Keyifli okumalar...
Yazardan
Yavuz Doktor'la konuştuktan sonra bu meseleyi daha sonra düşünmeye karar verip bir süreliğine kapatır ve akşam için hazırlanmaya gider.
Üçü de hazırlandıktan sonra evden çıkıp yemek yiyecekleri yere giderler.
Yaklaşık yarım saat sonra bütün ekip mekanda toplanmıştır ve siparişleri verip çoktan sohbete başlamışlardır.
"Ya komutanım siz lisede nasıldınız?"
"Nasıl yani nasıldım?"
"Yani komutanım hiç mi aksiyon yoktu olulda?"
"Askeri lisede okudum oğlum ben. Ne aksiyonu?"
"Haklısın komutanım, doğru."
"Sen anlatmak istiyorsun galiba Keşanlı. Anlat hadi, anlat."
Yavuz'un sözünden sonra Keşanlı çocukça bir heyecanla anlatmaya başlar.
"Bizim okulda bir hoca vardı. Adam biraz yaşlıydı gözleri de iyi görmüyordu. Ders anlatırken dersin ortasında bir anda bizden kopar ve duvara ya da perdeye dönüp öyle ders anlatmaya başlardı."
"Nasıl yani abicim?"
"Anlamayacak bir şey yok oğlum adam duvarlara, perdelere ders anlatıyordu."
"Öyle bir adam bende de vardı. Hatta bana sürekli Avcı derdi."
"O nereden çıktı?"
"Okçulukla ilgileniyordum ben o zaman."
"Milli okçuydu."
"Sen nereden biliyorsun Yavuz?"
"Ben bilirim komutanım."
"Cidden komutanım sen nereden biliyorsun?"
"Ben size bunu anlattığımı sanıyordum. Benim işim bu."
"Evet komutanım anlattınız. Ordudan ihraç edildiğimiz zaman bizi çok şaşırtmıştın."
Tim akıllarına gelen güne gülmeye başlarken olaydan hiçbir şey anlamamış olan kızlar ne olduğunu sorarlar.
Kızların soruyu sormasıyla Keşanlı'nın anlatmaya başlaması bir olur.
"Biz bir ara ordudan ihraç edilmiştik biliyorsunuz. O günden sonra da Yavuz Komutanım ortadan kayboldu. Bizim tim dağıldı 3 ay hiç görüşmedik. Tabii biz Çaylak'ımla ayrılamadık. Değil mi Çaylak?"
"Öyle komutanım. Biz Keşanlı abimle baya dizi setlerine falan gidiyorduk. Neyse, sonra bir gün biz neden hiç görüşmüyoruz dedik buluştuk."
Çaylak bir anda durur ve anlatmaya Aşık devam eder.
"Hepimiz toplandık ama Yavuz komutan yine yoktu. Babahakkı'yla Kibar da bir güvenlik şirketiyle anlaşmışlardı."
Daha sonra Aşık da durunca Karabatak devam eder.
"Biz oturduk konuştuk gerekirse yalvaralım, bizi geri alsınlar orduya dedik. Onun için de Yavuz komutana ihtiyacımız vardı."
Karabatak'tan sonra Avcı devam eder.
"Karabatak kardeşim Yavuz komutanın nerede olduğunu buldu. Biz de gittik komutanımın yanına. Her şeyi anlattık. Yardım istedik. Ama Yavuz komutanım kabul etmedi."
Avcı konuşmaya devam ederken Çaylak araya girer ve Avcı'nın kaldığı yerden devam eder.
"O kabul etmeyince ben araya daldım. 3 aydır bizi aramadın bile şimdi bir şey istedik ona da hayır diyorsun gibi bir şey söyledim. O da bana onu abim gibi sevmemin nedeni olan şeyleri söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt
Fiksi PenggemarBu yalnız bir kurdun hikâyesi, Bu sevdiği kadını kaybedip tekrar bulan ve her şeyin yoluna girdiğini sanan bir adamın hikayesi, Bu sevdiği adam için her şeyi yapmaya hazır olan bir kadının hikayesi, Bu Yavuz ve Bahar'ın hikayesi... *** "Tam 21 gün o...