17. Bölüm - Fethi

381 31 16
                                    

Keyifli okumalar...

Yavuz'dan

Doğru mu yaptım bilmiyorum. Tekrar komutanları olmayı kabul ederek doğru mu yaptım bilmiyorum. Ama gerçekten ihtiyacım olan şeyi yaptığımı biliyorum. Benim onlara çok ihtiyacım var.

Ben aylarca onların yerini dolduracak başka birilerini aradım. Buldum sandım ama kimse onların yerini tutmadı. Yaşadığımı öğrendiler, geri dön dediler, yanımızda ol. İstemedim, olmaz dedim.

Onların bana sundukları teklifi elimin tersiyle ittim. Bana tekrar vatanıma hizmet etme şansı verdiler ama ben reddettim.

Ama onlar asla vazgeçmediler. Ve sonunda başardılar. Onlar geri döndüğüm için mutlu. Tekrar komutanları olacağım için mutlular. Peki ya ben mutlu muyum? Bilmiyorum.

Mutluluk ne ki? Kardeşlerimle birlikte olmak mutluluk mu? Sevdiğim kadın ve kardeşimin yanımda olması mutluluk mu? Vatanıma hizmet etmek mutluluk mu? Bence evet. Bunların hepsi en büyük mutluluklar. Ve ben mutluyum.

Tek bir şey var: korkuyorum. Onlardan birini kaybetmekten korkuyorum. Bahar'a, Elif'e, babama bir şey olmasından korkuyorum. Ben mutluluğumun bozulmasından korkuyorum.

Benim bildiğim tüm hikayeler mutsuz sonla bitiyor. Kendi hikayemin de mutsuz sonla bitmesinden korkuyorum. Ve bunun olmaması için her şeyi yaparım.

Yazardan (2 Gün Sonra)

"Beyler kalkın, gidiyoruz."

"Nereye komutanım?"

"Bir özel kuvvet timi gecenin bu saatinde nereye gider Keşanlı?"

"Sen ciddi misin komutanım?"

"Şaka yapar gibi bir halim mi var oğlum? Hadi hazırlanın; 3 dakika içinde tam teçhizatlı."

"Emredersiniz komutanım!"

Tim hazırlandıktan sonra içtima alanına çıkarlar ve Yavuz'un operasyon detaylarını anlatmasını beklerler.

"Doktor denen adamı bitirmeye gidiyoruz beyler. Yeri tespit edildi. Her şey hazır. Alınan istihbaratlarla mezarı kazıldı. Şimdi ise gidip onu alacağız ve o mezara gömeceğiz. Anlaşıldı mı?"

"Emredersiniz komutanım!"

Tim helikoptere biner ve operasyonun yapılacağı bölgeye giderler.

"Beyler, kimse ses çıkarmayacak. Telsizler sürekli açık duracak. Sadece beni ve Avcı'yı dinleyeceksiniz. Ben de dersem onu yapacaksınız. Anlaşıldı mı?"

"Emredersiniz komutanım."

Yavuz hızlı bir görev dağılımı yapar ve operasyona başlarlar. Avcı her zamanki gibi yerini almış ve pusuda bekliyordur. Keşanlı ve Çaylak bir taraftan, Karabatak ve Aşık bir taraftan girip saklanacaklar ve gelenlerin içeri girmelerini bekleyeceklerdir. Yavuz ise dışarıdan müdahale edecektir.

"Taktik yok beyler. Birini gördüğünüz an indirin. Doktor denen herif de dahil."

"Anlaşıldı komutanım."

Tim dağılıp birilerinin gelmesini beklemeye başlar ve çok geçmeden 4 araba dolusu terörist bölgeye yaklaşır.

"Komutanım, geliyorlar."

"Hazır olun beyler. Komut verdiğimde herkes atışa başlıyor. Avcı, sen yerinden kıpırdama, dördünüz komut verdiğimde içeri gireceksiniz ve gelenleri indireceksiniz."

Arabalardan inen teröristler hızla time doğru gelirler. Geri dönemeyecek kadar yaklştıklarında ise Yavuz "Şimdi!" diyerek komut verir.

Tim teröristlerin yarısını etkisiz hale getirdikten sonra teröristler içeri dolmaya başlar ve tim içeri girer de operasyona oradan devam ederler.

Yalnız KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin