Kolumun sızısına alışmam biraz zaman alırken karşımdaki kişi şok olmama sebep oldu.
Çünkü bana çarpan kişi Baran'ın sevgilisiydi.
Sahra Gürsoydu!"Ay canım, özür dilerim!"
O ince ve hoş sesiyle özür dilerken ben büyülenmiş gibi ona bakıyordum.
Lanet olasıca kız gerçekten çok güzeldi!
Ve yine lanet olsun ki Baran ile tencere kapak olmuşlardı!Hipnotize olmuş gibi ona bakarken elini koluma koydu.
" Imm, iyi misin acaba?"Kafamı salladım.
"İ-iyiyim.""Güzel. Bu arada ben Sahra Gürsoy. Bu okula yeni nakil oldum." dedi tokalaşmak için elini bana uzatarak.
Bir an tereddüt etsem de ben de elimi ona uzattım.
"Ben de Derin Sezgin. Aslında benim de bu okuldaki ilk yılım." dedim biraz çekinerek.
"Hmm." dedi. "Seni biliyorum. Sen şu Baran'ın bahsettiği turuncu saçlı Bücürüksün.! Tanıştığıma memnun oldum."
O sözünü bitirince iki duygu arasında sıkışıp kaldım.
İlk olarak Baran ona benden bahsettiği için mutlu olmuş sonra da benden Bücürük diye bahsettiği için kendimi kötü hissetmiştim.
Daha fazla içimden Sahra ile konuşmak gelmedi ve çabucak "Ben de tanıştığıma memnun oldum ama benim acilen gitmem gerek. Görüşürüz. "dedim.
O da" Tamam, güle güle. "dedi ve oradan hızla ayrılıp koşarak arabama bindim.
Arabaya bindiğimde nefes nefeseydim ve Hüsnü abi - şoförüm - merakla bana baktı.
Ona sırıttım.
Kaşlarını çatıp önüne geri döndü.Yaa, bu Sahra çok güzel.!
Aslında bence aşkla güzelliğin alakası yok ama Baran'ın aşık olma olasılığı yüzde on üç olduğu için sevgilisini güzelliğe göre seçer tabii ki!
Benim acilen bir şeyler yapmam gerek!
Birinin acilen bana yardım etmesi gerek!
Eve geldiğimde hemen odama çıkıp okul kıyafetkerimden kurtuldum ve banyoya girdim. Banyodan çıkınca kıyafet odama girdim.
Ne giysem diye düşünürken fark ettim ki benim kıyafetlerimin öyle pek bir şıklığı yok.
Sonra aklıma Sahra geldi.
Kızın giydiği kıyafetler adeta "Ben moda gustosu yüksek bir kızım!" diye bağırıyordu!Üstüme üstünde beyaz renkle kocaman bir J BALVIN yazan siyah sweetimi giydim. Altıma siyah kot pantolon giyip ayaklarıma da siyah postallarımdan birini giydim.
Saçlarımı kurutmadan sol omzuma yatırıp salaş bir örgü yaptım ve yüzüme de hafif bir makyaj yaptıktan sonra kıyafet odamdan çıktım.
Yatağımın üstündeki telefonumu aldığımda sırıttım çünkü telefon kılıfım J BALVIN temalıyıdı.
Sırıtışımı bitirip telefonumu açtım ve Ece'yi aradım.
Belki de Sancar'ın yanındaydı ama benim söylemek istediğim şey önemliydi ve sadece Ece'nin yardım edebileceği bir şeydi.
Bikaç kez aramanın ardından sonunda telefonu açtığında onun konuşmasını beklemeden ben atıldım.
"Ece, benimle acilen alış verişe gelmen lazım! Gardırobumu değiştirmem gerek! Bana şöyle son moda tişört, pantolon, şort, etek, elbise filan almalıyız!"
Söylediklerimden sonra bir müddet sustu. Birkaç saniye ardından tedirgince konuştu.
"Sen Derin misin yoksa şu an beni mi kekliyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜCÜRÜK
ChickLitBaran üzerime yürümeye başladı. Ben de geriledim fakat sırtım kulübeye çarpınca durmak zorunda kaldım. Artık Baran ve kulübe arasında sıkışmış bulunmaktaydım. Ve her ne kadar kızgın olsa da lacivert gözleri çok güzeldi. Tamam! O son sözleri söylem...