Zehra Yavuz ~
"Anne yaa, ben çoooook sıkılıyorum!"
Annem gözlerini devirdi.
"Ne yapmamı istersin kızım? Sana bir striptiz gösterisi yapayım."Kaşlarımı çattım.
"Bazen düşünüyorum neden benim de diğer insanlar gibi bir annem yok diye."Annem kolunun altındaki yastığı bana attı.
"Ben de düşünüyorum bazen acaba benim kızımı neden amip akıllı. Yastığı geri ver."Gözlerimi devirdim.
"Anne yaa, ben dans okuluna gitmek istiyorum, şan dersi de olur. Ya da resme gideyim. Aaa, ebru sanatına gideyim mi ben? Veya hat der-"Annem sözümü keserek "Zehroşum, sen iyi misin kızım? Bu ara bir garip gibisin." dedi anne ilgisiyle.
Kafamı salladım.
"Ben iyiyim yaa.. Neden iyi olmayayım. Hık.. Çok iyiyim. Hık.. Çünkü hiç derdim yok ki benim. Hık.."Konuşurken bir anda hıçkırarak ağlamaya başladım.
Annem korkmuş olmalı ki telaşla oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi.
"Zehra, sen gerçekten iyi misin? Bir problemin mi var?"
Cevap vermedim. Ağlamaya devam ettim.
Annem gerçekten korkmaya başlamıştı artık. Kollarını bana sardı.
Ve ben de en güvendiğim yere, annemin kollarına sığındım."Bir problemin varsa bana söyle tamam mı?" dedi.
"Yok, hiçbir şeyim. . Hık.. Anne benim.. SEVGİLİSİ VARMIŞ!"
Ağlarken bir anda anneme döküldüm.
Rahatladım ama.. İyi ki de dökülmüşüm yoksa gerçekten bir gün çok kötü olacaktım.Annem benden ayrıldı ve yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Zehra, sen birini mi seviyorsun kızım.?"
Kafamı salladım.
"Kim o kızım?" diye sordu.
"Söyleyemem anne. Onun adı benim içimde."
Omuz silkti.
"Peki kızım. İstediğin zaman söylersin. Üzülme tamam mı? Seni sevmiyorsa o kaybeder.""Anne.." dedim yeniden ağlamaya başlayarak. "Sevgilisi varmış yaa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜCÜRÜK
ChickLitBaran üzerime yürümeye başladı. Ben de geriledim fakat sırtım kulübeye çarpınca durmak zorunda kaldım. Artık Baran ve kulübe arasında sıkışmış bulunmaktaydım. Ve her ne kadar kızgın olsa da lacivert gözleri çok güzeldi. Tamam! O son sözleri söylem...