Kendo Rappa został ukarany za wzniecenie walki pomiędzy nim, a Jun Sasaki. Dziewczyna jednak została zaprowadzona przez szefa oraz Chronostasis'a do biura, w którym Chisaki chciał wyjaśnić z nią parę rzeczy. Głównie przez to, co powiedział mu Tengai parę chwil temu.
,,W nocy nie pamiętała jak się tu znalazła. Pojawiły się u niej zaniki pamięci. Nawet nie pamiętała, jak ją zabiłeś w pokoju zabiegowym.''
Zamierzał to sprawdzić. Jeżeli jego przypuszczenia okażą się być prawdziwe oraz jeśli Tengai mówił prawdę, to będzie w stanie załatwić problem z Jun zwykłą rozmową.
Jeśli chodzi o Shigaraki'ego Tomure, to opuścił podziemia chwilę temu. Overhaul kwestionował z nim oddanie mu członków Sprzymierza Złoczyńców. Tomura odmówił oddania Kurogir'ego, twierdząc, że jest dla niego zbyt ważny. Chisaki zgodził się na zabranie Togi Himiko oraz Twice, którzy już za dwa dni zjawią się w Shie Hassaikai.
- Powiedz mi... - zaczął Kai, gdy byli już w biurze. - Jak zapamiętałaś nasze pierwsze spotkanie?
Dziewczyna usiadła naprzeciw szefa. Stwierdziła, że Tengai musiał powiedzieć Chisaki'emu, co się wydarzyło w nocy.
- Cóż... Jakoś... - zaczęła nerwowo drapać się w tył głowy.
Kurono był dość zdziwiony. Dlaczego tego nie pamięta? Takich rzeczy się nie zapomina, a zwłaszcza faktu, że została przez nich porwana!
- Przypomnieć ci? - spytał Chisaki na co dziewczyna pokiwała tylko głową. - Znalazłem cię, ponieważ bohaterzy z U.A chcieli cię zostawić. - zaczął.
Tak... Było?
Szatynka nie wiedziała czy ma mu wierzyć. Ona naprawdę nic nie pamiętała!
- Twoi rodzice źle cię traktowali, przez co trafili do więzienia. - kontynuował. - Jednak policja zamierzała wypuścić twojego ojca, twierdząc, że nic złego nie zrobił. Wtedy go złapaliśmy, a ty wymierzyłaś mu odpowiednią karę. - patrzył wprost w jej oczy.
- Tak... Chyba już coś zaczynam pamiętać... - odparła cicho.
Było tak jak przypuszczał Chisaki. Dziewczyna na wskutek traumy, spowodowanej przebywaniem w Shie Hassaikai, przez dokonane mordestrwa oraz incydent w Kamino zaczęła mieć zaniki pamięci, co spowodowało amnezję.
Overhaul zamierzał wykorzystać to idealnie.- Bohaterowie cię skrzywdzili, Sasaki. Nie chcieli, aby ktoś taki został bohaterem. Tak skrzywdzona przez los... - zbliżył się do niej.
Nie wiedział jak dużo dziewczyna nie pamięta, jednak zamierzał stworzyć całość, dzięki której Jun sama wmówi sobie jak było naprawdę.
- Tylko ja cię rozumiem... - chwycił za pasmo jej włosów.
Nadal siedziała, nie wiedząc co jest już prawdą. Jednak... Podświadomość kazała jej uwierzyć słową Overhaul'a.
- Dałem Ci nowe życie. Szanse na odpłacenie tym, którzy cię skrzywdzili. - pochylił się nad nią bardziej, tak, że teraz mówił centralnie do jej ucha. - Jednak... Niedługo będą chcieli tutaj wkroczyć i cię zabrać. Ukarać, za to, że wymierzyłaś sprawiedliwość tym, którzy na to zasłużyli. Co zrobisz?
CZYTASZ
MINUS ULTRA ¦ Boku no Hero Academia
FanfictionHistoria opowiada o dziewczynie, która do piętnastego roku życia sądziła, że nie posiada żadnej indywidualności. Przez to była ofiarą przmemocy ze strony rodziców. Pewnego razu wydarzył się pewnien incydent, podczas którego spotkała słynnego bohater...