19.BÖLÜM:BENCİL BİRİ

20 3 4
                                    

"En zor bencillik hayallerinin peşinden gidip sevdiklerini bırakmakmış aslında..."

(Yazarın anlatımıyla)

İlayda Adanın attığı konumdaki alışveriş merkezine doğru ilerliyordu.Adanın ne söyleyeceğini merak etse de,Arasa yalan söylemek hoşuna gitmemişti.Aslında çok da büyük bir yalan söylemiyordu.Sonuçta yine de alışveriş merkezine gidiyordu.Buluşma yerine vardıktan sonra Masal,Ada ve Buseyi bir restaurant'ın önünde bir masada otururken görmüştü.Bir süre gözleri Burcuyu arasa da sonrasında gelebileceğini düşünüp hızlı adımlarla diğer kızların yanına oturdu.Hepsi gergin bir duruyordu.

"Hoşgeldin İlayda"Masal samimi bir tavır ile İlaydayı karşılamıştı.

"Hoşbulduk da bu suratlar ne?Burcu nerede hem?"Üçü de bir an birbirine bakıp sonrasında anlatma görevini kendi aralarında Adaya vermişlerdi.

"Şu şekilde Burcu asla bilmeyecek!Eğer öğrenirse Kerem ve Kaan bizi öldürür.Yani öldürmez de konuşmazlar."Ada lafı uzatırken bu durum Busenin hoşuna gitmemişti.Sonunda Adayı susturup o konuşmaya devam etti.

"Bu salak anlatana da kadar zaten bizimkiler bir şey olduğunu anlayacak.Şu şekilde İlo Kaan ve Kerem parasal olarak batmış durumdalar!Keremin babası maddi bütün desteğini çekmiş.Kaan zaten babasından beş kuruş para almadan yaşıyor.Kaan ve Kerem Aras ve Burcunun öğrenmemesini istediler.Çünkü ikisi yardım etmeye çalışacaklar.Ve özellikle Kaan Arastan para istemiyor."Buse hızlı hızlı konuşarak durumu anlatınca İlayda ilk başta bir şoka girmişti.Sonrasında Masalın onu kolu ile dürtmesi ile kendine gelmişti.

"Yani İlocum.Benim mal abim asla eve geri dönmez.Bu yüzden bizde olayı çözmeye çalışıyoruz.Ben hala dayıma söylememiz gerektiğini düşünüyorum."Masal fikrini söylerken yemek için bir şeyler alan Berke de masaya oturmuştu.

"Ooo İlocum gelmiş.Nasılsın reis?"Berke alaycı bir tavırla İlayda ile konuşurken Ada duruma sinir olup ayağı ile Berkeye vurunca o da durumu anlayıp susmaya karar vermişti.

"Ada vallahi benden nefret ettiğini düşünmeye başlayacağım!"

"Düşünsen iyi olur çünkü seni sevmiyorum Berke!Az ciddi ol"Ada ve Berke birbirleri ile tartışırken Masalın telefonu çalıp bütün ortamı dağıtmıştı.Arayan Keremdi.Masal hızlı bir şekilde telefonu açınca Kerem'in kızgın ses tonuyla beraber Masal ürkmüştü.

"Masal Burcuyu durdur!"

"Ne konuda Kerem abi ne diyorsun?"Masal anlamamış bir şekilde kızgın olan Keremin dediklerini anlamaya çalışıyordu.

"Ne oluyor ya?"Buse de konuyu anlamaya çalışırken Masal telefonun sesini herkesin duyması için masaya koymuştu.

"Arkadaşlar bir kaç dakika önce Pamir ile konuştum.Burcu babasının yanına Rusya'ya gidiyor.Arasa ulaşamıyorum.Kız hiçbirimiz ile konuşmadan gidiyor.Masal biz dayınlara gidiyoruz."

"NE?"Hepsi bir anda şaşırırken Kerem çoktan telefonu yüzlerine kapatmıştı.

"Şaka dimi?"

"Berke bir susarsan canımın içi"Masal her zaman ki gibi yine Berkeyi susturmaya çalışıyordu.

"Biz de gidelim o zaman."İlayda hepsine bir teklif sununca hepsi birden hiç beklemeden masadan kalkmışlardı.

"Arkadaşlar siz gidin ben parayı ödiyeyim.Zaten hiç birinizde ödemeye yeltenmiyorsunuz.Hep Berke hep Berke vallahi batıcam."Berke yine olay çıkarırken Ada ise Berkeyi iterek onu susturmak adına kasaya ilerleyip yemeklerin parasını ödemişti.Sonrasında ise para üstünü Berkeye verince Berke bozulmuştu.

150 Sayfalık HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin