Keyifli okumalar...
Yazardan (1 Saat Sonra)
Yavuz'un test sonuçları çok iyidir ve doktorların kararıyla hastaneden çıkacaktır. Elif ise birkaç gün önce hastaneden çıkmış, Hamit'le birlikte kalıyordur.
"Beyler komutanımı tutun."
"İyiyim ben. Bir şey yok."
"Yok komutanım, iyisin tabii. Ne olur ne olmaz diye söyledim ben."
Herkes Keşanlı'nın kendince Yavuz'u teselli etmeye çalışmasına gülerken Karabatak kahkahalarının arasından "Ulan Keşanlı yine yaptın yapacağını." der.
"Ne yaptım ki?"
"Hadi abicim, hadi gidelim artık. Yavuz komutan yoruldu zaten." diyerek bu konuşmaya noktayı koyan Çaylak olur.
Avcı ve Bahar Yavuz'u tutup yürümesine yardımcı olurken Keşanlı önlerine geçip arabanın kapısını açar. Yavuz, Bahar, Hamit ve Elif birlikte Hamit'in evine giderler.
"Ben buraya yaymak için çarşaf getireyim. Çarşaflar nerede?"
"Ben getiririm Bahar. Sen burada kal."
"Peki, tamam."
Hamit ve Bahar, Yavuz için güzel bir yatak hazırladıktan sonra Bahar ve Elif birlikte akşam yemeği için bir şeyler yapmaya başlarlar. Hamit ise Yavuz'la sohbet ediyordur.
Yavuz ve Hamit sohbete devam ederken sohbetleri Yavuz'un telefonunun çalmasıyla bölünür.
"Alo, buryun."
"Yavuz, merhaba. Savcı Derya ben."
"Kusura bakmayın savcı hanım, tanıyamadım."
"Olsun sıkıntı değil. Şey, hastaneden çıkmışsın.Aslında onun için ara dım ben de. Tekrar çok geçmiş olsun."
"Teşekkür ederim."
"Neyse, ben daha fazla tutmayayım seni, iyice dinlen. Sonra tekrar görüşürüz."
"Görüşürüz savcı hanım."
Yavuz telefonu kapattıktan sonra tehlike çanlarını duymaya başlar. Bahar "Bana bak sarı komutan!" diyerek elinde çorba kepçesiyle Yavuz'a yaklaşıyordur.
"Bahar?"
"Yavuz."
"Şey, sen iyi misin?"
"İyiyim. Gayet iyiyim. Sadece telefonu kapatmasaydın o savcı bozuntusuna iki çift lafım olacaktı o kadar."
"Bahar sen ne diyorsun ya?"
"Savcı diyorum. Senden hoşlanıyor diyorum."
"Saçmalama Bahar ya. Hastaneden çıktığımı öğrenmiş aramış işte."
Bahar tam konuşmaya devam edecekken Elif'in "Bahar abla, galiba yanıyor bu!" diye bağırmasıyla koşarak mutfağa gider.
Yaklaşık bir saat sonra yemekler yenmiş, Yavuz uzun uğraşlar sonucu da olsa Bahar'ın gazabına uğramaktan kurtulmuştur.
Elif'ten
Neredeyse bir haftadır hastanede değilim. Yavuz abim de bugün çıktı hastaneden. Bahar ablamla birlikte benim kaldığım, yani Yavuz abimin babasının evine geldiler.
Evet, Yavuz abimin babası dedim. Onun benim de babam olduğunu biliyorum ama ona baba demekten korkuyorum. Küçükken beni yanında tutan adama baba derdim ama o kendisine her baba dediğimde beni döverdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt
Fiksi PenggemarBu yalnız bir kurdun hikâyesi, Bu sevdiği kadını kaybedip tekrar bulan ve her şeyin yoluna girdiğini sanan bir adamın hikayesi, Bu sevdiği adam için her şeyi yapmaya hazır olan bir kadının hikayesi, Bu Yavuz ve Bahar'ın hikayesi... *** "Tam 21 gün o...