Öyle Ya Da Böyle!..

461 20 15
                                    

Derin Sezgin..

Yaşadıklarını anlatan salak arkadaşım Naz'a "Sen ne biçim bir geri zekalısın?" der gibi baktım.

"Sen benden daha hızlı çıktın be kızım!"

Yalın'ın verdiği tepkiye her ne kadar katılsam da yine de gözlerimi devirdim.

"Yaptığın bayağı bir yanlış yavru kuşum. Çocuğun peşine takılman, onunla o odaya girmen, ona güvenmen, arabasına binmen, tutup öpmen.. Bunların hiçbirini yapmaman gerekirdi." dedi Hakan.

Hakan'ı bir öğretmen edasıyla anlattıklarına hak verecek sözler söyleyecekken aniden aklıma gelen şeyle doğruldum.

"Benim çok zeki arkadaşım söyler misin bu çocuğun adı ne demiştin?"

"Emin. Ne oldu ki?" dedi merakla.

Emin'in adını duyunca Naz'a ağzıma geleni saymaya başladım.

"Lan salak Naz! Mal Naz! Aptal Naz! Geri zekalı Naz! Bula bula Emin'i mi buldun? Başka öpecek çocuk mu yoktu?!"

Verdiğim tepkiden dolayı Naz bana hem şaşkın hem de korkmuş bir halde bakıyordu.

"Derin ne oldu? Söyler misin artık?"

"Naz bu çocuk size anlattığım Psikopat Tayfa vardı ya! Bu o üç kişiden biri." diye açıkladım sinirle. "Ve sen de gidip psikopat Emin'i öptün!"

Yalın büyük bri kahkaha attı.

"Zaten bunun öpeceği çocuk da ancak böyle biri olurdu! Oğlum hepiniz belayı çekiyorsunuz lan!"

****

Telefonuma gelen bildirimle yastığımdan kafamı kaldırdım ve komodinimin üstündeki telefonumu elime aldım.

Hakandan mesaj gelmişti.

Küçük Prens : Derin uyudun mu?

Derin : Tam uyuyacaktım sen aradın canikom.

Küçük Prens : ben kapatayım o zaman, sen uyu.

Gözlerimi devirdim. Hakan böyleydi işte. Çok naif ve nazik bir çocuktu. Bizi rahatsız etmemek için elinden geleni yapardı.

Derin : saçmalama Hakan!

Derin : Ne diceksen de! Sinirimi bozma!

Küçük Prens : Arayayım mı? Bir şey diyeceğim.

Derin : Ara beni

Derin : Öptüm seni seni

Derin : Çok özledim

Derin : Deli gibi ;)

Sırıtarak mesajlardan çıkarken telefonum çalmaya başladı.

Küçük Prens arıyor..

"Alo küçük prensim?"

"Kızım sen ne manyak bir insansın Allah aşkına!"

Hakan'ın söyledikleri üzerine kocaman bir kahakaha attım.

"Yaa ne sen öyle diyorsun ama? Sen beni özlemedin mi yoksa?" dedim alınmış gibi.

"Açıkçası özlemedim çünkü birkaç saat önce beraberdik." dedi dürüstçe.

Sesime hayıflanan teyze tonu getirdim.

"Cık cık cık.. İnsan yalandan özledim der. Erkekler hep aynı anacım."

BÜCÜRÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin