Çalışmaya Çalışmak

565 20 6
                                    

Zehra Yavuz ~

Yatağımda yatarken bir yandan onu düşünüyordum.
Ben aşık olmayı bilmezdim. Bana tanıdık bir terim değildi aşk..
O bana aşkı tattırdı. Herkesten sakladım onu.
Kendimden bile sakladım.
Her boş zamanımda onu düşünmek beni üzüyor. Çünkü ben onun ilgi alanında değilim.

Onu düşünmenin beni üzdüğünü fark edip hemen ders çalışmaya karar verdim.

Matematik testini açıp çözmeye çalıştım. Sadece çözmeye çalıştım çünkü matematik beynime girmiyor.

Matematik çözmeye çalıştığım yarım saatin ardından annem odamın kapısından kafasını içeri sokunca testten kafamı kaldırdım.

"Zehra, ne yapıyorsun canım?"

Ne yaptığımı göre göre soru soran insanları anlamıyorum. Neden sorarsın ki gözünün önünde gerçekleşen şeyi?

"Ne yapayım amuda kalkıyorum anne. Bana eşlik etmek ister misin?"

Annem sırıttı. Odamın içine girdi.

"Kızım cumartesi bağ evine gideceğiz bavulunu hazırlamanı söylemek için geldim. Hafta sonu keyif yapalım dedik babanla."

Annemin cümlesi beni üzdü çünkü ben hafta sonu kalbimin sahibine gitmek istiyordum. Fakat bozuntuya vermedim.

"Peki annecim hazırlarım hemen."

Annem iyi geceler dileyip kapıdan çıktıktan sonra derin bir off çektim.
Telefonumu alıp instagramda aşık olduğum adamın profiline girdim ve stalklamaya başladım.
Hiçbir fotoğrafını beğenmiyordum. Sanki fotosunu beğenirsem benim onu sevdiğimi anlayacakmış gibi geliyordu.

Bizim imkansızlığımızda en büyük nedenlerden biri de aramızdaki yaş farklıydı.

Ben on beş yaşındaydım ve oda benden beş yaş büyüktü. Yirmi yaşındaydı. Belki yaşım büyük olsaydı yaş farkı önemsiz olurdu fakat şu an herkesin hözünde yavaş yavaş büyüyen bir çocuktum.

Düşüncelerle boğuşurken elim o alttaki kalbe değdi ve fotoğrafı beğendim. Korkuyla ekrana bakarken telefonu elimden attım.

Fotoğrafın tarihi geçen seneyi gösteyordu. Kesin onu stalkladığım anlaşılacaktı. Ben şimdi ne yapsam yaa...
Lütfen anlamasın, Allah'ım lütfen anlamasın!

Bakalım Zehra kimi seviyor?

Lütfen oylamadan ve yorum atmadan geçmeyelim.

Sizi seviyorum 🐼

BÜCÜRÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin