Keyifli okumalar...
Bahar'dan
Yavuz gün geçtikçe daha iyiye gidiyor. Yorulmadan çok daha uzun süre konuşabiliyor ve çok fazla olmasa da hareket edebiliyor.
Bütün gün onunla eskileri konuşuyoruz. Öldüğünü sandığım zamanlarda yaşadıklarımı anlatıyorum ona. O da bana anlatıyor. Bazen yoruluyor ama konuşuyoruz. Bazen de konuşmadan sadece birbirimize bakıyoruz. Başımı onun başına yaslıyorum ve güzel kokusunu içime çekiyorum.
Artık konuşabiliyor evet, hareket de edebiliyor ama belli etmek istemese bile içindeki korku hâlâ geçmiş değil. O adamın yanında ne kadar kaldığını bilmiyoruz ama çok uzun kaldığı belli.
Her gece kabus görüyor. Uyumak istemiyor, çünkü yine oraya gitmek istemiyor. Sürekli Elif'i sayıklıyor. Bazen yarı uyanık oluyor ve ben yanına gittiğimde beni o adam sanıyor.
Sadece bunlar da değil psikolojisi bozulmuş. Bazen kendi kendine konuşuyor. Ama herkesin yaptığından çok daha farklı şekilde. Bazen de kriz geçiriyor. Bu, ya sinir krizi oluyor ya da uykusunda kriz geçiriyor.
Bazen uyumak istemediği için sakinleştirici vermek zorunda kalıyorlar. Bazen de bütün gece uyumuyor.
Artık doktorlar büyük ihtimalle psikolojik olarak tamamen iyileşemeyeceğini söylüyorlar. Ama ben buna inanmıyorum. O iyileşecek. Onu ben iyileştireceğim...
Yazardan
"Beyler, Yavuz komutanım için bir şey yapmamız lazım."
"Aşık kardeşim doğru söylüyor amcaoğulları. Hiçbir şey yapmasak bile Elif'i bulup ona getirmemiz lazım."
"Aynen öyle. Yalnız Elif'in kim olduğunu bilen var mı?"
"Sadece Hamit abiye söyledi kim olduğunu. Bize anlatmadı ki aga."
"Ama nerede olduğunu biliyoruz. Gidip Erdem Albay'la konuşalım. Yavuz komutanımı öyle görmeye dayanamıyorum artık ben."
"Avcı haklı beyler. Gidip alalım o masum kızı ellerinden."
"Hadi o zaman. Hem o kızı getireceğiz hem de Yavuz komutanımın intikamını alacağız."
Tim gaza gelmiş bir şekilde dinlenme odasından çıkarken Erdem gelir.
"Hazırlanın beyler. Elif'i kurtarmaya gidiyoruz."
"Biz de tam onu söylemeye geliyorduk komutanım."
"Güzel. Hadi, kaybedecek zaman yok."
Tim çok hızlı bir şekilde hazırlandıktan sonra o adamın bulunduğu yere giderler. Aldıkları istihbarata göre orada sadece Elif yoktur. O şerefsiz birçok kişiyi kaçırmış ve orada tutuyordur.
Tim bunları bilse bile o şerefsizin kimi ve neden kaçırdığını bilmiyordur. Öğrendiklerinde ise çok büyük bir şok geçireceklerdir...
Tim operasyon bölgesine varmıştır ve görev dağılımı yapılmıştır. Avcı her zamanki gibi bulduğu güzel bir yere gizlemiştir. Karabatak ve Aşık bir taraftan, Keşanlı ve Çaylak diğer taraftan içeri girecektir.
"Elif 2, Elif." (Karabatak)
"Elif 2 dinlemede." (Keşanlı)
"Bir şey buldunuz mu?" (Karabatak)
"Olumsuz. Hâlâ arıyoruz." (Keşanlı)
"Elif 1 sende durumlar nasıl?" (Karabatak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt
FanfictionBu yalnız bir kurdun hikâyesi, Bu sevdiği kadını kaybedip tekrar bulan ve her şeyin yoluna girdiğini sanan bir adamın hikayesi, Bu sevdiği adam için her şeyi yapmaya hazır olan bir kadının hikayesi, Bu Yavuz ve Bahar'ın hikayesi... *** "Tam 21 gün o...