Ayağım Çok Kırıldı Yaa!

807 23 4
                                    

Ece Boran*

Annemin bugün doğum günüydü ve ona hediye almak adına AVM'ye gitmeye karar vermiş ve okul çıkışı kızlardan ayrılmıştım.

Yolda karşıdan karşıya geçerken
- Arabalar için kırmızı yanıyordu!!! -
beyaz spor bir araba geldi ve bana çarptı.

Acıyla yere düştüm. Ayağım çok acıyordu.
"Ayı! Niye geçiyorsun kırmızı ışıkta!?" diye bağırmaya başladım.

Bana çarpana hunharca bağırırken arabadan inen kişiyi görmemle şoke oldum.
Bu çocuk Psikopat Tayfa'dan Sancar'dı.!

Başıma geldi.
"İyi misin?" dedi donuk bir sesle.
"Sence? Bir insana hayvan gibi çarparsan iyi olmasını nasıl beklersin?" diye çıkmıştım bütün çirkefliğimle.
"Tamam be! Neren ağrıyor?" dedi.

Sonra yeri çöktü ve bileğime dokundu. Ona şaşkına ve dilim tutulmuş bir şekilde baktım. Birden sıcak bastı sanki!

"Buranda ağrı var mı?"

"Ne?" Başımı kendime gelebilmek için salladım.
"Hayır ama burası çok acıyor."

Elimle gösterdiğim yere dokununca bağırmaya başladım.

"Bağırma lan kuyruğuna basmışlar gibi!" dedi sinirle.
Ben de aynı ses tonuyla - hatta birkaç desibel daha fazlasıyla - bağırdım.
"Hayvan! Acıyor herhalde bağırıyorum!"

Bir anda hiç beklemediğim bir şey yaptı ve beni kucağına aldı.
"Ne yapıyorsun pis sapık!"
Benim ani çıkışımla önce şaşırdı sonra "Ne sapığı lan! Hastaneye götüreceğiz seni işte!" dedi

Sonra beni arabanın ön koltuğuna oturttu ve kendi de sürücü koltuğuna geçti.

Hastaneye giderken arabada sürekli olarak söylendim.

"Ayağım çok kırıldı. Kesin kopacak! Önüne niye bakmıyorsun! Neden kırmızı ışıkta geçiyorsun? Ehliyetini kasaptan mı aldın?"

Sinirlenmiş görünen Sancar "Bak kızım beni sinir etme! Atarım şimdi seni aşağıya! Ayrıca 'Ayğım çok kırıldı.' nasıl bir cümledir, Türkçesi bozuk!" dedi.

"Acıyo lan! Yerimde duramıyorum! Basamıyorum üstüne! Ne zaman Varacağız şu kahrolası hastaneye?" diye bağırdım.

"Tamam be kızım, sabret!" drdi.

Sonra köşeyi döndük ve hastaneye geldik.

Sancar, önce arabadan indi ve sonra gelip benim kapımı açtı. Beni kucağına aldı ve hastaneye girdik.

Hastaneye girince bizi bir odaya yönlendiriler. Doktor gelip beni muayene etti.

Bilin bakalım ne olmuş?
AYAK KEMİĞİM KIRILMIŞ!

Resmen bu ruh hastası yüzünden ayağımda oldum. Doktor bana rapor çıkarttı. Bir hafta okula gitmeyeceğim.

Hastanede Sancar'a söylenmeye devam ediyordum.

Dayanamayan Sancar, isyan etti.

"Lan yeter lan yeter! Ben sevgilimden bu kadar laf yemedim. Bi sus yoksa ben susturacağım şimdi."

Çocuk gibi suratımı astım.

"Senin sevgilin olmamıştır bence. Bu odunlukla sevgili bulamazsın sen."

Sinirlenerek yanıma geldi ve üzerime eğildi. Yüzlerimiz arasında küçük santimler vardı.

"Bak kızım eğer bana bir daha odun, hayvan, ayı gibi sözler söylersen sonun kötü olur!"

Hiçbir şey söyleyemedim.
İçimde tarifi imkansız bir duygu vardı. Şey istiyordum. Şey...

Onu öpmek?

Bir geceye iki bölüm.. Keyfini çıkarın :)
Keyfini çıkarırken de oylamayı unutmayın.
Sizi seviyorum ❤️❤️

BÜCÜRÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin