Keyifli okumalar...
Yazardan
Yavuz baba olacağının haberini alır almaz aylardır yapmayı istediği şeyi devreye sokar.
Yatak odasındaki dolabın en arkasında duran valizi alır ve yatağın üzerine koyup valizi açar.
Valizin içindeki büyük kutuyu alır ve derin bir nefes aldıktan sonra kutuyla birlikte Bahar'ın yanına gider.
"Yavuz, bu ne?"
"Kendin bak."
Yavuz elindeki kutuyu Bahar'ın yanına koyar ve izlemeye başlar. Bahar kısa bir süre Yavuz'a baktıktan sonra kutuya döner ve kutuyu açmaya başlar.
Kutu açıldığında Bahar inanmayan gözlerle önce kutudan çıkarttığı şeye, sonra da Yavuz'a bakar.
"Bu... Bu o."
"Evet, bu o."
"Su'ya gelinlik aldığımız gün benim deneyip çok beğendiğim gelinlik."
"Sen çıktıktan sonra benim satın aldığım ama sana vermeye bir türlü fırsatımın olmadığı gelinlik."
Bahar'ın gözlerinden yaşlar akmaya başlarken hiçbir şey söylemeden Yavuz'a sarılır.
Sarılır, koklar, öper onu. Boynuna dolandığı kollarını geri çektikten sonra ise son olarak dudaklarını sevdiği, aşık olduğu adama yaslar. Önce yanağına onlarca minik öpücük kondurur. Sonra ise finali yapar. Dudaklarını sevdiği adamın dudaklarına bastırır.
Birkaç dakika sonra kendine gelen Bahar, Yavuz'a söylenmeye başlar.
"İyi de Yavuz, biz evliyiz seninle. Gelinlik niye?"
"Biz evliyiz evet, ama henüz bir düğün yapmadık."
"Ne yani? Sen ciddi misin?"
"Evet. Bu hafta sonu evleniyoruz. Düğün salonu tamam. Zaten fazla kişi olmayacak. Bitti gitti."
"Yavuz sen ne dediğinin farkında mısın?"
"Evet. Gayet farkındayım. Hatta düğünde söyleriz bizim ufaklığı diğerlerine."
Bahar biraz durduktan sonra aklına gelen şeyle telaşla kapıya doğru yönelir.
"Ben çıkıyorum."
Yavuz birden bunu duymasına afallar ve "Nereye ya şimdi?" diye sorar.
"Nereyesi mi var Yavuz. Haftaya düğün var diyorsun. Alışveriş yapmam lazım."
"Ya Bahar sen hamilesin. Öyle bütün gün gezemezsin çarşıda. Hem bizim evimiz var, yemek takımlarımız, eşyalarınız her şeyimiz var. Biz sadece düğün yapacağız."
"O da doğru ya. Bir an heyecanlandım."
"Sen heyecanlanma güzelim. Bütün organizasyonu bir arkadaşım halledecek. Biz sadece gidip dans edeceğiz."
"Tamam sakinim. O zaman haber verelim herkese. İkimiz düğün mu yapacağız."
"Haber de veririz, düğünümüzü de yaparız. Sen yeter ki bir sakin ol. Hem Elif gelir birazdan, önce ona anlatalım."
"Aa evet. Ya baksana Elif'in ne güzel arkadaşları oldu. Böyle hafta sonları buluşuyorlar."
"Evet. Ama çok kötü şeyler yaşadı. Bunları fazlasıyla hak etti."
"Şş. Kötü konuşmak yok. Her şey çok güzel ve çok daha güzel olacak."
Yavuz Bahar'ın sözü üzerine onun dediklerini tekrar eder. "Her şey çok güzel ve çok daha güzel olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt
FanfictionBu yalnız bir kurdun hikâyesi, Bu sevdiği kadını kaybedip tekrar bulan ve her şeyin yoluna girdiğini sanan bir adamın hikayesi, Bu sevdiği adam için her şeyi yapmaya hazır olan bir kadının hikayesi, Bu Yavuz ve Bahar'ın hikayesi... *** "Tam 21 gün o...