Pes Etmek

408 16 9
                                    

"Yani şimdi Baran'ın sevgilisi bu kız mı?"

Ağzım açık karşımdaki dikizlediğim kıza bakıyordum.

Kız çok güzeldi. Aslında güzel değil kusursuzdu.

Uzundu.. Upuzundu! Bacakları çok güzeldi. İncecik ve kusursuzdu. Saçları siyahtı ve gözleri ela. Sağ yanağında kocaman bir gamze vardı.

Giyim tarzıysa hiç benlik değildi.
Kısacık ama o kadar kısacık ki ben onu kilot niyetine giyerim o derece siyah bir kot şort ve üstüne (olmayan) göbeğini açıkta bırakan krem rengi bir tişört giymişti.

Allah'ım bu kız çok güzeldi ve ben hayatta Baran'ı bu kızın elinden alamayacaktım!!!

"Evet kanka bu kız o kız." dedi Ece.

"Yanlış taş gibi hatunmuş!" dedi Zehra ve ben anında gözlerimi kısıp lazer ışını çıkacakmış gibi ona baktım.

Bakışımdaki tehditi algılayan Zehra anında r yaptı.

"Tabii sen daha güzelsin turuncu kafam."

Omuzlarım düşürdüm.

"Bana yalan söyleme o kız daha güzel işte ve benden iki yaş büyük!"

Ece bana destek verircesine sırtıma dokundu.

"Allah aşkına Mandalinam, sende bu kız gibi giyinip makyaj yapsan bu kız kadar değil ondan bile bin kat daha güzel olursun."

Düşünerek yüzüne baktım. Aslında doğruydu. Kız resmen yüzüne makyaj değil badana yapmıştı!
Ayrıca benim anlamadığım nedir bu kızların bacaklarını erkeklere sergileme merakı!?

"Adı neymiş peki? Lütfen Şaziment olsun ya da Keriman!" dedim umutla.

Ece derin bir nefes bıraktı.

"Güzelim, gönül isterdi ki Şaziment olsun ama maalesef.." ofladı. "Adı Sahra..  Sahra GÜRSOY!"

****

Oh be sonunda!..

Biliyordum kızım sen yaparsın! Sende var o casaret!

Nasılda kendine güvendin? Allah'ım sen olmasan bu dünya daha cesur kimi görebilirdi?

Yaa, canım kendim! İyi ki varım yav!

Telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden uzaklaştım.

Telefonumu eline alıp bildirime baktığımda karnıma büyük bir ağrı girdi ve kalbime de heyecan bastırdı.

Tam yarım saat boyunca Baran'ın engelini kaldırmak için kendimle büyük bir savaş veriyordum ve sonunda tüm cesaretimi toplayıp engeli kaldırmıştım.

Bilin bakalım ne oldu?

Ben engeli kaldırdıktan dört dakika yirmi beş saniye otuz üç salise sonra Baran mesaj atmıştı.!

Baran'dan gelen mesajın bildirimine bir süre bakıp yatağımda zıpladuktan sonra sonunda bildirimin üstüne tıkladım ve mesajlara girdim.

baran.duman : yaa sen nasıl bir manyaksın

baran.duman : önce istek atıyorsun sana cevap vermedim diye engel atıyorsun daha sonra engeli kaldırıyorsun.?

derin_sezgin : Sana ne yaa?

derin_sezgin : Benim canım öyle istedi

derin_sezgin : Ayrıca ben engelde bırakmayı sevmem

BÜCÜRÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin