Keyifli okumalar...
Sevdiğine zarar gelmesinden çekindiğin için ona dokunmamak değil mi sevmek?
Bahar'dan
Sabah Yavuz'un yatağının yanındaki koltukta uyandığımda onun dolu gözleriyle beni izlediğini fark ettim. Hem uyanmıştı hem de uzun süre uyanık kalabiliyordu.
Ama gözlerinin neden dolu olduğunu anlamadım. Canı mı yanıyordu yoksa yine bir kabus mu görmüştü bilmiyordum.
Hemen doğruldum ve oturduğum yerden kalkıp onun yanına gittim. Ellerimle gözlerindeki yaşları sildim. Ben sildikçe daha çok yaş akıyordu.
Bir süre onun gözlerinen akan yaşları izleyip neden olduğunu düşündüm. Daha sonra hiç düşünmeden dudaklarına yaklaşıp canı acımasın diye hiç karşılık beklemeden, dudaklarımı onun dudaklarına bastırmadan sadece değdirdim.
Sevmek de bu değil mi zaten? Sevdiğine zarar gelmesinden çekindiğin için ona dokunmamak değil mi sevmek?
Yazardan
Bahar uyandıktan birkaç saat sonra Yavuz sonunda kendini hazır hissedip yavaş yavaş ve sürekli soluklanarak konuşmaya başlar. "B-Bahar."
"Yavuz? Sen... Konuşuyorsun. Ben doktor çağırayım hemen."
"D-Dur."
"Ne oldu? Bir şey mi söyleyeceksin?"
"Na-sıl oldu?"
"Sana olanlar mı?"
"Hayır. S-Sen."
"Beni de Hamit abi kurtardı. Fransa'daydım. Seni öldü sanıyordum sonra bu olaylar olunca yaşadığını ve burada olduğunu öğrendim."
"Ben."
"Sana saldırmışlar. Birçok yerinden vurulmuşsun."
Yavuz biraz durduktan sora sonra aklına gelen şeyle yine konuşmaya başlar. "E-Elif."
"Elif mi? Elif kim?"
"Elif..."
Yavuz konuşmaya çalışırken Bahar onu durdurup "Kendini zorlama. Ben doktor çağırayım."
Yavuz başka çaresi olmadığı için doktorun gelmesini beklemeye başlar. Kısa bir süre sonra doktor gelir ve Yavuz'un konuşmasını sağlamaya çalışır.
"Kendini nasıl hissediyorsun Yavuz?"
"B-başım."
"Başın mı ağrıyor?"
Yavuz konuşmakta zorlanınca evet anlamında gözlerini kırpar.
"Tamam serumuna bir ağrı kesici ekleteceğim. Başka bir şeyin var mı?"
"İyi mi-yim?"
"İyi olacaksın."
Yavuz doktorun sözünden sonra az da olsa rahatlayıp konuşmaktan yorulduğu için gözlerini kapatır. Yavuz'un yorulduğunu anlayan doktor Bahar'la birlikte odadan çıkıp Bahar'a sorular sormaya başlar.
"Sizinle bir şey konuştu mu?"
"Evet. Bana ne oldu gibi sorular sordu. Bir de yine Elif'ten bahsetti."
"Anladım. Tahmin ettiğimden çok daha hızlı iyileşiyor. Ama bu önümüzdeki uzun süreci değiştirmiyor. Onun için hem fiziksel hem de psikolojik olarak hiç kolay olmayacak. Ben birkaç gün sonrası için bir psikiyatrist ayarladım. Psikolojik durumunu kesinlikle öğrenmemiz gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt
FanficBu yalnız bir kurdun hikâyesi, Bu sevdiği kadını kaybedip tekrar bulan ve her şeyin yoluna girdiğini sanan bir adamın hikayesi, Bu sevdiği adam için her şeyi yapmaya hazır olan bir kadının hikayesi, Bu Yavuz ve Bahar'ın hikayesi... *** "Tam 21 gün o...