"Eskisine göre tamamen zıt bir insana dönüştüm.Kendi dünyamı değiştirdim.Onunla birlikte olan beni de onunla beraber gömdüm.Ama çok zor,bazen kendimi özlüyorum."
Gitarımı yaklaşık 2 yıldır elime almıyordum.Ama nedensizce bugün içimden bir ses o gitarı al ve şarkı söylemeye yeniden başla diyordu.Nedenizlikler vardı bu hayatta...Anlamıyorduk neden yaptığımızı,belki de anlamak istemiyorduk.O an içimizden gelen sesi dinliyorduk.Ama şua bildiğim tek şey eski Arası tekrar getirmekti.
Bazı kayıplar yüzünden kendi içimde de kaybolmuştum.Ama belki de birşeylerin zamanı gelmişti.Şuan olmasa bile en yakın zaman da eskiye dönmenin zamanı gelmişti.
Oda da biraz daha takıldıktan sonra içeriden konuşma sesleri gelmeye başlamıştı.Bar tarafına geçtiğimde Kaan'ın İlaydaya önüne gelen her şeyi içirdiğini gördüğümde bir hışımla yanlarına gittim.
"Kaan sen hasta mısın?Ne içirdin kıza?"Sırıtarak yüzüme bakması daha çok sinirimi bozmuştu.
"Bira içirdim.Aras kıza bütün barı içirmedim korkma da sıkıntı şu birayla kafa bulan ilk insan olabilir şuan"Kaan sınırlarımı zorluyordu.
"Kaan kız ilk defa içmemiştir dimi?Kaan ne kadar içirdin?"Soruma cevap olarak elindeki boş şişeyi gösterdi.
"Ben sana diyim bu kız çikolatalı süt tayfadan alışık değil.Çünkü mal mal gülüyor."
"Kaan bu kız bu kafayı birayla yapamaz.Votka mı koydun lan bardağa?"Kaan bütün her şeyi deniyordu kızdırmak için,
cidden İlayda'nın gülmesi daha çok sinirimi bozmuştu."Kanka benim bardaktan içtiyse napıyım?"
"Kaan bu kızı ben okula geri götüremem.Sen beni çıldırtmak mı istıyorsun.Şu Kerem nerde?"
"İçeride yeni geldi."Kerem bir yol bulurdu.
"Kereeemmmmm!Kanka bir bakar mısın?Acil durum"
Birkaç dakika sonra Kerem yanımıza geldiğinde ilk önce İlaydaya mal mal baktıktan sonra dönüp Kaan'a bir şaplak attı.Keremin ünlü hareketi
"Kaan sen mal mısın?Bu kız kim ve ne içirdiniz demiyeceğim kimin içirdiği çok belli."
"Okuldan bir kız Kerem ama Kaan sağolsun kıza biradır,votkadır içirmiş.Kız mal mal gülüyor."
"Dur senin okuldan mı?Oğlum bu kız 18 yaşından küçük mü?"Evet böyle bir problemimiz vardı.Bu kız 18 yaşına girmiş miydi?Nasıl öğrenebilirdik.
"Hemen öğrenelim."Kaan bir anda İlaydanın çantasını karıştırmaya başladı.Kimliğini bulmaya çalışıyordu.
"Saçmalama lan kız sarhoş ama görüyor.Hem karıştırmasana kızın çantasını lan!"Aslında bulmasının başka çaresi yoktu.İlayda sorulan sorulara mantıklı cevaplar vericek halde değildi.
"Aha buldum!Kerem sıçtık!"Nolur doğum günü geçmiş olsun.
"Kanka kızın doğum günü 1Temmuz yani daha 17 yaşında"Al işte burda bar kısmında 18 yaş altına içki satışı yasaktı.Ama Kaan her önüne gelene istediğini verdiği için Kerem'in başı beladan kurtulmuyordu.Biz bunları konuşurken Burcu ve Berke kapıdan içeriye giriş yapmışlardı.
"Ooo herkes de burdaymış.Nasılsınız beyler?"Burcu yine havasındaydı.Şu enerjiyi nereden buluyor hiçbir fikrim yoktu.
"Bubu şuan önemli bir sorunumuz var onla ilgilenip sana geri dönüş yapacağız."Kerem stresli bir şekilde düşünürken bir anda da Kaan'a kızıyordu
"Eee bize de anlatın da bizde olaya yardım edelim."Burcu'nun bu olayı çözebileceğine bir an inandım.Bu konularda iyiydi.
"Şimdi Bubucum bu kız arkadaşımız benim okulda bir projeden arkadaşım.Bir konu üzerine sunum hazırlayacağız.Okulda hazırlamak istemediğim için Kaan'ın fikiri üzerine buraya geldik.İçeri sadece 10 dakikalığına gittim.Geldiğimde kız bu haldeydi.Daha büyük sorun kız 18 yaşından küçük"Konu çok basit gibi dursa da sorun Kerem adınaydı eğer şuan bir görevli gelse ve arama yapsa Kerem ceza yiyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
150 Sayfalık Hayatım
Teen FictionBirbirine bu kadar benzemeyen insanların,bir arada olması ne kadar eşsiz olabiliyor ise bunun örneği onlardı. Aras ve Kaan ikisi de birer ölümlü ama umutlarını ve kaybedişlerini başka şeylere sığdıran ölümlüler. Kaan,denizlere aşık bir adam...Onlar...