu ile çıkmaya başladık."
Gözlerimi ardına kadar açıldı. Şaşkınlıktan konuşamadım. Resmen ne diyeceğimi bilemiyorum.
Abim beni iki kolundan tutup sarstı.
"Derin, iyi misin kardeşim?""Sen.." dedim elimle onu göstererek. "Cansuyla çıkmaya başladın öyle mi? Hani şu sarı Cansu?"
Kafasını salladı.
"Evet, bugün itibariyle sevgiliyiz."Ulan herkes sevgili yapıyor daa bir ben yapamıyorum zaten!
Sırıttım.
"Tebrik ederim ağabeyim." diyip boynuna sarıldım."Sağ ol Derin." dedi sarılmama karşılık verirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜCÜRÜK
ChickLitBaran üzerime yürümeye başladı. Ben de geriledim fakat sırtım kulübeye çarpınca durmak zorunda kaldım. Artık Baran ve kulübe arasında sıkışmış bulunmaktaydım. Ve her ne kadar kızgın olsa da lacivert gözleri çok güzeldi. Tamam! O son sözleri söylem...