13.BÖLÜM:SESSİZ KALMA!

46 4 2
                                    

"Orada ki benim kız kardeşim olabilirdi..."

Sahilde yaklaşık 2 saattir oturup sadece denizi izleyip kulaklığım da çalan şarkıyı dinliyordum.Huzur vermişti burada oturmak.Hava iyice kararmıştı.Yavaş yavaş gençler sahilde oturmaya geliyorlardı.Çoğunun elinde gitar falan vardı.Şarkı söyleyip kendi kendilerine eğleneceklerdi.Bende hala elimdeki birayı bitirememiştim.

Denize tam dalacakken yanıma oturan bedeni hissettim.Yavaşça yanıma oturmuştu.O da hiç ses çıkarmadan denizi izlemeye başladı.Bu kadar sessiz bir şekilde denizin dalga sesini dinleyecek tek kişi tanıyordum.Yanıma oturan Kaan dan başkası değildi.Hiç konuşmadan o da elindeki birayı açıp bir yudum aldı.Düşünceliydi ve bir o kadar da kafası karışık gözüküyordu.

"Yine burada seninle olmak çok değişik Aras"En son onunla iki sene önce ben Tuğçe ile yeni tanıştığımda beraber burada oturmuştuk.

"Hayat.Bak yine ikimizinde kafası karışık.Ama sanki bu sefer seninki daha karışık be Kaan"Öyleydi.Ben onu iyi tanıyordum.Böyle olmazdı.Her zaman çok konuşkan biriydi,ama son zamanlarda doğru dürüst konuşmuyordu.

"Biz seninle cidden çok farklıyız dimi?"

"Evet Kaan,biz seninle çok farklıyız."

"Birbirimizi çok sevdiğimizde söylenemez."Sustum.Kaan ile hiç bir zaman Masalla olduğum kadar yakın olmamıştım.Belki de onun bana karşı olan tavrından veya benim ona karşı olan tavrımdan kaynaklıydı.

"Biz seninle kuzeniz Kaan ne olursa olsun bunu unutma!"

"Aras aşkı anlatır mısın bana?"

"Ciddisin!Sen benden bir şey anlatmamı istiyorsun."Normalde ben bir şey anlattığımda o dinlemezdi.Ortamı terk ederdi.Ama şuan bana kendisi gelmişti.Beni dinlemek istediğini söylüyordu.

"Denize çok bağlısın ya mesela Kaan,hani onu gördüğünde huzur doluyor için,aşkta öyle ya aşık olduğun kişiyi gördüğün an o an dünyada ki her şey duruyor.Bak aşk tutsaklıktır.Biri gelir,seni kalbine tutsak eder ve oradan çıkış yok Kaan,o seni ne zaman bırakırsa belki de...Ama kolay kolay oradan çıkamazsın."Kaan güldü.Ardından birasından kocaman bir yudum alıp cebinden sigara çıkarıp dudaklarının arasına yerleştirdi,çakmağıyla yavaşça yaktıktan sonra önce gökyüzüne sonra bir daha denize baktı ve bir iç çekti.

"Desene sıçtık!"Kaan aşık olmuştu...

"Aynen öyle!"Güldü.Zor durumda olduğu gözlerinden okunuyordu.

Kaan ile sohbet etmeye devam ederken arkadan bağırışlar yükselmeye başladı.Kaan birden arkasını döndüğünde bir adamın ,genç kızın üstüne yürüdüğünü gördüğü gibi yerinden fırladı.Bende dayanamayıp arkasından koştum.Oradaki gençlerde gelmişti.Ama adamın elinde çakı gibi bir şey olduğu için çoğu kişi bir şey yapmaya korkuyordu.Adam genç kızı köşeye sıkıştırmıştı.Bir eliyle saçını çekiyordu.

"Ayrılamazsın lan!Sikerim seni buracıkta"Adamın kıza bağırması ile beraber Kaan daha fazla olduğu yerde duramayıp genç kızın saçında olan eli tuttu.

"Kimi sikiyorsun lan sen!"Kaan elindeki çakının farkında değildi ya da çok umursamıyordu.Olduğum yerde daha fazla durursam kıza zarar gelecekti.Bende Kaan gibi adamın üstüne yürümeye başladım.

"Sizene lan!Ne artisleniyorsunuz."Artık adam diyemeyeceği varlık bizi daha çok sinirlendiriyordu.Kaan'ın gözü dönmüş gibiydi.Bir an nasıl olduğunu kimse anlayamadan Kaan şerefsizin eline doğru hamle yapınca birden çakıyı bana doğru çevirdi.Kız hala ağlıyordu.Oradaki gençler kızı çekmeye çalışsa da şerefsizin gözü dönmüştü.

150 Sayfalık HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin